200NL 67s med farvetræk på flo

#1| 0

Jeg har 197 og er forholdvis ny ved bordet. Skurk har 483.
Jeg får 67 som UTG og open limper. Dette bliver selvfølgelig mixet og denne gang blev det et call.
Knappen caller, SB folder og skurk i BB checker.

Flop: J 5 2

BB leader for 6 og jeg raiser til 18 (?)
Knappen folder og BB caller.

Turn: 8

BB leader igen for 6 og jeg raiser til 40 (?)

Hvad synes folk om linien so far?
Grunden til jeg raiser floppet er for at kunne tage et gratis kort og vide lidt om hvor jeg står.
Da turn falder får jeg også en op og ned og mener jeg har gode chancer for at tage potten ned her. Og caller han har jeg masser af outs.

18-07-2006 16:20 #2| 0

Flop ser fint ud, selvom jeg nok gør det til 20-22.

Jeg nøjes med at calle turn.

Jeg tror ikke, du har meget FE her, når han donkbetter turn efter at have donkbettet flop. Samtidig spiller et (højere) FD på samme måde, så jeg foretrækker at bluffe en non- river og bette/calle/raise en alt efter fingerspidsfornemmelse.

18-07-2006 16:34 #3| 0

Hvis du caller turn vil du så kunne bluffe ham ud af river på en non-?
Hånden giver lige pludselig ingen mening og du kunne ende med at få et call af TP med dårlig kicker.
Hvis han er på et farvetræk er det da med at få ham ud hurtigst muligt frem for at banke ham ud når han ikke har noget.
Udover det skal han også have oddsne imod sig til at trække til sin farve.
Giver det nogen mening?

18-07-2006 16:42 #4| 0

Vi kan meget ofte bluffe ham ud på river. Kun få stærke hænder spiller, som han har spillet. Problemet med at hæve turn er, at du får en svær beslutning i en stor pot på river - tredje barrel eller ej?

Det er rigtigt, at du tit vil få ham til at folde et træk på turn, men han vil ofte også folde dem på river.

Jeg tror ikke, han folder TP til dit turnraise. Har han TP, sparer du altså penge, når du misser river. Samtidig kan det blive svært at få betaling for flushen i en stor pot, da dit draw er ret åbenlyst.

18-07-2006 16:54 #5| 0

Ser godt ud... Fint spil.... Tror du har fin FE her og hvis han checker river til dig som du misser kan du MEGET tit tage den ved at move ind...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar