Villain er Asger_b som jeg kun har over 135 hænder. Hans stats på full ring er 27/19, hvilket er MEGET MEGET LOOSE!
Jeg har ikke siddet ret længe ved bordet, men Asger har klart været den mest aktive. I denne session har Asger endnu engang spillet meget loose og har raiset rigtig meget.
Jeg har som sådan ikke nogen speciel forhistorie med villain på den grønne filt, men vi har derimod et par gange været oppe at toppes herinde på PokerNet :-)
$2000 NL Texas Hold'em - Wednesday, February 07, 11:01:06 ET 2007
Table Table 125476 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 9
Seat 2: MickaKovaceva ( $1255.50 )
Seat 4: LVEGLF ( $0 )
Seat 6: I_Float_U ( $2129 ) <--------------- VILLAIN
Seat 9: Misterbi ( $1671 )
Seat 10: regista8 ( $1898 )
Seat 7: ThePokerBody ( $2120 ) <-------------- HERO
Seat 8: Gangsta136 ( $2450 )
Seat 3: mrdressup ( $1034 )
Seat 1: FabioLanzoni ( $2444 )
I_Float_U posts small blind [$10].
ThePokerBody posts big blind [$20].
** Dealing down cards **
Dealt to ThePokerBody [ 7♥ 7♣ ]
Gangsta136 folds.
Misterbi folds.
regista8 folds.
FabioLanzoni folds.
MickaKovaceva folds.
I_Float_U raises [$67]
ThePokerBody raises [$180]
I_Float_U raises [$700]
ThePokerBody is all-In.
???
Jeg er klar over, at mit preflop-raise er alt for lille. Det er min anden session på 2000 NL (sjældent der er 2000NL FR-borde på Party), og har åbenbart i øjeblikket ikke lige været opmærksom på, at jeg ikke sad ved et 1000-bord, hvilket nok er årsagen til mit alt for lille raise.
Er mit all in-move +EV eller -EV mod denne modstander?
2000 NL: BB/SB-battle mod Asger_b
106BB med 77 ?
du sidder i pos !
jeg kan ikke lide det.
du får ham ikke til at smide mange hænder der slår dig, og får ikke betaling fra mange hænder du slår.
og han er priced in.
Jeg folder ingen hænder, hvor laveste kort er 9 eller over. Desværre skulle jeg have vist, han var i stand til at donke den så hårdt.
@Ep....
JEg har meget historie mod AB.. og der er ikke mange hænder han repopper til 700 der der ikke slår dig...
men kan regne lidt ud siden du poster den at du vandt den?
-EV all day, men det er vel heller ikke intentionen ved at poste hånden at finde ud af det, som MagnusG er inde på.
Lidt for aggr. efter min mening i hvert fald. Men kender selvfølgelig heller ikke spillestilen på det niveau ;O)
Men tror dog det move er -EV i længden.
@Ahle
BBV?
@Lius
Forklar venligst. Vil det sige +EV eller -EV?
@Alle
Mine tanker:
Enten:
1. Asger_b har virkelig spillet meget LAGish. Derudover tror jeg, at Asger ville sætte en ære i at reraise mig med praktisk talt ingenting for at få mig til at folde, og få bekræftet at jeg er weak.
eller også...
2. Så ved han godt ovenstående, hvorfor han netop ikke kunne finde på dette, og derfor kun reraiser mig med en meget stærk hånd.
Jeg tænkte en del over det, og valgte at tro på 1eren, hvorfor jeg rykkede all in i den tro, at min hånd faktisk var bedst.
ElskerPiger: Beat brag variance - altså post i "Blær/beats/sjovehænder"-forumet :)
@MagnusG og andre
Du mangler én ting i din analyse af hånden. Du glemmer faktisk det vigtigste.
Nemlig at Asger_b ikke spiller mod en ukendt, men mod MIG som han kender herinde fra, og som han har været en del at toppes med verbalt :-)
Dårligt spillet. Spildte 7'ere, selvom han sikkert 4-better relativt light kan du ikke forvente at være specielt godt inde her nogensinde og du kan forvente at han betaler med rigtig mange hænder pga. de odds han får.
Jeg ville vælge en dårligere eller en langt bedre hånd at gøre det med i fremtiden, såfremt du på et tidspunkt kunne få ham til at lave nogle store folds mod dig, så er den chance i hvert fald nu forspildt.
@Ahle
Nej nej.. prøv at læs det igen. Det er faktisk meget interessant, hvis du prøver at sætte dig ind i det.
