Husk at det er på lørdag klokken 19.00 at vi har vores 2000kroners turnering i Ordrup pokerklub.
Nu er alle folk hjemvendt fra Las Vegas, så mon ikke der kommer en del denne gang?!
Skriv endelig her i tråden om i møder op, og lad rygtet gå...
P.S husk at man skal være medlem af DPF minumum 24 timer i forvejen.
Vel mødt på lørdag
2000 Kr highroller i OPK
Glæder mig allerede..............
Forrige gang var vi 53...det var en monsterturnering med dealers på...og overfed stemning
Min gode ven East kom på en eller anden måde ind som en nr 1...så der er revanche i luften.....LOL
Kom fra nær og fjern....det bliver god lir....
/Jan
I'm in the house - skal da prøve kræfter med alle monsterfiskene nu de er hjemvendt fra Vegas!
@Hacke
Jeg regner med kalve mørbra, røsti, og bernude... :-)
håber ikke jeg tager fejl...
@rafen.
Jeg foretrækker okse mørbrad !
Og fisk selvfølgelig.
Jeg spiller normalt ikke med i Highroller, men jeg er ret sikker på at strukturen er
Chips: 20k
Blinds starter på 100/200,
derefter
200/400
300/600
400/800
500/1000
100(ante)/700/1400
100(ante)/1000/2000
etc...
Blinds stiger hvert 45. minut de tre første levels, derefter hvert 25. minut.
Første planlagte pause er efter level 3
EDIT: Og det plejer at være med dealere
Hvis Mouth kommer, kommer jeg også, så er der jo døde penge med i turneringen :-)
@Nafudoma
den hørte jeg godt..LOL....
er du klar over hvor ked af det jeg bliver når jeg læser sådan noget fra en " ven "....LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
"P.S husk at man skal være medlem af DPF minumum 24 timer i forvejen."
Kan der laves undtagelser? Jeg er ikke medlem med kunne godt overveje at tage derud og rense i aften. :)
Peter
Nej der kan ikke laves undtagelser, man skal være medlem 24 timer i forvejen.
Nyeste update.....
Vi bliver mange.........
Nafudoma...Daniel StalkerDane...Formand Frederik....Tommy Dender...
Jogi.....er bare nogle af de varme tyre, der har meldt deres ankomst...
.....alle er de på vej....blot fordi der er bounty på TheMouth.....LOL
lyder som en okay struktur..! overvejer det kraftigt, altid god stemning deroppe..!!
@Irelli
So easy, so easy; selvom jeg dog måtte nøjes med en andenplads grundet deal fordi det var så sent - ellers havde jeg helt sikkert snuppet den ;)
Fik efterfølgende at vide at en spiller derude, der åbenbart skulle være åh-så-fantastisk, mente at jeg var "spejl blank"... :D
tillykke med det,hvem delte du med?
@danomast
Taktak! Jeg kan dog ikke huske navnet på ham. Han havde en rød trøje på, sad i lang tid i sæde 3 på bord 1, er ikke så høj, har sort hår og er lidt mørk i huden.
Jeg tror faktisk, at det er dig jeg citerer i min anden post, forresten... Men what do I know, jeg griner bare hele vejen til banken... :D
"Men what do I know, jeg griner bare hele vejen til banken... :D"
Og hele vejen ned til T&S? :)
- Tox
@hardgrove
du lyder både stolt og som en klaphat.......
"I banken "....for sådanne håndører.....håber at se dig derude i PFD igen....vil gerne opleve hvem du er ...jesus..!
MrChamp, jeg må indrømme at jeg synes det er dig der lyder som en klaphat!
Enig med Malaelan!
@MrChamp
Ja, jeg er også overdrevet stolt af i går at have vundet en en minimal procentdel tilbage af hvad jeg har tabt de sidste par mdr. online... ;)
Men kig på alle mine smileys; jeg er sgu ikke så seriøs med alt det jeg fyrer af, måske en smuuule ironisk...
I øvrigt håber jeg da klart at komme derud igen, det kunne være meget sjovt at hilse på nogle flere og evt. gentagne den formidable præstation at slå top set med bund set... ;)
hardgrove,jeg har aldrig sagt at du var spejl-blank,tværtimod.har set dig spille mange gange,og du spiller skide godt.hvis du er så gode venner med ham du sad med ryggen til,så må du fortælle ham at du ikke gider at hører på løgn historier.....jeg sagde at du havde været tyre heldig mod den første mand du slog ud...sagde han ihvertfald som røg til dig...og det pis med åh så fantastisk,hvor fanden kommer det fra.har sgu rundet de 30,har sgu ikke behov for at hører sådan noget crap.jeg spiller spillet ligesom dig,og det virker for mig ligesom dig,ik.
gl i million dollar iaften peter og hvor du ellers måtte sætte dig igang
Easy there, no harm done.
Jeg skrev det kun på den måde for at spicy det lidt op for en tredjepart der evt. kunne have interesse i denne tråd, og fordi "de gamle drenge" ofte (og dermed ikke altid) har en tendens til at undervurdere unge spillere og give dem et label baseret på e.g. én hånd taget ud af kontekst. Du må forstå, at når jeg poster sådan en lam "blærepost", så virker det sgu lidt mere liret, hvis jeg samtidig kan sætte en af andre i turneringen anderkendt god spiller "på plads".
For de der ikke så den hånd jeg var "tyre heldig" i, så floppede jeg bundset mod top set, hvor en 3. mand havde raiset preflop. Pga. noget acting out of turn mm. på floppet og et skræmmekort på turn, røg langt størstedelen af skillingerne inde i midten på river, hvor jeg quad'ede op. Ja, det er super heldigt at ramme en 1-outer., men det er en situation, hvor ingen spiller "forkert". Hvis det f.eks. havde været AA mod KK havde ingen himlet op over hvor sygeligt heldig jeg var (vi sad jo vel at mærke i en turney med relativt få big blinds bag os). Det er varians, og folk der ikke kan klare det, bør spille skak e.lign.
Mht. til ham du talte med, Albertos fra Pokernet, btw., så bliver jeg nødt til at tage hans ord for gode varer, da han absolut har intet incatement til at stikke mig en løgn omkring en tredjeparts vurdering af mine pokerevner.
Jeg regner med at spille Million i dag, så taktak og lige over!
Peter
lol...fed lir...!
@Danomast my m8
vinderen var mufassa......du ved ham der er buddy med Martin....jeg sad på bord med ham i starten.....han spiller godt....!
hvor langt nåede du Phil Iver ...?
@Hardgrove, hvem er du , kender jeg dig derude fra ?
og tillykke med sejren....
@themouth
Nej, vi kender ikke hinanden og vi sad heller ikke til bords... Men jeg kunne da høre dig! ;)
"og tillykke med sejren...."
Jeg vandt jo ikke, men tak anyway ;)
@irelli
Du skal tænke på, at det er jo en "lille" turnering ift. online turneringer med flere tusinde spillere. Der var kun 36-8 stykker med.
@Hargrove
kunne godt lide din komentarer om at "os gamle spillere" undervurderer jer unge spillere....LOL...måske er det fordi Danomast, Nafudoma og jeg selv sagde hunden, er dækket at skudsår for de utallige gange vi er blevet skudt ned at unge fyrer, der caller på all kinds af shit ...LOL
Denne her var ikke til dig, da jeg ikke har set dig spille.....
- Og derudover har jeg svært ved at tro at danomast ku sige " at een spiller er spejlblank "......lol....jo det ku sgu godt lyde som min gode ven, Iver.....LOL.......det er god lir...
og husk at du nu har gode odds for at kvalle blandt top-4 på highroller-listen i denne sidste måned, før vi samler alle top-4 spillerne for de sidste 5-6 mdr og kæmper i en årsfinale om et 5.000 euro sæde i main event i Amsterdam......
themouth
slå den der plads i Amsterdam ud af hovedet, min ven :-)
Der står Puma all over på den ;-)
@puma 35
Hi buddy....
løber en puma ligeså hurtigt som min mund......GGGG
the seat is mine.......Amsterdam...here I come !
hardgrove,jeg undervudere aldrig en ung spiller,tværtimod.jeg kan jo bare kigge ud på gaden og se hvem der kører i sports vogn og hvem der kører i lada.
i unge må jo skaffe et sted fra,og kan kun lige komme på poker,da avisruter normalt ikke betaler en bil med lir.så jo frygt en ung,fordi de er frygtløse og skrappe i hjernen.
ps.det var ikke den hånd jeg talte om,synes der var en anden spiller som var pisse tosset over noget klamt.den første du slog ud.en gut i hvid skjorte?det var måske en røverhistorie?
hvad er dit nick på stars`?
