Villain spiller 34/8 over 160 hænder (denne session)
tidligere i denne session har villain lavet et sygt overbet bluff:
Table Abakan (No DP) (Real Money)
** Dealing down cards **
Dealt to hero [ 6♦ A♠
dkinblue05 folds
perbob calls [$6.00 USD]
villain calls [$6.00 USD]
hero raises [$33.00 USD]
MrGR33N51 folds
bemybankroll folds
perbob calls [$27.00 USD]
villain calls [$27.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♣, 3♣, 6♠ ]
perbob checks
villain bets [$54.00 USD]
Hero calls [$54.00 USD]
perbob folds
** Dealing Turn ** [ 3♥ ]
villain bets [$452.70 USD]
Hero calls [$452.70 USD]
** Dealing River ** [ 3♦ ]
Hero wins $1118.40 USD from main pot
Villain shows [9♦, T♦
Der er ca 1 time mellem ovenstående hånd og denne, siden
da
har villain spillet meget passivt bla med en Att steal på 14%.
Og 3-bet 3%
Hero har været aktiv, 35/28. er ikke snuppet i at være
outline.....
$600.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, January 31, 09:50:25 ET 2010
Table Abakan (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: WIkRambo ( $600.00 USD )
Seat 3: OverbetOli ( $600.00 USD )
Seat 5: bemybankroll ( $133.65 USD )
Seat 6: WWR105991112 ( $615.00 USD )
Seat 8: villain ( $1285.95 USD )
Seat 10: Hero ( $1461.80 USD )
bemybankroll posts small blind [$3.00 USD].
WWR105991112 posts big blind [$6.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 5♥ 5♣
villain calls [$6.00 USD]
Hero raises [$27.00 USD]
OverbetOli calls [$27.00 USD]
bemybankroll folds
WWR105991112 folds
villain calls [$21.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♣, A♦, 5♠] --Pot 90$
villain checks
Hero bets [$54.00 USD]
OverbetOli folds
Villain raises [$108.00 USD]
Hero calls [$54.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ]--pot 306$
villain bets [$153.00 USD]
Hero raises [$377.00 USD]
villain calls [$224.00 USD]
** Dealing River ** [ 3♣ --pot 1060$
Villain bets [$773.95 USD]
?
200bb NL 3/6 river spot.
Ok, jeg mener faktisk ikke det er muligt at komme med meget fornuftigt input til river her, og jeg synes ikke de to hænder rigtig kan bruges til sammenligning.
Når det så er sagt, tror jeg svaret til om vi caller river, ligger i nogle af de reads du sikkert ikke har observeret, og derfor ikke har skrevet. Jeg har svært v at se villain calle turn, for at bluffe river. Jeg har svært v at se ham ikke raise tilbage på turn, hvis han har bedre end 555 og derfor tror jeg han har mange A♣x♣ i sin range, samt meget få 4x hænder og meget få 2par komboer, som han laver om til bluffs (sikkert value i hans hoved)
Ud fra info: fold. Men jeg ville godt nok studere alle HHs mod ham her, og se hvordan han v-better i større pots og hvis det ikke stemmer overens med her, er det obv call
@ Miller
Ty
@ pow9199
Hånd 1 er kun med for at vise villain er i stand til at lave store bluffs.
Det er jo ikke just standart for en 34/4 att S 14% osv....
Interessante hænder og interessant modstander synes jeg.
Kunne godt tænke mig at høre tankerne bag dit squueze med A6o i første hånd. Hvorfor?
Er også interesseret i dit raise med 55 i hånd#2. Hvad er årsagen til du ikke limper med?
Ang. hånden
- flop fint imo.
- Turn højere raise, 4-500$ passer bedre til stacks og river er lettere.
River: Baaah, eneste reele hånd jeg ser villain med er Ax♣, kan ikke forestille mig en 4'er dukke op her oftere end 1/200 gange. Højere turn raise havde gjort det mindre kompliseret :)
. Ender dog nok med at tyrecalle til sidst og brække mig til AT♣ :)
@Akropolice: Hvorfor alverden vil du limpe?!?! hvad er det lige du snakker om i hånd et og squueze??