Jeg gassede nu også bare, men du vandt jo hånden ikke?
Har forøvrigt selv siddet i nogenlunde samme situation mod Asger - godt nok på nl200 - og for 400bbs, hvor jeg spiller mine jacks ligesom du spiller dine syvere, og jeg går broke til hans AA. Sick.
@ ahle...
lol ... jeg har haft back2back beats på nl800 med jj vs tyrens raketter...
Puick!!!
Ikke en skid med at du vil andre skal analysere, bare rent pral.
men hvis du tror at din all in er god så fortsæt.
men efter min mening er det bare at grine af at du har postet den.
som der blev sagt med din stil skal du bare tabe en hånd så er det rebuy
@kiehn
Har du noget konstruktivt at byde på ellers synes jeg bare, du skal skruppe ud af den her tråd. Du har ingen anelse om mine intentioner.
Jeg tror aldrig jeg før har rykket all in preflop i en sådan situation før med 77, hvor der er blevet reraiset på den måde, men som jeg har prøvet at skrive i de andre indlæg er denne situation anderledes når hero er mig og villain er Asger.
Well aware at man sjældent slipper godt fra at være uenig i indlæg postet af de der spiller levels der er ca 10x lavere... But here goes...
Jeg ville mod en semi-known villain der forventes at være lag'ish ville jeg (såfremt jeg gerne ville variere spillet (læs donke lidt)) tage et flop af for de 700 og calle ai/pushe såfremt floppet falder 9-T høj... Og tage den derfra såfremt det falder scary... Således burde en del farlige hænder (high-cards) fanges på det gale ben...
Let the trashing begin ;-)
Konkurrerer I, i at donke den mest? If so; wp.
I dont like it.
Hvis i har så lidt historie mod hinanden som du siger, så er AB's reraise range en del mindre end hvis han kendte dig godt.
En anden ting, og det er når man ser bort fra hvem du spiller mod. Hvis du ikke har spillet så meget NL2K, hvorfor så ikke starte ud med stille og rolig ABC poker?
#ElskerPiger
Forstår udemærket din situation med dig og asger_b.. Har selv siddet i mange situationer med mine venner på nettet hvor vi mere er tilbøjelige til at calle hinanden, bare for at vise at man fandeme ikke skal bluffes!
Men all-in pf med 77 ville jeg stadig folde til enhver tid, medmindre du gerne vil forsøge et evt. coin-flip, selvom jeg tvivler på det er det.
Asger B eller ej
4 bet 77 all-in pre-flop... dont like!
RESULTAT:
Asger_b folder...
...og skriver efter jeg viser min hånd, at han muckede en dårligere hånd.
Jeg havde håbet der kom en diskussion op om omkring en sådan situation som denne, hvor der et specielt forhold mellem villain og hero.
Det er vist ikke helt lykkedes på trods af at jeg nu flere gange har påpeget dette i diverse indlæg. Alligevel er der ingen der har taget fat i det og forholdt sig til det.
Som jeg sagde før er dette ikke mit standard-spil mod en standard-villain.
hvorfor ikke tage et flop af til $67 ?
(skrevet af en mand der 3 better AJ til 30 BB :-)
@C_hope
Fordi jeg var overbevist om, at jeg havde den bedst hånd. Han havde praktist talt raiset hver trejde hånd på bordet mens jeg var der.
I øvrigt aner jeg ikke hvor jeg står, hvis jeg bare kalder. Så skal jeg næsten ramme set - ellers er der mange kort jeg ikke vil se.
@EP
hviss han er så aggresiv som du skriver, er der vel mange grunde til at vente !
Tag et flop af, ram settet og vind en pæn pot hvis han har noget som helst der connector til floppet !
SELVF muckede han en dårligere hånd !
@c_hope
Ja, men problemet er jo, at Asger jo ikke er total maniac, og som ikke kan finde ud af at lægge en hånd ned når han er slået.
Hvis jeg pludselig kun "bider" fra mig når jeg virkelig har en hånd, så bliver jeg jo for nem at læse. Og ikke nok med det så får han lov til at styre bordet og stjæle mine blinds hver gang.
hmm nu vil jeg våge mig ud på dybt vand sammen med danielgron..
vil mene at hvis man kender en person specielt så kan det være meget lukrativt at lave det ulogiske da det fucker med folk der har en generel opfattelse af hvordan man spiller forskellige hænder.. but thats just my opinion
@ EP....
