Alt godt kommer til den der venter, og nu er det tid til at høste frugterne af vores tålmodighed. 888Poker har igen fundet value-pungen frem, og det har resulteret i hele $2.000.
Dem har jeg fået lov til at bestemme over, og derfor har jeg fundet på en idé. Hvad med at give alle pengene væk i en freeroll? Og hvad med at vi har få men store præmier?
888Poker er på, og derfor kan vi nu afholde en $2.000 freeroll med $900 på toppen.
Deltag i freerollen ved at oprette dig igennem PokerNet.dk
Opret konto på 888Poker igennem PokerNet her ->
Freerollen er åben for alle PokerNettere der er oprettet igennem PokerNet på 888Poker. Det er ikke ofte at vi begrænser valuen til brugere der er oprettet igennem PokerNet, men vi mener omvendt også at vi fra tid til anden skal give lidt ekstra til dem der er oprettet igennem os. Vi skal naturligvis nok have value for alle PokerNettere i andre promotions.
Turneringen bliver skudt igang søndag d. 13. november klokken 20.10 og kræver at du er oprettet igennem PokerNet på 888Poker. Derudover skal du på et eller andet tidspunkt have lavet et deposit på din 888Poker konto.
Præmier i turneringen
1 - $900
2 - $500
3 - $300
4 - $200
5 - $100
Sådan deltager du
1) Opret en konto på 888Poker igennem PokerNet - Klik her
2) Lav et deposit på din konto (det er lige meget om det var for et år siden eller 1 min inden du deltager)
3) Tilmeld dig turenringen og ship de $900
Er du i tvivl om du er oprettet igennem PokerNet kan du sende et spillertjek via "Mine Deals" her.
Præmierne er ikke underlagt yderligere krav. Så det er penge i hånden du kan bruge på lige præcis det du ønsker. De kan hæves lige efter du vinder dem.
Få $8 gratis som ny kunde på 888Poker her
Nak Henze05 og vind 500 DKK
I forbindelse med turneringen vil PokerNetteren Henze05 sende live fra turneringen på Twitch.
Han er ikke nogen stor pokerchef, men vil fungere som vært i en railtråd der bliver oprettet til turneringen. Henze05 spiller naturligvis med i turneringen (nick Henze90) og slår man ham ud af turneringen vinder man 500 DKK.
Deltag og ship 300 DKK
Men vi er ikke færdige her med at smide value ud til jer. Tilmeld jer turneringen på søndag og post "deltager" her i tråden, så deltager I, i konkurrencen om 300 DKK. Vi finder i alt to vindere.