Hejsa... jeg har tilmeldt mig DPF for 3 dage siden og er blevet bekræftet...
Ville bare lige høre om der er en der ved hvor lang tid der går før man modtager de 200 ind på sin ladbrokes konto?..
CU PokerDad
200 retur af DPF
Jeg mener, de sender navnene på nye medlemmer hver onsdag.
Jeg er dog ikke sikker.
Du kan evt. skrive til DPF.
Hej
Det er hver onsdag - da jeg selv spurgte DPF
(og fik dem på min konto).
Skulle jeg så ikke ha dem idag??.. eller nok først i morgen=).. men ok skal alligevel sove, ja der er jo nogle som ikke er gode nok til at leve af at spille poker=)
CU PokerDad
Ps: Sov godt
Nåhhh så sidder jeg her igen??.. stadigt intet på lad til lille mig=(.. hulk hulk... meen jeg klarer det nok hvis jeg er blevet glemt.... måske en fra DPF kan skrive tilbage om hvordan og hvor længe der går?
CU PokerDad
Giv dem nu lige en chance. At du har ventet 4 dage er vel ikke jordens undergang?
jo sku=)... nej neeej skal nok.. dem der kender mig ved at tålmodighed ikke er min stærkeste (eller tæt på) side........
Det er helt ok. Har selv samme problem med manglende tålmodighed. :)
Syntes bare tit folk glemmer det er frivillige der sidder i DPF, og at de sikkert også har andet at lave end deres DPF opgaver.
Nej du har ret, men jeg tror nu det er Lad der er langsomme her.. men ved det ikke.. det kan være de skal overføre dem fra DPF til lad og defra til mig.. ja så går der lidt tid...
Men hvis du lider af manglende tålmodighed og ellers klarer dig i div. tours. som man kan læse her på siden så er der sku håb for mig endnu=)
CU PokerDad
hej.
Vi sender en liste til ladbrokes hver onsdag, og derefter krediterer de jeres konto med 200 kr eller tilsvarende i anden valuta. De plejer at gøre det om torsdagen. Vær lige opmærksom på at man selv skal overflytte pengene fra sin ladbrokes.com konto til pokerkontoen. Hvis ikke vi har jeres efternvn og pokeralias kan ladbrokes ikke placere pengene på jeres konto.
Vi er på kontoret 39 62 50 90 9-18 hverdag, så hvis du ikke har fået bonusen er man velkommen til at ringe.
Et medlemskab af Dansk Poker Forbund koster 300 kr om året og du får bl.a. adgang til vores turnering "Poker i Lunden II" hvor mere end 100 er med. www.pokerforbundet.dk