Er du så ikke også enig i at det er EV- og vise?? seriøst.. det er sjældent du får ham til at smide a9s der fx..
keep him guessing another time.. asger er sgu den forkert og tyre!
@MagnusG
Det kan du have ret i. Men man kan også vende den om. Ved at vise siger jeg til ham, don't fuck with me-agtigt.
Nu kender jeg ikke Asger personligt. Men mange gange kan det virkelig godt fucke villain op og han kan blive sur på én, hvilket man kan drage nytte af næste gang man er HU mod ham og har en stærk hånd. Har blandt andet gjort det før mod en anden PN'er - nævner ingen navne :-)
Men i øvrigt regner jeg ikke med at spille så meget med Asger i fremtiden, da han primært spiller SH og jeg spiller FR.
Jeg tror nu ikke det er fordi EP kender AB´s spillestil helt vildt meget.. Det lag spil Asger spiller både full ring og short er næsten umuligt og kende.. han kan have any two på any given time.. så derfor det også er et lidt tvivlsomt spil... :)
nåååå men gn!
@Daniel og donut
I skal sgu ikke undskylde noget som helst. I har lige så meget ret til at komme med jeres mening uanset hvilket limit i spiller.
Jeg ved godt man skal passe på hvad man siger, når man skriver herinde, da man hurtigt kan få på nakken. Det skal I ikke finde jer i.
Tak for jeres mening :-)
hehe det bare sjældent nl2000 spillere tager sng5$ spillere seriøst :-)
Det kan vel løses matematisk rimeligt nemt.
Giv ham en 4-bet range, og hvilke hænder af disse du tror han caller dit push med (med 2:1 odds). Udregn din EV mod denne range.
Umiddelbart ville mit gæt være at han smider for få hænder i sin 4-bet range til dit push med de odds han får, til at det er profitabelt - taget i betragtning at du ved et call sjældent er stor favorit, ofte flipper, og nogle gange er langt bagud.
@Lius
''Forklar venligst. Vil det sige +EV eller -EV?''
mm, begge 2...
hånden er spillet på ren intuation ? correct?.. At begrunde dette move med han har raiset hver 3 hånd og etc er total ligegyldigt for denne hånd...
Denne hånd eksemplificerer meget fint hvad der altid sker når NIT møder LAG.
Nit er totalt clueless på dynamikken og stacker pludselig af med rags.
Ville have foldet, men havde ikke regnet med at AB folder nogle hænder han 4better med 100bb stacks
@Hilberado
Prøv at hør her. Det er helt fint du godt kan lide Asger, og at han er din ven samt du nu prøver at forsvare ham. Det er alt sammen meget sødt.
Men jeg kan ikke helt se, hvad dit formål er med at nedgøre med?! Hvorfor taler du nedladende til mig og kalder mig en "NIT"?
Du taler jo i generelle vendingner og er på ingen måder konkret. Er du bange for at være konkret fordi du ikke formår at analysere hånden?
Jeg mener sagtens jeg forstår "dynamikken" og jeg mener ikke jeg er "clueless" på nogen måder - jeg havde jo bl.a. ret i mine antagelser, hvorfor jeg netop valgte at gå all in.
I øvrigt tror jeg aldrig du har set mig spille FR, hvorfor det virker endnu mere absurd at du pludselig begynder at kalde mig nit osv. Og i så fald ville du også erfare at jeg er en af de mest vindende inde på Partys FR-borde.
Har for en gang skyld noget positivt at sige her så vil vælge at ytre mig.
Elskerpiger er bestemt ikke en nit og som han selv siger er han en stor vinder på FR-borde. Alle der tror anderledes tager fejl. Har selv spillet med ham og han er mere end kompetent til at spille på NL 2000 og nit ville være synd at calle ham. Han er heller ikke LAG, bestemt ikke, men han venter ikke på AA.
Mht. hånden så vil jeg tro at netop asger_b vil mod EP vælge at 4-bette ligthere end mod andre FR-spillere da han måske regner med EP drysser alt fra AK og måske endda også JJ da han måske har den samme mening som andre om at EP er tight. Eller sagt på en anden måde: at EP drysser ofte nok til at gøre det +EV for ham at raise til 700$.
Samtidig ved han at EP ved dette og EP ved at Asger ved at EP ved det og derfor gør det til et langt mere sofistikeret level-thinking play som er svært at beregne EV på da det kommer an på hvor langt drengene i hånden tænker. Intuition spiller også meget ind her.
