Hvem er med?
GL til alle!
200.000 gtd og 62K i bounty... 320 buy in
Jeg har 5K, nick: BossMafia
200K€ BossMedia
Fedter du for et nyt lån Agrassiv? :D
haha martinB:)
nej ellers tak..
jeg har bare kendt lollebabz i mange år,så det vel Okay at ønske ham held og lykke??:)
Hehe jo tak!! :)
Hvor det sick.. Jeg caller 10 bbs preflop med JJ.. Flop 5-A-J, rainbow.. Pot 690... Jeg checker.. Han går all in for 4400 i alt??? Jeg caller ofc.. Han har AK.. Og jeg holder hjem.. YIIIHA!
10K
23/794
@A
Np :)
@Lolle
Take it down!
Jeg er også med , men skidt start er nede i 4k..
skruuub needed insane! :D
nick: koota86
gl mate
sådan mester:)
Fortsæt den gode stil..
-----------------------------------
du tager den ned idag...i believe you:=)
Og martinB,(jeg fedter ikke for et lån):)then you know hehe
Forøges bountyerne ikke efterhånden som folk ryger ud?
GL!
Har du kvallet dig eller?
@ Knægt
Det skulle jeg mene, da jeg slog ham ud fik jeg hvert fald 75 til mig selv.. Og så stiger min bounty vel også..
Ser ikke sådan ud............ :-(
På mit bord har alle stadig kun 75 som bounty (der er ellers røget et par stykker).
Nej.. Har lige fået at vide at det er "fixed" head.. Dvs. ens bounty forbliver 75... ÆV!!
Men fuck det :) 36K er også aight..
var i en 12k pot men røg ned i 4k....heldigvis er jklaen nem at bluffe så er i 6400 igen :)
*
Update efter pausen..
72/694 i 200K.. 1st 36K
Og så lige lidt side lir:
17/57 i 3K.. 1st 1300
:D
Virkelig ikke andre PN'ere med i 200k?
13k...sender jklaen i kanvassen med 555 mod hans prereraisede KJo
:)
Sweeet! :) Jeg har lidt over 8K .. Måtte smide JJ efter flop, ævs.
Lollebabz
Har du kvallet eller selv købt dig ind?
Ikke min tour :( nede i 3k og ryger til midten med JJ på et 828 flop.. han caller med A10 flushdraw.. turn A.. lol .. gg me
gl alle
kom igen mate
@prol
Købt mig ind.. Da jeg hæver hele rullen og smider over på ongame, så må jeg lige prøve sidste tour! ;) (så har jeg flere buy ins til NL100$ og ikke og større udvalg)
Ude..............
Spillede chippen på ongame, 300k på Party og så 200k på Boss............. og er ude af alle 3 :-(
gl til i andre...................
Fornuftigt :-)
Jeg er ude, men kan se Baekke ligger godt til..
66 imod 77, havde under 10 big blinds..
Men 8/28 i 3K.. 1st 1300.. Let's see :)
tiltbuster efter klamme setups i andre tours vælger jeg bare at give copteren min stack...copteren er ubernit så en blind mand kan se hvad han laver...jeg var desværre ikke blind men bare tiltet
Ih8twos: Copteren über nit? :P Aaaarh.. Han er sq skarp og klart en af de bedste regs i bossmedias daglige tours... Mener han ligger på omkring 90k$ profit over 1.000 games..
Men kan se han har gjort god brug af din stack indtil videre ;)
Nogen der ved hvem Remember?? er?
Han er dansker og ligger pt. nummer 1.
Så er bække nummer 1 :)
Sick, to danskere i top2 :)
Kender godt Copteren..siger ikke han ikke er god...men han reraisebluffer så godt som aldrig :)
Bække rykker dem rundt! Suveræn chippie med over 1mio chips.. Den ligger lige til højrebenet :)
Av..!
Og så røg han som nummer 5 :( Lå med lige omkring 1mio og gik op mod chippie der kun akkurat havde ham dækket. Chippie stikker ud på et 10 høj rainbow flop og bække raiserr den op, hvorefter chippie moser. Bække kalder og viser 10J - chippie flasher AA.
GG