Hey all!
Til at starte med, så vil jeg gerne have at folk der ikke overvejer at smide på bettet, helst undgår at skrive i tråden - vil nemlig gerne have der er et overblik over hvem der better og hvem der overvejer
Jeg vil lige skrive regler/betingelser i grindbettet, folk der har lyst til at smide på det, er velkommen til at skrive de er uenig, så finder vi ud af noget - men folk der ikke har tænkt sig at smide på bettet som sagt, bedes helst holde sig fra at skrive.
Til de folk der ikke aner hvad jeg snakker om, læs tråden her:
www.pokernet.dk/forum/200k-haender-i-okt-med-decent-winrate-udstik-tages.html
Regler/betingelser
1. Jeg må spille på 3 sites: Prima (5050poker) Boss (Fortunepoker) Ongame (bestpoker) som alle kan bekræfte mine results!
2. Jeg skal spille +200k hands (obv) for at gennemføre bettet
3. Jeg skal holde +4bb/100 for at gennemføre bettet (og det er ikke på hvert stake, men overall lagt sammen på NL200-1k, hvor langt de fleste hænder bliver nl 200)
4. Der vil blive sat webcam op til dem der køber action i bettet
5. Jeg må spille alle former for cashgame. Jeg kan dog garantere, at 5/6max bliver +97%. Gider bare ikke have folk skal whine over, at jeg har spillet lidt 9max og lidt HU fordi jeg har startet borde op.
6. Jeg vil helst ikke ud med mine nicks, i frygt for at folk kan exploite mig, når jeg har spillet min 8 time på én dag og grinder +9 borde - escrow/bettors vil dog modtage mine nicks
7. Folk (inkl mig selv) skal sende pengene til escrow, som bliver Joanna47 herinde fra, for at være med i bettet. Inden d. 1 oktober.
8. Bettet vil starte d. 1 oktober 00:00 og slutte d. 31 oktober 23:59
9. I bettet tager jeg 1:4 (odds 1.25)
10. Jeg vil lave en separat tråd (måske blog?) omrking updates hver eneste dag, hvor jeg skriver antal hands, winning/loses, bb/100 og evt funneyh hands osv, heeh.
Reglerne bliver nok opdateret, hvis jeg kommer på noget/folk er uenige eller har andre forslag.
Folk kan bare skyde løs i tråden nu, hvad de vil bette!
200k grindbettet - regler/udstik: gogo
et par spm:
- Kan jeg overføre til en dollar konto på MB?
- har de 3 sites en officiel PN-konto hvor de kan bekræfte og for at slå det fast, det er ikk kun hands men også winnings, de opgiver?
hmm ved ikk det med nicks.. Syns måske de skal opgives i det mindste til bettors?
Der kan overføres til mig på følgende steder:
Stars (Nick: deagledan)
24h (Nick: deagledan1)
Party (Nick GamblingGoat)
Moneybookers ([email protected]) dette er en euro account, så hvis du sender i dollars, betaler du selv gebyret.
Jeg tager 100euro mod dig nico, bare for at starte festen :).
Når folk har overført, så bedes skrive hvor og hvor meget de har sendt.
@coolkjaer
1. Det er desværre kun euro-konto han har, så måske skal vi finde en escrow mere i dollars?
2. Forstår ikke helt det spørgsmål? hvert site vil bekræfte hands + winnings og så kan vi se om det passer med min HEM.
3. Det med nicks, vil jeg gerne ud med til bettors - kommer til jer i PM.. vil meget gerne have i holder mine nicks for jer selv.
Ok, er nok klar hvis du finder en MB i dollars.
Forstår heller ikk helt hvorfor du afviser webcam?
Jeg kender dig ikk og vil gerne sikre mig at du ikk har en body til at grinde halvdelen af tiden, no direspekt :)
Jeg afviser webcam fordi jeg synes det er distraherende at have webcam på, imens jeg prøver at fokus... så du tror mig og en buddy slår os sammen i en oktober måned, for at grinde like 100k hands hver? for at snyde PN for hvad? 2-5k dollars?, dunno helt hvad beløbet bliver - det er altså ret paranoid at tro, når jeg er ret stort oppe for året :-)
tror der går maks en halv time og så tænker du ikk over det web cam mere. Det er jo ikk som om vi kan se dig proforme, kun at det er dig der sidder foran skærmen.