Men med alt det sagt så synes jeg ikke generelt om tanken om at spille for stacken preflop med 77.
Det gode ved reads er dog det kan "retfærdiggøre" de fleste plays.
hehe, nosser-som-bare-fanden skulle du kalde dig :D
Synes godt nok det er vildt spillet, men om det er ringe ved jeg nu ikke helt =)
Er efterhånden træt af alle de nedladende kommentarer der kommer hver gang ElskerPiger kommer med et indlæg.
@ElskerPiger:
Om dit move er +EV mod denne modstander kan man for det første ikke svare på uden at have observeret bordet. Dernæst kan man ikke se hånden isoleret da der er masser af meta game overvejelser med.
Dit 2 bet kan jeg rigtigt godt lide. Det skulle bare have været noget større som du selv siger. Dit 4 bet derimod er helt afhængigt af dynamikken mellem dig os Asger_b. Uden specielle reads skal du bare lade den gå til hans 3 bet, men hvis han har 3 bettet dig ofte kan dit 4 bet være helt på plads. Eftersom i kun har spillet få hænder sammen vil jeg mene at du står dig bedst ved at folde til hans 3 bet.
Kan iøvrigt rigtigt godt lide dine indlæg. Vi er ikke mange FR spillere på 5/10 og opefter så jeg har stor fornøjelse af dem. Hvis du ønsker at diskutere mere dybdegående FR strategi er du velkommen til at sende en pm.
@Asger_b:
"Jeg folder ingen hænder, hvor laveste kort er 9 eller over. Desværre skulle jeg have vist, han var i stand til at donke den så hårdt"
Hvis dette er sandt har du et meget stor leak i dit spil.
Hvis du generelt spiller noget 27/19 agtigt på disse FR borde er du meget afhængig af at modstanderne ikke er dygtige nok til at tilpasse sig din spillestil. Nu spiller jeg aldrig på Party så jeg kender ikke stilen derinde, men det virker som en kæmpe leak.
Nice play EP
Kunne forstille mig at ABs read på dig er TAG og at han derfor forventer at være langt bagud...
At dit move så ligeså godt kunne have været på det forkerte tidspunkt er en anden sag..... det er jo intuition som andre har sagt...
@Asger_b:
"Jeg folder ingen hænder, hvor laveste kort er 9 eller over. Desværre skulle jeg have vist, han var i stand til at donke den så hårdt"
Kan vi konkludere at Asger foldede 88 her mon ? :-)
Well, jeg har lagt mærke til hvordan dig og Asger før har været oppe at toppes herinde, men jeg vil aldrig nogensinde give dig ret i, at dette er et godt play uanset om du tror, at Asger bare vil raise dig af din hånd eller ej.
Du fik ret, flot, men tror næppe du kender særlig meget til Asgers spil, hvis du tror han folder ret meget her for 100bbs.
Ja, jeg havde næsten lugtet at det gik godt siden du har postet hånden herinde. Nu er dit spørgsmål om det her play er + eller - EV. Jeg vil stadig påstå at det er -EV.
@EP
Bare lige for at få det på det rene... så har jeg bestemt respekt for dit game på FR... det virker som om du renser fint nok... mit indtryk er tilgengæld også, at du er en smule selvfed og ikke altid er verdenmester i at kigge indad.
tillykke.. du fik pokernet.dk mest lag spiller til at folde.. thats it, not much to brag about! ;)
@neonthai
jeg tror ikke AB lægger 88 ned her !
Stake taget i betragtning - så er det godt nok nogle trivielle og "easy on" hænder ElskerPiger poster herinde. Hvis de folk, der siger ElskerPiger er kompetent til at spille på NL2000r virkelig har ret, ja så poster ElskerPiger altså udelukkende for at opnå anderkendelse/respekt/opmærksomhed?
Mht. dette, har vi alle været i sådan en situation - men langt de fleste fik clearet den slags i skolegården.
EP,
Jeg forsvarer ikke AB, hvor ser du det og hvorfor heeeelllvede sku jeg gøre det?
Jeg ved stadigvæk ikke hvad motivationen er med dine analyser? De foregår på samme måde hver gang.
1) du poster en hånd
2) får noget kritik, ofte af kompetente spillere.
3) så starter du din retfærdigørelsesprocess, alle dine korrekte antagelser, hvor godt dit play var og hvordan alle slet ikke forstår hvad du har gang i.
