Villain er pænt donket, men han spiller dog flere borde, så nok ik helt blank. Jeg har en note der siger at han kan finde på at C/r flop, og så check/folde turns, så han laver muligvis lidt sjov her og der.
Sry hvis det er std, men har ik spillet i et stykke tid..
Seat 1: Mux100 ($540.70)
Seat 2: muhoc ($110.60)
Seat 3: HERO ($441.65)
Seat 4: Toni_Zld ($87.30)
Seat 5: boss777 ($179.70)
Seat 6: gth11 ($68.90)
Mux100 posts the small blind of $1.00
muhoc posts the big blind of $2.00
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO 8♥ A♥
HERO raises to $7.00
Toni_Zld folds
boss777 folds
gth11 calls $7.00
Mux100 calls $6.00
muhoc folds
*** FLOP *** 9♥ A♠ 7♥
Mux100 checks
HERO bets $23.00
gth11 folds
Mux100 raises to $63.00
HERO ????
200bb med TP og træk??
Her caller jeg, og går efter et free-card på river, hvis ikke jeg rammer farven på turn.
Den får du mig ikke til at smide i situationen her. Det værste du kan være ude mod er vel et set i esser - ikke særlig sandsynligt her.
Ellers snakker vi et andet set eller noget A9 eller A7. Mod alle disse ligger du godt inde med dit farvetræk og runner-runner strit. Call floppet og håb på en fri turn og spil så fra turn. Turn kan improve på mange måder, any ♥ obviously, 6 og T.
Vi vil nok helst ikke se en 8'er, da den giver en følelse af improvement, som dog sandsynligvis ikke ændrer noget (går ud fra at AK og AQ villain havde spillet anderledes). Mod A9 og set gør 8'eren ingen forskel.
Falder der ♥, 6 eller T på turn, kan den skubbes for at ligne et set eller to par der garder for farvetræk til en enkelt ♥. Den kan dog også slowes med fare for en river der parrer boardet og en ny svær beslutning, da vi har sat Villain til muligt set på floppet.
For 100bb's er det imo en nobrainer, hvor det er bare er stacken til midten. Med 200bb's, tror jeg vælger at se turn an.
@Tskovs
Hehe, jeg har ik planer om at folde;-), men det er mere hvad bedste linje er.....
Nå, vi kan vist lige så godt tage afslutningen på denne hånd. Jeg er enig i at call er det rigtige move, men jeg re-poppede den nu alligevel til 170ca og han shovede på mig, Betalt obv.
Hjerter turn og hans AK was no good. Når man er varm er man sgu varm:-)
Kan heller ikke lide det...
For 100BB er jeg også til midten hver gang, men her synes jeg den er klam.
Du siger selv at han før har C/R floppet for så at folde til et turn-bet...
Så kan jeg da meget bedre lide at calle hans C/R og især når vi har pos. på ham....
Mvh Slot