Hejsa,
Jeg vil gerne købe 200$ for 1100kr. Jeg kan ikke overføre via netbank, da det er helligdag. Jeg har pengene kontant her på mig, så hvis der er en fra Aalborg, som vil sælge, så kan personen afhente pengene i Aalborg Øst.
Ellers er der måske en venlig sjæl, som vil shippe mig 200$ nu alligevel, og så fiser jeg i banken som det første på mandag, og overfører til din konto.
Jeg har haft mange handler herinde tidligere, som er gået, som de skal. Tror også, at flere kan sige god for mig.
Håber en vil hjælpe - på forhånd tak.
/Madsen
200$ købes for 1100kr...
Nej, 200$ koster 1056.82kr i følge valutakurser.dk :)
Hermod, hvor for du den kurs henne ? Så vidt jeg jeg se på nettet er kursen lige sådan at 200$ er 1059,- kr.
Ja okay jeg dummede mig. Det var nationalbankskursen jeg brugte. Den står i 543 på nordea. My bad
Anyway, en venlig sjæl der vil af med nogle $? :)
Skal der tjenes mere eller hvad, før en vil slippe 200$ - så sig lige til - står og skal bruge dem ...
Jeg gør det gerne hvis du sender først send PM hvis ok. Jeg har Vendsyssel Sparekasse og sender gerne informationer..
Hvis du læser mit første indlæg, så kan jeg ikke sende, da det er helligdag. Desuden er der intet på min netbank lige nu. Jeg har pengene kontant i hånden, så de kan afhentes. Ellers kan jeg gå i banken mandag og shippe pengene. Søg evt. på mit nick, og du vil se, at jeg har overholdt samtlige handler tidligere...
Mon ikke nogle også kan sige god for mig...
Hvilket site skal du bruge dem?
Var PokerStars, men jeg har fået hjælp.
Ellers tak for venligheden....
FOrtsat god weekend til alle.