4) og så slutter de altid af, "ala amen jeg er ikke overbevidst"
Special analyse må man sige. I min verden handler analyse ikke om at refærdigører eller sælge sit play, men at blive klogere?
I denne tråd har du endnu ikke kommenteret på om det er EV eller ej, som vel er en simpelt udregning ift. en handrange?
Og desuden synes jeg stadig at dette er et skole-eksempel på hvad der sker når en _TAG_ (ok NIT var hårdt, du er 14/8 i min DB btw) møder en LAG.
Tisværdien er så stor at det er ++EV at gå all in der..
@Hilberado
Jeg forstår ikke, at du ikke vil eller kan forstå, at jeg ikke prøver at refærdiggører noget ved mit spil.
Jeg prøver derimod at argumentere for, hvorfor JEG MENER, at jeg spiller hånden korrekt. Jeg har jo netop spillet hånden som jeg synes var det mest hensigtsmæssige.
Derudover deler jeg mine tanker med jer, så I kan forstå, hvad der foregår oppe i hovedet på mig.
Ydermere lytter jeg altid til, hvad folk har at sige sålænge det er konstruktivt.
Hilberado - og det er jo netop hele idéen ved en analyse.
PS.
Du har mig ikke over ret mange hænder, hvis du i din database har mig på 14/8 :-)
@Anal
Jeg må sige, at jeg ikke har ret meget respekt for dine indlæg. Du har ikke lavet andet end at komme med ligegyldige udbrud hver gang jeg poster et indlæg. Som jeg har sagt til dig før, så synes jeg du skal springe mine indlæg over en næste gang.
Dit indlæg "Hold da kæft!" og hvad du nu ellers bidrager med i debatten vidner meget godt om dit intelligensniveau.
@MagnusG
Se hvad jeg skrev til Hiberado.
Derudover har jeg forklaret før, hvad min intention med indlægget er.
"Jeg havde håbet der kom en diskussion op om omkring en sådan situation som denne, hvor der et specielt forhold mellem villain og hero.
Som jeg sagde før er dette ikke mit standard-spil mod en standard-villain."
Nu vi er ved intentioner så indrømmer jeg også gerne, at 50 % af min intention med dette indlæg var at stikke lidt til Asger_b, som jeg synes nogle gange fører sig frem som verdensmester her på PokerNet!
Vil dog sige, at det er blevet bedre og at hans kommentarer ikke er så arrogante mere, som de var i en periode, hor hans standard-analyse var "ryk ned i limit".
@EP.
en ting må du lade anal...
denne hånd er triviel.
Caller AB dig ligner du en donk, og poster nok ikke.
Folder AB poster du, og det kan derfor ligne at du søger bekræftelse.
EP: Nu er tråden kørt lidt af sporet, men hvilken 4-bet range sætter du Asger på, og hvilken del af denne range tror du han caller dit push med?
@c_hope
Jeg er ikke enig.
Scenariet ser sådan ud:
Er det +EV at rykke all in i en sådan SB/BB-battle, når villain og hero har et sådan forhold til hinanden, og hvor villain måske anser hero for at være en nit, og samtidig ville sætte en ære i at få hero til at folde den bedste hånd.
Prøv at gå ind og se noget highstakes-poker 40.000 NL SH fx, så vil du erfare at disse SB/BB-fights er relativt ofte forekommende, og hvor de kommer all in med eksempelvis 55 mod a7.
Dette vil jeg også for mange virke fuldstændig tåbeligt, hvis man altså ikke lige har et ret godt kendskab til spillernes indbyrdes forhold.
@ElskerPiger
Du kan da bare gøre én af følgende ting:
1) ignorere mine indlæg
2) putte mig på ignore
@hilberado
Spot on.
@Rooger
Det kan jeg sige meget nemt. Jeg satte Asger_b på ANY TWO, hvorfor jeg valgte at gå all in!
Og i en sådan situation må man sige, at 77 er ret godt inde.
Well, ja så er det jo en nem analyse. Så er det et easy push.
Men det er hans range ikke. Der er no way han 4-better lige så ofte med 72o som AA. Det ved du jo også godt selv.
For at kunne sige om det er + eller -EV move bliver du nødt til at opstille en balanceret range han 4-better, og derefter se på hvor stor en del af denne range han caller dit push med.
