Ca 150 tilbage, med penge til top 30.
Skurk, har spillet meget aggresivt og er tilbøjelig til at limpe UTG. Hans ranges går fra komplet rags til store hænder.
Jeg caller da jeg har position på ham, og håber på at spille en stor pot mod ham.
Hans klik raise på flop gir jeg intet for, han kan stadig ha' anytwo!
Hvordan spiller i den?.
Raiser i flop?.. Hvis ja caller i all in?..
PokerStars Spil #21528868674: Turnering#116550524, $70+$7 Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 27/10/2008 0:38:43 ET
Bord '116550524 6' 6-max Knappen er på plads #2
Plads 1: ranadebao (2520 i chips)
Plads 2: HERO (4255 i chips)
Plads 3: andoo69 (2345 i chips)
Plads 4: rob van oose (2805 i chips)
Plads 5: VILLAIN (3215 i chips)
Plads 6: Nuttypoolog (2860 i chips)
andoo69: poster small blind 25
rob van oose: poster big blind 50
*** KORT ***
Givet til lassewins [6♥ 7♥]
Villain: kalder 50
Nuttypoolog: folder
ranadebao: folder
Hero: kalder 50
andoo69: folder
rob van oose: checker
*** FLOP *** [Q♥ 9♣ 8♥]
rob van oose: better 100
Vilain: raiser 100 til 200
Hero: raiser 600 til 800
rob van oose: folder
Villain: raiser 2365 til 3165 og er all-in
Hero: kalder 2365
*** TURN *** [Q♥ 9♣ 8♥] [9♥]
*** RIVER *** [Q♥ 9♣ 8♥ 9♥] [J♣]
*** SHOWDOWN ***
Villain: viser [2♥ T♥] (en flush, dame høj)
Hero: viser [6♥ 7♥] (en flush, dame høj - lavere kort)
Villain vandt 6605 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 6605 | Rake 0
Bord [Qh 9c 8h 9h Jc]
Plads 1: ranadebao foldede før flop (bettede ikke)
Plads 2: Hero (knap) viste [6h 7h] og tabte med en flush, dame høj
Plads 3: andoo69 (small blind) foldede før flop
Plads 4: rob van oose (big blind) foldede på flop
Plads 5: Villain viste [2h Th] og vandt (6605) med en flush, dame høj
Plads 6: Nuttypoolog foldede før flop (bettede ikke)
20.000 grt. - Flsh/str drw.. All in
Hero skal folde denne hånd pf, jeg er ikke så meget inde i tours, men den er ikke værd at spille når du har 40BBs og en M på 40, men på floppet er du et cf imod ala tpmk.
Som spillet folder jeg villains rr eftersom vi må sætte ham på en range som hedder min. tpmk
obv et call. Du spiller den rigtigt. Som leeq skal du ikke limpe ind med denne hånd, vil du spille, så raise. Hvilket jeg ikke kan lide i dette spot.
P.S. Stop nu med at poste skjulte beat stories, og specielt i VIP forum
Jeg kommer ikke væk fra floppet, men vil dog fortrække at raise pre til 175. Får du på nakken, ja så må du folde - du har trods alt en sund stak og det er alt for tidligt at buste i en tour med 67s.
Raiser for dels for at sløre hånden dels for at samle blinds op.
@ Leeq
Såvidt jeg kan regne har jeg mere end 40BB's..
Og vil være foran tptk..
@ Xitaah
Lad nu vær med dit brok, jeg poster HH fordi jeg ikke er sikker på om andre kommer væk fra den på flop. - Da man måske ku få et bedre spot, og jeg har en tendens til at overspille SC og draws..
+ hvad folk synes om limpet.
Har aldrig postet et bad beat, heller ikke her! Jeg er stadig med i touren, efter hånden..
Når du vælger, at spille en suited connector så sidder det flop lige i røven og du må aldrig komme væk her. Du er godt inde mod hans range. Bare uheldigt han har et større flushdraw end dig.
Fint spillet og bad luck. Vil hellere limpe med end raise pf i det her spot. Desuden er det pretty sick at villian vælger at limpe fra utg med sin fine rag hånd.
Helt standard. Du må sgu aldrig folde der. Du er blot uheldig at være oppe i mod et højere flushdraw hvilket er det værste du kan se, da du her er længere bagud end du er mod eksempelvis et topset i damer.
Du er foran overpairs og TP, og selv mod to par et det stort set et coinflip.
Helt standard. Du må sgu aldrig folde der. Du er blot uheldig at være oppe i mod et højere flushdraw hvilket er det værste du kan se, da du her er længere bagud end du er mod eksempelvis et topset i damer.
Du er foran overpairs og TP, og selv mod to par et det stort set et coinflip.
Preflop er imho perfekt. Ingen grund til at bygge en stor pot, mod en modstander der er blank - og hvor du stadig har super implied med din handske.
Så fint spillet, også raise størrelse på flop ser super ud, så ul, wp, gl :)
Preflop er super standard... elsker at limpe ind med sådanne hænder når man er 50bb+ dybe og der er limpere før en... Og nej INGEN grund til at begynde at bygge en stor pot, imod en kæmpe fisk preflop med en sådan hånd... enten rammer du(som du gør her) og spiller for stacken, eller også misser du floppet og kan folde uden at det har kostet dig en skid...
@leeq
Hero har cirkus 90bb, og en M på cirka 45... M er stack/(bb+sb+ante for en runde)