Action mellem freddie og bad ip...
freddie er modbydelig lige nu!
200/400 prima
hehe så du den all in bad ip vinder med a7 a høj...all in preflop
@lakridss... bad_ip er ham Johnny Lodden den unge svenske knægt... ved ikk om det blev slået fast at freddie er pro Freddy/Freddie Deeb
takker for det! Synes det er hjernedødt at spille for så meget :) Men er nok ik den eneste :)
@razga... jeps norsk, gik lige hurtigt nok.... dvs. ingen afklaring på ham freddie makkeren?
vildt all in call med open ended...
aner det ikke tænker lav suitede connector... måske 10-8? intet billede kort eller pp
Hvad mon fast_freddie callede med der???
Haha.. hvad er der blevet sagt siden Fast_Freddie blev sur på ham TILT fyren?
En eller anden kaldte ham noget grimt og sagde han var busto inden 10min.
Bad_ip er da pænt tiltet lige nu.... 89off allin hmmm
En average pot på 27K$ :O
Fast_freddie skulle være The_terrorist
lodden tabte 408k til fast og bagefter 90 til durrrrr
hvem er sidstnævnte????
Ja North.
Cyber står vist i en anden tråd på forsiden, kan ik huske hvilken
Jeg fatter minus af denne tråd som ellers virker meget interssant. Følger I med på nettet?
Gi den gas...
hvad kan det være når jeg er inde på betway er det højste nl bord 100/200
har du kigget på HU?
Hej fiskefjæs :-)
ty m8, jeg vil lige tjekke det ud. 200/400 lyder til at være ret hæftigt NL-spil. Var faktisk slet ikke klar over man kunne spille så højt på nettet. Har i øvrigt ikke en konto på prima, men det kan jeg jo hurtigt få. Har kun hørt positivt om "365", så den prøver jeg.
Whats up gutter. Er der noget bedre action end terrornetværket vs lodden??
Nej vel ;>
Ej FF har fundet tiltknappen på lodden, han raisede ham jo konstant både preflop og postflop. Damn så i den all in preflop aa vs 55, hvor lodden sugede ud på river med en 5¦er lol.
Det var hans bedste håb igår. Og den sidste hånd, viste klart hvad ff fik lodden til at gøre. Han fik ham potcommited, og i sidste ende "blev" han nødt til at bluffe all in, og tabte potten på 160.000$.
Så i hvordan han udspillede loddden over and over again?
Det samme gjorde han jo i sidste måned og tog ham for 400K$.
Muhammad er for syg, terrornetværket har totalt taget over high stakes hu online. Yeah Baby
"terrornetværket har totalt taget over high stakes hu online. Yeah Baby"
- Haha :-)
Men enig, det virker som om Lodden har mødt sin overmand her.