Jeg tror at du overvurderer hans 4-bet range, og hvor stor en del af den du folder ved et push. Mod top 35% (55+,A2s+,K3s+,Q6s+,J7s+,T7s+,97s+,87s,A4o+,K8o+,Q9o+,J9o+,T9o) er du trods alt kun 55% favorit, og dette er igen hvis han 4-better alle disse hænder ALLE gange. Det tror jeg ikke han gør.
Problemet i dit push ligger i stacksizes. Asgers 4-bet range er nok meget bred, hans stats taget i betragtning, men efter dit push får han 2:1 odds på sit call. Med muligheden for at du er ude i skæg, bør din push-range være ret snæver for at han bør folde.
@Rooger
Det er måske også svært at tale om en EV-beslutning i denne hånd, da der er tale om en ret speciel situation.
For jeg tror næppe Asger tør at lave dette nummer én gang til med air. Det vil i så fald langt mindre sandsynligt. Jeg tror han lige ville prøve mig af fordi det var første gang vi virkelig var HU.
Og derfor har du ret i, at jeg nu fremover skal til at uadarbejde hand-range-analyse, hvis jeg skulle møde Asger igen og en tilsvarende situation skulle opstå :-)
@c_hope
Hvis AB ikke folder hvis begge kort minimum er 9 eller højere og du ikke mener han har foldet 88....
Hvad kan han så ha foldet A8 eller lavt par ?
Nu ved jeg ikke om AB siger "desværre" på grund af hans raise eller fold
Hvordan ved du iøvrigt om EP poster hånden hvis AB caller... ?
Han er jo nok langt foran ser det ud til og ville nok havde vundet hånden ;-)
Asger_b:
@neon
Har AB som du nævner A8, så har han jo haft potodds til at calle, og nok derfor han siger desværre. Sætter han EP til at have JJ+ & AQs+, så har han jo ikke rigtig potodds til at calle.
Jeg er nu også generelt mest med c_hope i denne her tråd.
@EP
Du kan nok ikke sammenligne 10/20 FR med 200/400 SH, og slet ikke mht aggresivitet :o)
/Allan
EP
Du vil ikke refærdigører, men argumentere. I dit tilfælde har jeg svært ved at se forskellen da du, som jeg allerede har skrevet, selv sætter dine rammer og antagelser op og konkluderer du er pisse godt inde.
Forstår jeg dig ret når sin "analyse" udleder at AB 4-better anytwo, 77 er foran anytwo --> skub? Handrange og EV - who cares?
Og så er du desuden blevet dommer for hvem der er verdensmester og fører sig frem? Jeg oplever kun én der konstant i hver af hans refærdigørende "analyser" skal pointerer at vedkommende "altså bare er pisse vindende CHEF på party FR?" WTF???
Jeg er done med at spilde tid på dig. (det var et nytårsfortsæt btw)
@hilberado
Undskyld mig, men jeg tror simpelthen ikke du evner at forstå, hvad jeg siger.
Du forstår hverken, hvad det vil sige at analysere en hånd, og du forstår åbenbart heller ikke selve min analyse.
Her kæmper selv guderne forgæves... Hav det godt!
@f_mercury
"Du kan nok ikke sammenligne 10/20 FR med 200/400 SH, og slet ikke mht aggresivitet :o)"
Jeg mener sagtens man kan drage paraleller. Som jeg sagde før, så ville de fleste også mene, at det var fuldstændig grotesk når man ser folk ende all in med 55 vs A7 fx.
Grunden er selvfølgelig at spillerne kender hinanden, og at der er et specielt forhold dem i mellem. Ligesom mellem mig og Asger.
@Mickey
Havde ikke set det. Med "air" mener jeg "any two".
Som jeg skrev, så var jeg af den opfattelse, at Asger kunne finde på at lave et sådan reraise-move mod mig med hvilken som helst hånd, hvorfor jeg derfor med OVERVEJENDE sandsynlighed var bedst inde med 77.
Tror du seriøst han åbner 27o foldet til ham i sb 10/10 gange? og når han så møder et reraise, 4-better?
Jeg ved godt han er aggro, men det er som regel med nogenlunde spilbare hænder.
Mickey
@pethie.
Også FR ?
@goofie.
Derfor er det stadig FR !
Jo, jeg tror Asger_b 4 better næsten alle hænder mod EP, det er første gang de mødes HU, Asger ser EP som TAG FR spiller (+gammel PN historie ;-)) måske en anelse over sit limit, så seføli tester vi her om han vil spille spillet.. derfor tror jeg også det var et rigtigt skub
edit: p.s. håber jeg har boller til at gøre det samme, wp EP