Men ok troede der skulle mere lir på drengen end 2-5k ;)
Jeg er klar på 1500 dollars med det forbehold, at jeg kan genoverveje, hvis du får bets for mere end 10k og vi finder en MB i dollars :)
@cool
Ser ikke ud til ret mange er fresh på noget lir, så aner ikke hvad det bliver.. regner stærkt med det ik bliver over 10k dollars - så det kan vi se på ;)
Folk har kun mulighed for at ville bette til og med i morgen, for så skal vi nemlig gerne have shippet dem inden d. 31. Ikke voldsomt meget tid nemlig
Jeg er frisk på 1000$. Men hvordan laver jeg en buddy transfer på Party??
800$ herfra.
Lidt kommentarer (håber ikke det lyder hysterisk):
- Med forbehold om at du max må modtage bets på 10k$.
- Synes også, at det ville være bedst med webcam.
- Skal selvfølgelig kende dine nicks.
- Får vi adgang til handhistories (for at forhindre chipdumping)?
@IstvaN
1. Skal nok stoppe under 10k dollars.
2. Meh, webcam er lame.. men skal nok gøre det så, må få en til at hjælpe hvordan man sætter sådan noget op?
3. Så snart i har sendt pengene til Joanna47 vil jeg shippe nicks til jer.
4. Adgang til HHs? det tror jeg ikke, og vil du så kigge 200k hands igennem? Men som sagt kan de forskellige sites bekræfte mine winnings og alt det der.
@Moose
Under cashier delen kan du transfer... Du skal dog sende dokumenter ind (utillity bill).
Jeg forstår ikke hvordan folk vil spille penge imod dig, uden at få dine Nicks.
Det er vel noget af det der er det fede. Ligesom med AndreasEM hvor man kunne gå på stars og lure om han var BRANDVARM eller ISKOLD. Mon ikke os nogle af dem som spillede imod ham satte sig ind og spillede lidt ekstra tilbage mod ham, da de vidste han spillede +20 borde.
Det er imo, alt for nemt for dig at snyde, intet kamera ingen nicks, nogle "semi" poker sites der kan bekræfte results, er du sikker på de har ALLE hænder med og kan svare dig på din præcise BB/100, og hvad er vores Garanti for at du ikke tage de 50 største tabte pots og smide dem en tur i Papirkurven :)
Jeg er ikke helt blind, men bruger læsebriller, så ½ point får du der.
Jeg har taget udgangspunkt i den Øverste tråd da der stod "Regler/betingelser"
1. Hvilken google Translate bruger du for at få "Folk der sætter penge på mig får mine nicks" -> "Jeg vil helst ikke ud med mine nicks, i frygt for at folk kan exploite mig"
Escrow = trusted third party receives and disburses money - Hvis jeg better er jeg vil vil ikke 3 part ham har du valgt Joanna
2. Hvis man læser Regner og betingelser virker det ikke som om at du syntes Webcam er nuts, og jeg har ikke garanti for webcam hvis lad os sige der kommer 50 mennesker og smider 10 dollar hver der ikke vil have webcam.
3. Mht. Pokersites, så Kører deres måneder ofte forskelligt fra den danske måned, og deres tal vil i bettet vægte over dit HEM eller andre online tracking muligheder. plus din 97% regel, ville alle sites også kunne bekræfte og hvis den ikke samlet er +97% vil du tabe bettet?
4: Tillykke med dine 100k Euro. Det er bare ikke det mine spørgsmål handler om. Men Thumps up for du kan rense, uden at vise graf eller nicks, det har jeg også flere bekendte der kan :o)
5. Den med updates er cool, men rent resultat mæssigt skal alle vente til omkring den 5 november før de ved om de er købt eller solgt, da du skal afvente resultater fra dine sites.
GL
Troels hold dig nu bare ude af tråden hvis du ikke vil bette. Det giver ingen mening det du har gang i.
GL med bettet Nico, håber du får nogle bets på plads
Btw kan fortsat escrow i $ og Dkr via MB. PM lukket dog men flere herinde har min mail.
hvad helved har det overhovedet med dig at gøre Troels!?
irrelevant hvad du mener...
Shhhhhh .... TAK ♥
PM SteinBagger. Han har den og er ret aktiv herinde så burde kunne give den hurtigt. Online i aften først - ikke hjemme. Så må folk vurderer om det cool jeg er escrow.
