Kunne måske godt komme under Bad Beat kategorien, men hva faen... :) Hero har spillet friskt til...
Villain spiller 15/14/5.
Rimelig tight men støder sine hænder ret hårdt...
Villain 2 spiller 17/13/1,5
Altså semi tight men knap så aggro. C-better dog standard.
$200 USD NL Texas Hold'em
Seat 2: VILLAIN 2 ( $295.51 USD )
Seat 1: ComeW1thMe ( $354.60 USD )
Seat 4: HERO ( $230.40 USD )
Seat 5: ejay1111 ( $203 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $211.05 USD )
Seat 6: jockola ( $233.48 USD )
VILLAIN posts small blind [$1 USD].
HERO posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 8♦ 8♣ ]
ejay1111 folds
jockola folds
ComeW1thMe folds
VILLAIN 2 raises [$6 USD]
VILLAIN calls [$5 USD]
HERO calls [$4 USD]
** Dealing Flop ** [ T♥, 8♠, 2♥ ] POT: 17
VILLAIN bets [$10 USD]
HERO calls [$10 USD]
VILLAIN 2 did not respond in time
VILLAIN 2 folds
** Dealing Turn ** [ T♦ ] POT: 37
VILLAIN bets [$30 USD]
HERO calls [$30 USD]
** Dealing River ** [ 2♠ ] POT: 97
VILLAIN is all-In [$165.05 USD]
HERO calls [$165.05 USD]
VILLAIN shows [ 2♦, 2♣ ]four of a kind, Twos.
HERO shows [ 8♦, 8♣ ]a full house, Eights full of Tens.
VILLAIN wins $425.10 USD from the main pot with four of a kind, Twos.
Skal skillingerne ind før river? Hvor?
I retrospekt tænker jeg selv floppet, men VILLAIN leader satme ikke mange flopspots her og jeg håber lidt VILLAIN 2 giver nakken på floppet...
EDIT: Potsizes for riverens skyld... :P
200NL - 88 Linie i BB
Spiller alle streets anderledes end dig. Meget mere aggro.
3-bet preflop
Raise flop
Raise turn
Fold river
Jeg synes det er fint at calle pre.
Men du skal have et raise ind senest turn. Jeg vil dog helst gør det på floppet. Pengene var kommet ind uanset hvad i den her hånd, men som standard, skal du skrue op for agressiviteten.
Synes godt man bare kan kalde preflop, så her er jeg enig. Men hvis jeg ikke raiser flop så raiser jeg helt klart turn. Oftest er det dog bare flop jeg giver den gas på.
Flop _skal_ raises imo. Det er jo psyko drawheavy. Få bygget potten nu, når du ikke ville preflop.
@Muffies
Har du set at vi er slået af alle T'ere? Skidt rivercall readless imo.
Ah yes.. my bad... Jeg læser den måske forkert slev lol... :)
EDIT: Det skyldes nok at jeg er næsten 100% han ikke leader nogen T'er på floppet som han gør, så de indgik slet ikke i hans range...
Jeg er helt enig med Razga
Pre: Man KAN 3-bette, men synes det er ligeså fint at flatte..
Flop: Jeg ville helt klart raise med 3 spillere i potten.. Det kan godt være villian2 åbnede pre, men det betyder altså ikke, at han har en superhandske! Det eneste han raiser her er vel AJ+..
Turn: Som spillet er et fint at flatte.. Hvis villain er på et draw, skal han gerne ha en chance for at ramme.. Ellers fortsætter han vel kun med en 10'er eller set i 2'ere..
River: Ved ikke het hvad jeg synes om callet.. Det er ikke direkte skidt, da din hånd er meget underrepræsenteret, og villain sagtens kunne sætte dig på et busted draw! På den anden side slår du kun et busted draw eller luft.. Men det er også enten eller i det her spot :P .. Tror heller ik jeg var kommet væk..
I det hele taget en ret klam river..
Som Razga.
Enig med Razga bortset fra at jeg synes det er fint at flat calle pre flop (også fint at give på re-nakken. Floppet mener jeg skal raises hver gang og det klamme overbet på river har jeg svært ved at læse som andet end monster.
Kan godt gå med til at flatte preflop - jeg gør det bare ikke så ofte :)
Du er jo også semi-maniac preflop :D
Mr_Hit: Den eneste de viser styrke er villain2, og eftersom han er på knappen er det godt nok begrænset hvor meget styrke han i virkeligheden viser.. De eneste flop vi gerne vil se med 88 oop er vel noget 723 eller en 8'er! Et 3-bet for at tage potten ned pre, er da så genialt som det kan være :)
PF er obv afhængig af hvem åbneren og coldcalleren er.
Flop - som std raiser jeg bare, som jeg gør med de million draws, der er derude.
Turn raiser jeg ikke, når jeg tager denne linie her.
River folder jeg i teorien, men skriger call, hvorfor jeg hamrer hånden og musen ned i bordet, og trykker.
Enig med de fleste... Det syge er heller ikke at jeg taber, men jeg sidder i en session (som de andre 5-6 hænder jeg har postet os er fra) og ender med at være stuck 8 buy ins over 2400 hænder.
Jeg spiller normalt ikke så lange sessions, men havde virkelig lyst og så rammer jeg bare en i syg spot efter sygt spot og føler undervejs egentlig ikke at jeg spiller specielt ringere end normalt - men kommer i tvivl fordi jeg normalt spiller 1-2 timers session med typisk max 5 buy in swings... Derfor analyserer jeg alle de her hænder igennem... Tak for svarene alle.
Nå, ja, så fik jeg bl.a. os den her at gå i seng på igår - fedt når man er i forvejen er max stuck:
$200 USD NL Texas Hold'em
Total number of players : 4
Seat 2: HERO ( $203.05 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $276.60 USD )
Seat 5: law1275 ( $115.35 USD )
Seat 4: white_jackal ( $201 USD )
white_jackal posts small blind [$1 USD].
law1275 posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A♣ A♦ ]
HERO raises [$6 USD]
VILLAIN raises [$22 USD]
white_jackal folds
law1275 folds
HERO raises [$62 USD]
VILLAIN calls [$46 USD]
** Dealing Flop ** [ T♦, K♠, 5♥ ]
HERO checks
VILLAIN bets [$90.75 USD]
HERO is all-In [$135.05 USD]
VILLAIN calls [$44.30 USD]
** Dealing Turn ** [ 4♥ ]
** Dealing River ** [ Q♦ ]
VILLAIN shows [ K♥, K♦ ]three of a kind, Kings.
HERO doesn't show [ A♣, A♦ ]a pair of Aces.
VILLAIN wins $407.10 USD from the main pot with three of a kind, Kings.
tja... synes jeg ikke ... du får lavet et dårligt call på river hvor de fleste pengene ryger til midten.
raise flop som oftest, specielt på et så drawy flop
som du spiller turn caller du naturligvis også turn
på river folder du, da en 15/14/5 tag stort set altid har dig slået
preflop er godt spillet
Hm... Jeg er begyndt at tænke at den eneste hånd han faktisk leader floppet med sådan her er et set og da jeg selv har 8erne og Ten parrer turn, så er det kun settet i 2ere tilbage. Han leader ikke både flop og turn med træk - og faktisk leader han nok ikke engang flop med Teren og slet ikke med træk i 3way pot OOP. Det betyder at jeg spiller preflop og flop fint, men skal raise turn. Det må blive konklusionen.
At det "virker" som et bad beat er jo at han 1 outer mig på river, hvor jeg burde raise turn og komme ind som favorit... :)
Hånd 1:
Preflop: Der er trods alt nok enighed om at flatte, hvilket jeg også tilslutter mig. Husk at vi meget gerne vil spille netop denne type hånd mod aggresive villains der better og stacker af når de endelig rammer. Begge spillere hører mere eller mindre til den kategori og stacks er fine, derfor mener jeg flat er meget bedre.
Postflop: Jeg mener at du bør få bygget potten på floppet og dermed sætte et raise ind. At vente eller håbe på at initial raiser raiser er nok lidt for optimistisk når potten er 3-vejs. Det sker en gang imellem, men floppet rammer ikke rigtig en 17/13 optimalt og I er i forvejen to der har vist interesse.
Der kan komme alt for mange action-killers her, så lad være med at tro at du kan presse lidt ekstra ud her ved at vente på initial raisers move på floppet. Du kan sagtens se et donk-lead her med TP eller draw. Så
ind med nogle mønter.
Hånd 2: Jeg vil vælge at leade ca. ½ pot her, da villain stort set aldrig folder når han caller dit 4-bet. Du ser nok nærmere et AI-skub med dårligere hænder som AQ eller AK.
Du skal bare trække på skulderen af denne hånd, det udligner sig over tid og er bare en del af gamet.