Start rulle 200$
Site: Betfair
Nick: altforomega
200$ torsdag-lørdag
Tours:
22$ 2k$ gtd start kl 18:45
1. 3070
2. 7110
3. out første halve time blev jeg bare criplet og kom aldrig back damn damn.. 47 plads
2$ knockout kl 19:15
1.out som nummer 29
2.
3.
5.5$ 1,5k$ gtd start kl 19:20
1. out nr 198 :(
2.
3.
Løbende rulle: 170.50$
Starter en session op lige om lidt.. bliver min en 22$ og en 5.5$ måske fylder jeg mere på men skal på job imorgen..
fredag regner jeg med større program..
kan være jeg må hive stikket før vi overhoved går igang.. så overvejer at se om jeg kan finde tid til at spille på stars istedet.. bliver dog ikke idag :(
gl chef
skiftet bord 3 gange på 6 min.. glæder mig til jeg sidder lidt længere ved samme bord.
pause i skifte bord turen.. 1 hånd spillet 1 hånd vundet men meget lille pot
¨blinds 30/60 raiser til 180 med 1010.. næste mand all in med 1300 næste mand all in med 2.5k en caller, jeg tror ikke jeg er god og folder de viser A10 AQ og AK og jeg havde været god øv for en pot
out af 2$ 66 flop 574 på flop ender all in mod 107 og jeg rammer ikke :(
men dobling i 22$ med AA er i 7100 nu
Blev bare lige smidt af, det er ikke særlig stabilt derinde synes jeg :/
Pt. føler jeg ikke stedet er min kop te, men kan være det ændre sig jo.
Men nu har jeg smidt lidt penge derind jo, så man kan jo gøre det et forsøg.
Men jeg kan bedre lide Party Poker/Danske Spil softwaren.
Nogle gange bliver man jo nødt til at prøve noget nyt jo ;)
sidder og smadre folk i en freeroll pt.. hvis den kaster noget af donere jeg 10% til rullen her :d
en masse sitout på bordet pt og får lov at tage de fleste ned og når de caller mod mig dem der er i live så skyder jeg dem ned
så sluttede det med sitouts fik skrabet 31k sammen halvdelen mod spillere der ville spille :d
vil ikke skrive mere om den freeroll her før jeg evt er itm.. :d har 47k
Er itm i freerollen men det er penuts man får pt.. ligger nummer 11/61
nummer 47 til sølle 7.5$ det er squ ikke værd at tilføje rullen.. starter en hu raket for 5$ og ser hvor vi ender :d