Hej Alle,
Hvis i havde 20.000$ og skulle få dem til at yngle på en eller anden led, hvad ville være smart at gøre?
Aktier eventuelt?
20.000$ WTD?
sort
Nu er 20k$ jo ikke sådan overdrevet mange penge, så de ville bare ryge i banken, evt. invitere mine bedsteforældre på en ferie :)
Yngle? Ups
Men ehm. Så tror jeg sgu at jeg havde prøvet at få dem op i 25k$ og ventet på den næste store HU-tour på Stars.
Aktier - uden tvivl.
Martingale uden tvivl
Give den til Pokerman3333 og vente på at pengene strømmer ind.
Dvdmand tager kun 40 procent rake har jeg hørt :)
Uden din risikoprofil er det umuligt at svare på.
Med min risikoprofil havde jeg ventet en måneds tid og købt FB-aktier.
Hvis du har god tid i hvert fald.
Tak for de seriøse svar, har kigget lidt på facebook aktier men de er faldende hele tiden, forventes der virkelig nogen form for boom på dem?
Tjaa - jeg ville lige vente og se tiden an og den ligger sig lidt stabilt. FB har 900 millioner brugere, og jeg føler mig overbevist om at de nok skal tjene penge på lang sigt.
Hermod hvorfor ikke en diversificeret portefølje i stedet?
Og hvad skete der nogensinde med dit bias køb?
Du er nødt til at fortælle noget om tidshorisont og risikoprofil. Ellers får du svar som vinden blæser.
Hvis du ikke allerede har gjort det, så køb stort ind af basale fødevarer med lang holdbarhed, når de er på tilbud. Det giver langt den bedste forrentning af dine penge - men hold kæft hvor er det et kedeligt svar. Du sparer/tjener dog ofte 25%+ i løbet af tre måneder. Selvfølgelig kan du ikke bruge $20.000 på det. Samme kunstgreb kan gøres på tøj, hvis du ikke skal være med på moden. Køb udenfor sæson og tjen 50%.
Ellers ville jeg sgu nok bruge dem til at rykke op i limit på pokeren. Glem aktier, medmindre du har 5 år+ i tidshorisont (og helst mindst det dobbelte) eller du godt vil løbe en risiko.
DVDmand er svaret
Græske statsobligationer! En eller anden dag må de jo indse at de rent faktisk behøver arbejde...
@Kasper
Min risikoprofil med $20k skal ikke diversificeres. De skal bare gambles op :-)
Jeg stak ud på bavarian og ØK, begge styrtdykkede efterfølgende! FML
@AlexKP
apropos coaching. Hvordan går det med dit stakinghold? Synes ikke der har været nogen update længe
lol, tror ik jeg har set alex poste i en tråd den seneste måneds tid uden at få stillet det samme spørgsmål. ;D
Gemme dem til NFL-sæsonen og lade mig yngle dem for 10ish% af overskuddet i kommission ;-)
Giv dem til DVDmand og split pengene 60/40 når i breaker $100 K.
Hvis du skal ind på aktiemarkedet, så søg aktier du kan shorte, eftersom der sandsynligvis kommer en del uro de næste par år.