Ang. hånden:
Jeg tror villian ville shove turn med A♣x♣.. Kalder river selvom det er en smule vammelt..
2 villains limper, og du siger 33$. er det ikke et squueze?
Og hvorfor vil du ikke limpe med med 55, for setvalue?
Virker somom du er lidt farvet af stacksizen. Der ligger en helt unlikely straight, manden er psykopat. Call, anyday, vi har ikke den store descision.
Ingen timing på flop/turn/river?
Du må da have en fornemmelse af, hvad han sad med på flop/turn..
Har du en ide om han kan finde på at limpe med små suitede esser? En hånd han måske kunne sidde med er en suited eller unsuited 87. Unsuited for at bluffe klør, obviously. Uanset hvad, tror jeg at jeg betaler river i praksis any day.
Jeg betaler også.
Jeg synes tit jeg har set fisk shove rest på river i disse spots med deres random AJ/AT whatever. Dog har jeg sjældent været i spottet for 200bb.
Jeg har i øvrigt ikke noget i mod at 3-bette floppet for at bygge potten hurtigere, da vi ellers kun kan komme allin med potsize bets turn og river.
Jørn
@ akropolice
Jeg rasier A6 som standart i dette spot. Det er dog ekstra profitabel
mod en villain som ham her, der ofte caller preflop og folder til c-bets.
Samme gælder raise af 55 (isted for limp) jo flere BB's der kommer
i preflop, jo flere kan jeg tjene post på folds/55's eguity mod villains
range og implied odds når jeg rammer.
@ Ab
Jeg havde en ide om det iløbet af hånden, for at sidde tilbage på
river næsten blank.
Timing som jeg husker det:
Flop: snap klik raise
turn: 3 sek bet, 15 sek call
river: 10sek shove
Grizzly1
Jeg er overbevist om at en 34/8 type, limper med de combo'er du beskriver.
Ser ingen grund til at lave folds som dette mod disse mennesker.. Betaler ret hurtigt.
Jeg er overrasket over folk generelt er på call her, når villain har vist han slet ikke spiller sine bluffs sådan. Obv aldrig ez fold, men at alle siger snap og betalt overrasker mig.
Nedenstående kommentar fra Thyssen er jeg delvis enig i:
Jeg synes tit jeg har set fisk shove rest på river i disse spots med deres random AJ/AT whatever. Dog har jeg sjældent været i spottet for 200bb.
Havde det været for 100BB's, kunne jeg også godt se fisken shove Ax her, men det er dog sjældent at se, at fiskene gør det for 200BB's.
For mig får vi en del info fra villain's bet sizing: limp-call pre, CR klik flop, bet ½ pot/call turn og shove 73% pot river. Specielt hans turn-spil synes jeg lugter langt væk af, at han gerne vil se et kort mere; ½ pot og call raise OOP fra en fisk, er som oftest en hånd der kan forbedres a la A4/Axcc/87cc/98cc. Den eneste hånd jeg ser villain kan spille på denne måde er 87o, som har misset og nu bare bliver nødt til at bluffe på et scare card for at vinde, men som sagt, tror jeg det er overvejende sandsynligt, at han har klonket i billetten.
Maven siger reluctant fold, men jeg tror langt fra, at det er +EV at calle i dette spot mod denne type spiller - havde det så bare været en tænkende spiller, kunne vi have talt om et snap!
jeg kan kun se ham have a♣ x♣??
han shover måske pga hånden tidligere (hånd 1)? i hans spot kunne jeg godt finde på at shove a♣x♣ pga jeres history.. men ved self ikke hvor meget hjerne han har.. hmm tough, men ender vel med et call selvom det tit er skidt!
callede du?
Tja Jeg smed den i mucken, men er stadig lidt i tvivl.
Det er PN jo også :-)
Tak for inputs.