------HAND 3------
Game #1090002573: Hold"em NL ($1/$2) - 2005/10/18 - 19:47:56 (UK)
Table "Babuk" Seat 1 is the button.
Seat 1: lat61dk ($153 in chips)
Seat 2: Nayfee ($91.59 in chips)
Seat 3: pjevsen ($114.80 in chips)
Seat 4: Cactusjac ($236.25 in chips)
Seat 5: Yingyang ($312.31 in chips)
Seat 6: oestgard ($200.50 in chips)
Nayfee: posts small blind $1
pjevsen: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to pjevsen [5♠ 5♥]
Cactusjac: folds
Yingyang: folds
oestgard: raises to $8
lat61dk: folds
Nayfee: calls $7
pjevsen: calls $6
----- FLOP ----- [5♦ 8♠ J♥]
Nayfee: checks
pjevsen: checks
oestgard: bets $23
Nayfee: raises to $46
pjevsen: raises to $106.80 and is all-in
oestgard: folds
Nayfee: is all-in $37.59
Returned uncalled bets $23.21 to pjevsen
----- TURN ----- [5d 8s Jh][2♦]
----- RIVER ----- [5d 8s Jh 2d][3♦]
----- SHOW DOWN -----
pjevsen: shows [5♠ 5♥] (Three of a kind, Fives, Jack high)
Nayfee: shows [T♣ J♦] (A Pair of Jacks, Ten high)
pjevsen collected $211.18 from Main pot
----- SUMMARY -----
Nøjes i med at calle på floppet her?? - Villlain 2 der foldede på floppet skrev efterfølgende han havde QQ...
200 NL
Jeg havde smidt den preflop... Så lige din anden hånd herinde - tror du har brug for at læse lidt om starthænder igen! :)
Var nok ikke gået all in på floppet - så farligt er det jo ikke, når der jo er raiset preflop. Men på den anden side så kan der sidde en som dig ved bordet. ;-)
Nice pot dog!
Mener det er et call preflop.
Du vil vel gerne have et call fra oestgard så jeg forstår ikke raiset på sådan et board.
Hehe fik lige også et par 5s og floppede set.
Good times are coming!
Jeg caller preflop, og jeg better oftest 2/3 pot på floppet. Jeg kan dog godt finde på at gå efter et check-raise på floppet grundet din relative position; men hvis jeg vælger at checke først, caller jeg bare raiset. Det er meget svært at sætte nogen af dem på en OESD.
Peter
Vil I virkelig calle den preflop???
Odds 1/3 er selvfølgelig ikke nok, men I mener vel, at det vil være nemt at hive 30$ ud af settet?
Er det ikke for meget?
Havde det været samme svar, hvis han sad i SB?
Jo, men vil 1:3 være nok i længden? Det er jo det der er spørgsmålet. Måske er det mod 2 spillere men da ikke mod kun en modstander, vel?
@ Ludomaniac
du skal tænke på de implied odds der er når du rammer settet i en raised pot!!... Du er jo næsten sikker på at få en masse action...
Det er på de små par og hvor man rammer settet man tjener pengene...
Synes også helt klart call PF. Både call og all in havde givet 40 ud af 80 i handquiz, jeg ville dog blot calle her for at lokke oestgard med. Man må formode at de begge trækker til meget få outs.
Klart call preflop.
Leder i øvrigt også ud på floppet med 2/3 pot som Hardgrove foreslog.
Som spillet caller jeg floppet og sætter ham/dem allin på turn.
Et call fra oestgard ville jo være glimrende, og jeg tvivler på at han smider sin hånd med de odds han i så fald ville få.
Nåja og så laver jeg lige en note på dem begge, den ene fordi han skubber med TPGK og den anden fordi han smider damer (løgn og latin?) på det her flop.
@ Xizor
ville sgu også selv smide de lumske damer her i hans tilfælde med al den action inden...
@Turbofluen
Du har et klart call preflop uanset action, uanset din egen hånd, og uanset antal modspillere. Du skal nok ramme anyways :D
@Ludo
Jeg hælder også til et klart call preflop.
@pjevsen
yep, er sikker på billfillmaff ville have gjort det samme... :D
Orca:
Ikke alle er ligeså heldige som mig, det må jeg tage højde for i mine vurderinger ;-)
Edit: stavning.
Very easy preflop call.
Jeg nøjes helt sikkert med at calle her på floppet. Eneste umiddelbare drawing hand er 9-10, og det er trods alt usandsynligt, at initial raiser sidder med det.
Der er ikke mange kort, du ikke vil se på turn, så et stille og roligt call hér ville være på plads. Og ja, ham med QQ har et ret easy fold (Xizor - hvis du ikke smider QQ hér - smider du dem så ever?).
- Asger