registreringen er lige startet, så skynd jer at melde jer til, 1000 pladser og 260 af dem er taget her 6 minutter efter registreringen startet:)
Ingen krav for at være med, og der er 200$ bounty på en eller anden også...
2000$ freeroll på interpo
Der står han bare hedder "Juha" - men ingen registreret som det....
EDIT: Han står reg som Helppi :)
@ Mrmojo
Sorter efter buy in - så skulle den være nem at finde
EDIT: ups kom for sent..
"Også" ?
Der er $200 bounty på Juha Helppi
Samt $2000 up for graps.....så ja..
Jeg er med!
hvis jeg kommer på bord med ham reraiser jeg all in hver gang han raiser :D Så tager jeg mine 30% hehe
jer er der..
Held og lykke alle sammen!
Nogen der er kommet på bord med juka?
nick: lassepas
Nogen der ved om Juka stadig er med i tourney ?
jeg ligger nr.40
chipcount: 3100
Men han har lige doblet
Nick: Nugy 3.8 k.. og ikke på bord med helppi
som jeg skrev ovenover har han lige doblet.. Er så faldet lidt igen og er på 2.3k
Mig der ligger nr. 40 :D 3250
christ var ellers oppe på 1900 men kaldte et all in fra en shortstack med a,j på bb... han havde 8,3 og ja gæt selv om han ramte... nå arbejdet mig op på 1550 igen så overlever vel...
Nr. 59, 3725
4900 :)
edit: 6600...nr 7
4340.
edit, edit: nr. 4 8000
JJ fik diller af KK 6600
Helppi doblede og er ligenu lidt over 5k
damm keysorsoze du må godt nok have noget ordentlig skrub lige nu:) ligger selv på 1660, får max skod kort...
Jeg er bare MAX tyr den første halve time... har slappet lidt af nu :)
Edit: gik igang igen... 8000
bahhh mit held forsætter, sidder med 9,4 i bb og checker sammen med 2 andre flop er 9,4,a smider 150 får to callere... turn a:( så check folder, de sidder begge med et es... suk...
Hov doublet lige op med a,9 imod j,9 havde raiset preflop til 4*bb, flop er 9,9,3:) siger 300 ud i 850 og villain clicker mig, sikker på han bluffer så tænker helt i bund og caller, turn er en 8, han går all in og jeg caller:)
Nice djoffer!!!
Ligger nr 3... 13k :D
du er jo for vild:) ligger 174... ohh well gemmer mit skrub til ft;)
5955,- :oD
edit - 4280 :(
Go for it djoffer :D
Lol mine QQ fik tæsk af Q8os!!!!
Og nu tabte jeg lige med AJ på J højt flop... dilleren havde QQ... har 6900 nu :(
and out - som nummer 380.. Øv! held og lykke til jer andre!
4700
omg skulle lige bluffe en pot sad med j,9 på bb 3 limpere... så smed 7*bb fik en enkelt caller, calling station der ofte smed på floppet hvis han ikke ramte ... flop var 3,5,7 så regnet med ikke med han havde ramt, gik all in hvilket var cirka potten, han caller med a,9.... napper heldigvis en J på river:) Fatter seriøst ikke hvordan han laver det call:) men ligger 69 nu med 7k chips så skal ikke brokke mig:P
damm keysor rolig med at overspille sine top par, ved godt du skal gemme dine chips til mig på ft:)
nogen der har ved hvor heppi ligger?
lassepas [Kd Jh]
----- FLOP ----- [Ks 8h 3h]
----- TURN ----- [Ks 8h 3h][Jc]
----- RIVER ----- [Ks 8h 3h Jc][7h]
Almoth: shows [Ah Kh] (A Flush, Ace high)
hahahah sådan skal det lyder djoffer :)
De er sku vågnet op ved mit bord...finder mig ikke i det mere... gir på nakken nu :D
Ude - Bordets super aggresive raise til 3 gang BB i SB - caller i BB med J9
Flopper en J, men hans kicker er bedre :-(
GL
Helppi har 3.8K
all in preflop eller hvordan lasse??
gogogo keysor skal ikke tage lort fra nogen:) Fandema også mange weak tights assholes med...
Djoffer.... er dit nick djofferaa??
dohh fucket jeg lige op... havde 9,9 så raise igen igen på knappen bb tænker lige og 3 dobler, sikkert på han gjorde det ud af aggresion, så gik all in... han havde så q,q:(
2 hænder efter hæver jeg med a,10 som shortstack, og får en reraiser går all in og han viser k,k... suk... dumme dumme mig! nå held og lykke til jer andre!
yeeeaa dit nick er djofferaa så :D gæt hvem der sad med QQ og viftede :)
riveren.. trode jeg vidste hvor jeg havde ham.. men nej.
seriøst var det dig?? god damm dumt at fortælle sin strategi herinde så når en ved bordet spiller med... suk... nå men så har du sgu også at vinde lortet nu!
4.5K ved pause.
Nr.153
Helppi 6.6K
Hehe jeg så det først hånden efter at der var noget bekendt ved det nick :)
Jeg skal gøre hvad jeg kan...
synes satme blindsene kommer hurtigt rundt..
Ligger på 5K
edit; 9K
Damn der skete det der altid sker for mig i freerolls... jeg begynder at kede mig... lige på 3k nu og går amok :D
går den anden vej for mig.., 10.7K
Hehe held og lykke :D Jeg kan ikke klare mere end 1½ times freeroll så bliver jeg utålmodig for hårdt
Jeg sidder ved samme bord som Helppi.
Han har kun 1400.
Er det ikke ham der er bounty på?
andersen3 vandt bounty
jo, er det.. Hvem af dem er du ?
Nogen der stadig er med ?
GL .
Sidder selv med 13K, table 1
Jeg kan sige så meget, at han er en pisseheldig motherfucker...
Så hold dig fra ham.
damn, my 1010 AI preflop blev cracked af 77 på turn.
Wuhu 3$..
Hehe
Jeg har en del beats tilgode på Inter.
Og jeg deler lystigt ud af dem
Jeg røg ud som nr 36 :-(
Men godt at se at vi fik nogle danskere i spidsen
gogogo wann:) nice suckout med k,3, men hvad også tåbeligt af ham at calle med 4,4... og endnu bedre med et lille set, nu tager du den sgu hjem:)
ahh sorry ondt suckout der:( men tilykke med 4.pladsen trods alt!
Tillykke! Hvad gav det?
Damn den var ugly..... godt det trods alt var en freeroll :)