£2000 freeroll på Betfair

#1| 0

Hvis der er nogen som ikke er interesseret i at spille med i Betfairs £2000 restricted invite only VIP multi for 200 personer dd. Kl. 20.00, så er det -EV at læse dette indslag om, at kodeordet er:

hammer

Kan ikke rigtigt finde ud af, om dette er i orden. Ikke at jeg frygter konkurrencen;-), men mere om det er etisk korrekt. Tænker bare, at der skal jo ikke meget til at ændre tilmeldingsproceduren... men det kan vi evt. tage om i en trød senere.

PS nu ikke noget med at takke mig i for kodeordet i chatten på finalebordet;-) BB is watching! Til gengæld regner jeg med at top 5 placeringer udløser nogle fadbamser til undertegnede.

Skriv lige hvis I har signet op, og hvad jeres brugernavn er, så jeg kan følge med i jeres spil:-)...

GL! - Pumpstick

11-09-2004 21:10 #2| 0

nåed det ikke æv

11-09-2004 21:14 #3| 0

kom også for sent...

11-09-2004 21:38 #4| 0

nå det var lidt ærgeligt. Må se om jeg kan få et lidt tidligere næste gang...

12-09-2004 00:32 #5| 0

Hvad gjorde du for at få kodeordet.
Fik mig desværre ikke tilmeldt da der kom gæster - øv

12-09-2004 02:44 #6| 0

Det er en laaang historie. Jeg er en rigtig god Betfairkunde. Jeg har handlet væddemål der som en sideindtægt længe, og så var jeg på et tidspunkt blevet lovet at jeg skulle være med pga. at de havde lavet noget fuck up, men det blev aldrig til noget, så ringede jeg idag og talte med bossen, og han var så flink at give mig det.

Jeg blev i øvrigt nr. 12 (£20). Lidt øv placering, men ok taget i betragtning af, at jeg fik rigtigt kolde kort i en lang periode lige inden the money, så jeg var så langt nede at jeg var all in på min BB, men fik JJ og vandt. ryger så senere ud, da jeg får lov at spille min BB med 78 og floppet kommer 8JJ. Det er en 3 way med en limper og SB, SB checker og jeg tager chancen og kaster pengene i puljen (havde jo alligevel ikke alverden), men limpe fyren sad sgu med QQ og så var jeg ude...

Hvis der er nogen som får kodeordet en anden gang, må de meget gerne poste det herinde. Det er en turnering med rigtigt meget value. 171 om £2000 og £600 til 1"eren. Den må man bare spille...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar