Hola
Havde gang i en lille raket i dag, startede med $1k, spillede mig i 13k, hev 5k ud og besluttede mig at give 200/400 PLO på Full Tilt et skud for 8k.
Har optaget og klippet de hænder jeg var med i ud, samt en semi stor 4 vejs preflop all in med Theo.
Var for scared, så det bliver med mere gas næste gang 200/400 skal testet.
Videoen kan ses på min blog: blog.liipoker.com/jeppe/
Lad mig høre hvad i syntes, vil nok prøve at lave nogle flere videoer i fremtiden fra final tables med lyd på, evt. noget cash game.
/Fisken
200/400 PLO raket video
Ser ud til hånd nr. 2 hvor jeg dobler er blevet klippet ud, lol.
Men kommer ind mod set og klonker min str8 på river.
lækker blog - der dog bærer præg af at du stadig har en af de vigtigste ting til gode i livet nemlig fisse - så en god ide at begynde at tjene kassen på plo 200/400 hvilket desværre nok ser ud til at være den eneste mulighed for at opnå dette ultimatime mål i livet.
drop husblassen i håret og de der gårdsangersko - smid læbestiften og den er i hus :)
@ sv1000
Kan du nu ikke bare holde dig til topic og lade alt der ikke har noget med poker at gøre blive liggende bagerst i dit småtomme hoved? :)
omg der er mange dårlige plays...
Theo der CC med 4477 istedet for at shove selv
Dig der trapper din K på K77 boardet og folder til et turnbet, omg
Du caller lige reraise med halvdelen af din stack også
Begynder at bygge en pot i en tom sidepot med et draw mod durr
etc etc....
Lav det i NL næste gang din raket :P
@ AlexKP
Ja studsede godt nok også over kongen på K77, men der var generelt mange ringe hænder - så må holde mig til KPs NL raket næste gang.
Næ næ fejlen ligger i den 269k (ved ikke om hukommelsen passer) hånd du smider utg hvor de 4 ender all in pre flop... den havde du nappet med flushen i ruder og havde 4 dobblet. =)
Men stadig ganske cool video og frem over behøver du ikke klippe "kedelige" hænder ud synes ikke de er så kedelige på 200/400
Enig i at du spiller for scared.
Bortset fra det flat-caller du for meget preflop og et par hænder overvurderer du. Raise/fold mere, flat-calls er døden.... især når/hvis du er scared.
Den værst spillede hånd er i øvrigt ikke nogen af de nævnte men derimod 5s6sJhQh ved tid 8:20
Fin hånd at gå bust på, alt for weakt. Sidder han med både overpar og højere flushdraw, så til lykke med ham...du har stadigt outs. Der er 4K$ i potten.
Mvh.
Eksplicit
damn det er godt nok ringe spillet!
Men fedt du gider lægge det op, så vi kan raile :) Keep it up, men forbered dig lidt bedre næste gang du vil skyde en raket af deroppe! Synes den hånd du spiller dårligst er kaldet af reraise fra SB da du sidder på knappen! GL næste gang :)
Tænkte det samme som Eksplicit. Hvad sker der for Theo. Kalder med 4477 med farvetræk på bordet?..
Ellers topnice du poster. God lir. Keep em coming.
@Eks
Ik noget galt i at flatcalle pf med en lille stack, der hvor det er allerværst at gøre det er når man sidder med 40-70bb.. Når man sidder HELT short bliver man for nemt comitted med semihandsker der er domineret når folk kommwe på toppen + det praktisk talt er umuligt at lave noget ordenligt postflop spil hvis man misser....
Ved ik lige hvordan jeg missede den omtalte hånd, men den potter jeg også bare direkte ud i og går bust, dette er et perfekt flop når man er shortstack og der ligger så mange penge derude,,, Så bare derud af
@SS
Helt hjernedødt at CC der, går man bust i dette spot potter man selvo og håber på lidt FE, håber at det var et misclick...
Men altså prøv at sætte en range op for modstanderen, han er aldrig dårligt inde med 4477 der, men bare helt væk at CC
Tak for comments.
Jeg er udemærket klar over at det meste af det er super ringe og scared, så som sagt skal der gives mere gas hvis den skal prøves næste gang.
lol scared