Helt irrelevant er det vel ikke. Jeg sidder også med tanken om et udstik, hvilket jeg tror der er mange som overvejer. Istvan og Troels spørg vel omtrent om det samme? Tror ikke troels havde set dit svar til istvan, men kun dit post - hvor det fremgår at du ikke giver nicks ud til andre end escrow - joanna.
Overvejer stadig at stikke ud, men fedt bet, hvor der i den grad er mulighed for lir på drengen.
@n1co18
Tak for dine gode og uddybende svar, samt din rolige måde at besvare spørgsmål på. Jeg må virkeligt have ramt en ømt punkt, for det har aldrig været min hensigt at du skulle få din morgenkaffe galt i halsen, jeg undskylder min letsindighed i første post, at jeg troede du havde opdateret dine Regler og det var dem man fulgte, men det er jo HELT tydeligt på Titlen på posten samt første indlæg at man skal læse de næste 30 indlæg for at have reglerne på plads. Jeg har haft interesse i dit bet, men ikke overvejet udstik til de odds/regler.
Clay Davis er ikke sur han er bare nysgerrig. Tip: "Lav en highlight i din første post" "Hvis du ønsker at stikke ud eller komme med spørgsmål læs da alle indlæg for Regler og ændringer"
@Gause+Mope Af hjertet tak for de varme ord, jeg må stille de spørgsmål jeg vil og han kan vælge at svare som han vil, at hans herlige og på ingen måde arrogante og nedladende svar nok skal skaffe ham flere betters er jo kun +EV for ham.
@nico
Enhver, der går ind i denne tråd, vil antage, at reglerne i OP vil være gældende. Denne opfattelse havde jeg også selv inden jeg læste resten af tråden. For ikke at skabe forvirring (som Troels), bør du opdatere de gældende regler i OP. Bare et fif for at undgå sure miner.
Vi er meget uenige om dine antagelser, som selvudnævnt troll spotter, er imo way off.
Folk(Inklusiv mig) der skriver i denne tråd skriver af interesse, om der er 5% eller 99% chance for jeg vil stikke ud aner du jo ikke. Men du antager jeg ingen interesse har, og antager jeg kun er ude på at lukke bullshit/troll pis ud, er også helt forkert. Hvis du læste mine indlæg ville du se at jeg har spørgsmål som er begrundede, og jeg har undskyldt jeg ikke havde læst en post hvor du har ændret reglerne, uden at opdatere den øverste post hvor der står regler.
Når det er sagt, er de første 8 linier i din post 29-09-2011 12:55, faktisk svar på de fleste af mine spørgsmål og i en god tone så tak.
Det er ved at komme af sporet det her, og mit håb på et overblik over bettors/interesseret er godt nok helt i hegnet nu.. kan alle folk, som ikke har interesse i bettet slette deres indlæg? så skal jeg nok lige opdatere topic
Nu skal jeg hjælpe dig, så du ikke mister det store overblik over 5 reelle forespørgsler:
@Joanna47: "Jeg tager 100euro mod dig nico, bare for at starte festen :)."
@Coolkjaer: "Jeg er klar på 1500 dollars med det forbehold, at jeg kan genoverveje, hvis du får bets for mere end 10k og vi finder en MB i dollars :) "
@Moose: "Jeg er frisk på 1000$. Men hvordan laver jeg en buddy transfer på Party??"
@IstvaN: "800$ herfra."
@Sailor: "Jeg better 600 euro imod Nico"
Jeg gider bare ikke se på alt det i tråden, ellers tak du :-)
Modes, vil i ikke slette følgende brugers indlæg:
Kjerstein, Troels_1, rndal, dredk, Gausi, mode og Tina - det har hele tiden været hensigten at det kun er bettinginteresserede der skriver i tråden
n1co18 skrev:det har hele tiden været hensigten at det kun er bettinginteresserede der skriver i trådenDu skriver selv BETTINGINTERESSEREDE, hvilket størstedelen af de folk du nævner er...
jeg kan være escrow på MB i $, hvis det er...Min MB $ er [email protected] fjern nospam fra adressen...
Hvis jeg ikke snart får fat på coolkjaer og moses skype/msn, tror jeg at jeg dropper bettet, da der ikke er nok action og har mistet lidt lysten pga alt det hate. Ville lave en fælles samtale med bettors, men lidt svært når de ikke gider at tilføje min skype jeg har sendt i PM
Nico - ellers kunne du lade det løbe fra d. 5/10 - 5/11 f.eks. Så har folk lidt længere tid til at få shippet rundt