@danomast
Jeg tror du tænker på en hånd der forløber sådan her:
Jeg har vist at jeg kan ramme. Derfor har jeg stor stack og har vist at jeg ikke er bange for at få den til midten. Samtidig er det generelt sjældent at folk bluffer stort lige efter de har vundet en god pot - det går jeg ud fra modstanderne ved.
Derfor giver jeg på nakken, da jeg kigger ned i 8♦2♠ lige før knappen. Blinds er 200/400, så jeg siger 1200.
Foldet til small blind der betaler med en 20k e.lign. bag sig. og big blind der betaler mit raise med 6♠4♣ og en stack på 6200(!).
Vi bemærker lige, at mit raise derfor isoleret set her mod BB er et valueraise.
Floppet slår 8♣7♦5♦.
De checker til mig, jeg better 2,5k, SB folder og BB skubber. Jeg betaler (naturligvis).
Turn og river er 2 rudere, og jeg tager potten. Så kan man så diskutere hvem der spillede værst, og i så fald hvor slemt det var. :)
Haha, er lige kommet i tanke om hånden...:
Relativt tidligt i turneringen. Han har vel en ~14k, som jeg dækker.
Jeg kigger ned i T♥J♥ og raiser som første mand ind i potten. Det kalder han med K♠T♦! HAHAHAHA
Floppet slår T♠8♥3♥. Jeg better, han raiser, og jeg skubber (jeg er lidt indifferent, vil gerne have stor stack, men tuder ikke hvis jeg buster). Han caller så her, og det er vel at mærke i en situation, hvor han ALDRIG er godt inde. Enten har jeg stor draw eller også er han crushed.
Jeg tror det han efterfølgende har tudet over til dig, er, at jeg ikke rammer min flush eller knægt, men derimod rammer min runner runner straight, som jo også er en halv eller hel out. Så ja, han har helt ret i, at han var sygt uheldig dér... eller...
Peter
@Hardgrove
du spiller ( rammer) godt...lol
@Danomast
hej iver, godt vi har vores trav og galop til at sponsorere vores poker imod alle de unge, frygtløse gutter.....LOL
/Jan
"Vi bemærker lige, at mit raise derfor isoleret set her mod BB er et valueraise."
Lol, skarpt vurderet.
Hej balle....min gode ven
Desværre...jeg har min datter....og selv om hun er dyr i drift er det nok billigere end en tur over til hajerne i Århus....LOL
Har du det ellers godt....tillykke med kvallen til DM...blev selv skudt i sænk af ung gut, der absolut skulle calle min all-in på et dobbeltdraw...du ved 70-30 i min favør.......og selvfølgelig ramte han bundkortet til sin str8 ! Øv øv....
@haqrdgrove.
Du måp hellere vænne dig til at sådan er det i Ordrup.
Et hav af hyle kommoder !
@themouth
Grundet DM kommer jeg jo til Kbh. fra fredag til søndag, men hvis du er babysitter hele weekenden er det jo ligegyldigt... Jeg regnede ellers med et lille spil fredag aften :-)
"Du måp hellere vænne dig til at sådan er det i Ordrup.
Et hav af hyle kommoder !"
Jeg ville satme også tude, hvis jeg røg ud til HG....
@Balle
Nå ja for satan..jeg var ikke helt " på "...da jeg svarede...LOL
Jeg har fået en extra chance på torsdag til extra kval, så jeg håber, at vi ses derude....
Har ihvertfald nu babysitter, så kvaller jeg ikke på torsdag, kommer jeg derud, og napper " pokermagasinet " fra dig i no-limit....LOL
/Jan