Jeg har virkelig behov for hjælp til hvordan man spiller nedenstående hånd. Føler selv at jeg får den spillet rigtig dårligt. Er faktisk i tvivl om alle streets!
7 spillere ved bordet, ingen reads på villain.
Effektive stacks 500$
UTG limper, Villain raiser til 8, jeg caller i small blind med A♥,9♥ og UTG folder.
Pot: 17,10
Flop: 3♠,7♠,9♣
Hero checker (jeg bør vel bette ud?)
Villain: Bet 12
Hero: Raise til 34
Villain: Call
Pot: 82
Turn: 7♦
Hero: Bet 65
Villain: Caller
Pot: 212
River: 4♠
Hero: ?
Efter han caller mit check-raise på floppet er det vel ret oplagt at jeg er bagud (tænker jeg her bagefter), men hvordan spiller man så turn? Er et check-fold mere passende?
Med den information jeg har fået på river er det vel ret sandsynligt han har et overpar, og jeg bør vel derfor repræsentere flushen og bette ud, eller hvad? og hvor meget bør jeg i så fald bette?
Håber der er nogen der kan "rette mine fejl".
200 NL. Dårlige beslutninger?
Jeg folder preflop. Det er ikke en særlig god hånd og du har skidt position. Som spillet better jeg ud på flop. Uden reads vil jeg også sænke farten på turn og checke. Når du får et call på dit check/raise har han vist stor styrke. Umiddelbart ligner det overpar men kan også være et draw.
Som hånden udspiller ligner villians hånd overpar eller draw. Jeg synes ikke umiddelbart din linje gør det særligt troværdigt at du repræsenterer flushen. Du får med denne linje bygget en stor på med en ret skrøbelig hånd ude af position og uden reads på din modspiller. Jeg forsøger selv at undgå disse situationer.
Vh PB.
når du intet read har på ham, kan jeg bedre lide at leade ud på floppet. men som hånden forløber checker jeg endten turn, eller better lidt lavere end du gjorde.
og check / folder på river
imo ville det være dumt at lade som om du ramte din flush. for det første er der chance for han selv ramte den. for det andet virker et CR på flop ikke som en der har flushdraw.
Rask
Jeg folder preflop
Leader flop
Som spillet checker jeg turn
Hvis jeg har bettet flop ca 15 og bliver kaldt, så checker jeg turn, da det er for sandsynligt at man er bagud her, til enten overpar men kan også have en hånd som AQs som spillet.
Som spillet her er det meget utroværdigt at repræsentere en flush, og chancen for at villain har ramt en til stede.
Hvis man i stedet leader flop, bliver kaldt og så checker den blanke turn (og den bliver checked bagved), så er der mere ide i at repræsentere en flush og potten er ikke kommet ud af kontrol.