det er vist ved at være tid til min daglige sviner så her kommer lidt i kan hygge jer med:
Villain og mig har siddet i lang tid og kæmpet tidligere og et par hænder forinden har han rippet mig med AA mod KK (jeg har ikke fået reloadet)
***** Hand History for Game 2865084254 *****
$400 NL Texas Hold"em - Thursday, October 27, 17:44:41 EDT 2005
Table Table 39937 (6 max) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: BIGJM516 ( $103 )
Seat 2: solberg888 ( $228.70 )
Seat 3: Svarretti ( $198.40 )
Seat 4: oricale25 ( $510.60 )
Seat 5: SirLeo ( $384 )
Seat 6: chinaobrian ( $355.22 )
Svarretti posts small blind [$2].
oricale25 posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to Svarretti [ 8♠ 8♦ ]
SirLeo folds.
BIGJM516 folds.
solberg888 folds.
Svarretti calls [$2].
oricale25 checks.
** Dealing Flop ** [ 8♣, 7♣, J♠ ]
Svarretti checks.
>You have options at Table 36656 (6 max) Table!.
oricale25 bets [$6].
Svarretti raises [$12].
oricale25 calls [$6].
** Dealing Turn ** [ J♥ ]
Svarretti checks.
oricale25 checks.
** Dealing River ** [ 2♣ ]
Svarretti bets [$13].
oricale25 raises [$50].
Svarretti is all-In [$169.40]
oricale25 calls [$132.40].
Kan det forsvares at spille den sådan?? (inden i kommer for godt igang så var gayraiset på floppet faktisk et misclick - ville have triplet hans bet)
200 Nl set
Jeg bryder mig ikke om at check-raise på floppet, med mindre du kan hive Villain all-in ved at gøre det. Derfor leader jeg floppet. Resten af hånden er helt fin - sidder han med et bedre hus end dit - well, så er det bare UL. Bedste chance er, at han var på flushdrawet.
- Asger
Fint call preflop. Kan evt raises, men det er smag og behag.
På floppet foretrækker jeg som Asger også at leade, for hvis ikke han better så er det meget skidt. Når du så får ham til at bette, så sørg for at lave et ordentligt raise i stedet for et minraise. Hvad er formålet med checkraiset? Det er at beskytte hånden. Dit minraise vil aldrig få villain til at smide sin hånd da han får enorme odds.
Turn check er også smag og behag, hvis du mener at villain vil opfatte det som svaghed, at du er bange for J"et, så er det fint.
Hey Pjevsen -
No offense, men et af de gennemgående problemer i dine hænder er, at du stort set aldrig får bygget potten op.
Floppet skal leades - her både for at forhindre freecards (kan du forestille dig et meget mere draw heavyt board???????)
men samtidigt også for at få mere value ud af din hånd.
Lead turn.
Som sagt noget der gennemgående er i mange af dine posts, er at river action lige pludselig eskalerer helt vildt. Dette tyder på, du ikke har fået nok penge ind i potten tidligere.
En ting er, at du i mange af de hænder skriver vinder store pots. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de gange, du lader penge ligge på bordet, fordi folk ikke har en god nok hånd til at calle dine store bets på river. De penge skal nok komme ind, hvis folk har en hånd - det er alle de gange de misser deres draw, kun har trips med ok kicker - top to osv.
Jeg har sendt dig et link fra en konkurrerende side - håber det er ok med Admin?
preflop: raise
flop: byd
turn: byd
river: byd