Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed)
BB ($213)
UTG ($262.05)
Hero ($254.30)
CO ($181)
Button ($76.25)
SB ($440.40)
Preflop:/ Hero is MP with 4♠, 5♠.
1 fold//, Hero raises to $7/, 2 folds//, SB raises to $24/, 1 fold//, Hero calls $17.
Flop:/ ($50) T♣, 7♦, 2♦ (2 players)/
SB bets $33/, Hero calls $33.
Turn:/ ($116) 4♣ (2 players)/
SB checks/, Hero checks
River:/ ($116) Q♠ (2 players)/
SB checks/, Hero checks
Han er 23/18/5.25 over 1647 hænder.
Han ser mig nok som noget 25/18/3 værk.
Vi har en del historie og vi ved vi begge 3-better light.
Han har blandet andet 4-bettet allin med AJ mod mine konger jeg 3-better fra knappen.
Jeg har så betalt ham i en mindre hjerne blødning med AQ til et 4-bet allin. Han viste kongerne.
På nogle andre borde har jeg, i denne session, har jeg en eller 2 gange callet et 3-bet i position, callet hans CB også taget den ned på turn.
Gjorde det blandt andet på et Kxx flop og A turn.
Han er en rigtig dygtig skurk og vil helst kun spille med ham i position, eller hvis bordet er proppet med donks.
Planen var selvfølgelig at bette turn hvis jeg ikke ramte. Hvad synes folk om linien?
200NL 45s mod dygtig reg
Ser fint ud, dog ville jeg folde til hans c-bet på floppet.
Vi har ikke noget draw, og da du tidligere har callet hans c-bet i rr pots og bettet turn, er det sandsynligt at villain ofte CRAI på turn. Derfor er din FE på turn ofte ret lav.
Det er udemærket. Eneste problem med dit float er, at det er klart nemmest at bluffe med et scarecard. Ellers vil du ofte blive 2nd barrel eller set op lightere. Kan bedre lide det på rainbow flop.
Jeg better turn hvis villain sjældent C/R'er AI og nogle andre gange checker jeg turn og better river. Meget få gange checker jeg både turn og river, men det hænder da alt efter feel. Selvom vi har noget showdown value kan villain alligevel let have 7x, 10x eller et pp der har os slået.
@ hardkAre
Du better en blank river, hvis du har checket turn? Hvorfor?
Myth_Dark
Tja jeg tager meget sjældent den linje som et bluff på boards med denne textur, så hvis han kigger mig op light på river bliver det et tabende call for ham selv i længden. Jeg spiller fx Tx osv på samme måde.
LOD
For at få villain til at smide et pp, 7x og nogle gange måske endda Tx.
@ hardkAre
Jeg synes, et river bet er forfærdeligt. Han folder ikke Tx som hånden er forløbet, og små pocket pairs samt 7x er en meget lille del af hans range - især fordi folk normalt bare caller med dem preflop. Et river bet opnår stort set kun at smide penge væk til de 1-par hænder, han valgte at pot controlle/induce med.
Enig med LOD.
Fint nok der er vidst ikke så meget mere. Skal finde et bord med lidt bedre textur. Skal jeg prøve at huske :)
Han viser AKo op og jeg tager potten ned.
Tak for kommetare :)
LOD
Jeg tror at 7x og pps er en tilstrækkelig del af hans range til at et riverbet kan være profitabelt fra tid til anden.
"Et river bet opnår stort set kun at smide penge væk til de 1-par hænder, han valgte at pot controlle/induce med."
Ikke enig.
Check på floden da du vinder showdown mod høje kort der ikke har parret sig op. Jeg tror han kalder løst med et dårligt par, da nogle gange er du på steal.
Fold floppet. Vent med sådan spil til du har et træk, hvor du kan ramme, så det også gør ondt på din modstander. Godt spillet på turn og river.