Har lige dumpet 6BI på 250 hænder, og er lettere rystet over at intet overhovedet går min vej, da det har været ret solide suckouts jeg har set indtil videre.
Villain er 32/22 over de 150 hænder jeg har på ham. Har ikke set ham lave noget griseri bortset fra e par åbninger med 8BB, men tror at det var rettet mod en shortstack lige da jeg kom til bordet.
Hvad gør jeg river da han hæver den, og vi stadig er meget dybe? 52 er 16 kombinationer som slår mig, omend meget usandsynlige at han har kaldt med dem. 65 er bestemt mulig. Et sæt i de små kort er vel ikke sandsynligt at han ikke har bettet tidligere, så han skal enten have A9 eller 99 og spørgsmålet er om de overhovedet kalder hvis jeg raiser, og jeg dermed kun risikerer at tabe til den usandsynlige 52 eller 65?
Mine tanker her er selvfølgelig at jeg lige har set adskillige hænder som jeg ikke troede var mulige, samtidig med at jeg gerne vil valuebette hånden (hvis jeg kan få et kald af en dårligere hånd), men omvendt heller ikke tabe stakken endnu engang, specielt ikke så dyb.
Seat 4: HERO A ♥ A ♠ [($379.40 in chips)
Seat 5: VILLAIN ($564.60 in chips)
Seat 6: xHeadCrabx ($163.40 in chips)
Seat 9: dirtydicksen ($47.60 in chips)
ANTES/BLINDS
VILLAIN posts blind ($1), xHeadCrabx posts blind ($2).
PRE-FLOP
dirtydicksen folds, HERO bets $6, VILLAIN calls $5, xHeadCrabx folds.
FLOP [board cards: 4 ♥,3 ♦,7 ♦ ] POT 13USD
VILLAIN checks, HERO bets $9, VILLAIN calls $9.
TURN [board cards: 4 ♥,3 ♦,7 ♦,A ♣ ] POT 30USD
VILLAIN checks, HERO bets $20, VILLAIN calls $20.
RIVER [board cards: 4 ♥,3 ♦,7 ♦,A ♣,9 ♣ ] POT 70USD
VILLAIN bets $20, HERO bets $70, VILLAIN bets $156, HERO ???
200NL: 2nd nuts 3-bettes river
09-08-2008 14:57
#1|
0
09-08-2008 15:13
#3|
0
set er det mest sandsynelige her vil jeg sige, dog kan han også sagtens sidde med 56 og derved en floppet strit.
Hvis vi skubber er der god chance for action fra 56 og sets her, det er altid noget værre noget når villians tager check, call linjen for derefter at raise riveren. Han har ikke været ude i noget snavs, men omvendt er det kun 56 som slår dig, så er sgu villig til at smide stacken ind og forholdsvis tit blive kaldt af underset.
Men kan bedst lide at skubbe hvis jeg kender lidt mere til villians spillestil.
/Michael
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!