4 handed 200NL
Skurk har 207 og jeg dækker. Han er bordet donk og gruden til jeg stadig er ved bordet.
Set ham lave mange underlig moves. Blandt andet ende allin med ¢buyin med 96 på et K97 bord. Han kom op mod AK og turn var A og han tager den med en 9''er på river.
Han spiller utrolig mange pots og raiser ikke særlig tit preflop. Han bruger også tjek-gayraises.
Jeg har spillet TAG, med tryk på tight pga ham. Raiser dog stadig nogle hænder når positionen siger god for det.
Jeg samler A♣9♥ op i SB. Skurk limper UTG. Dette er meget normalt for ham. Knappen folder, jeg completer og BB tjekker.
Pot: 6
Flop:
A♠ J♠ 6♥
Jeg leader for 5. BB folder og skurk gayraiser til 10.
Jeg caller (?)
Turn: 7♦
Jeg tjekker (?)
Han better 12 og jeg caller (?)
River: T♥
Jeg better 25 (?)
Jeg er ret sikker på jeg er godt foran og skal bare trække penge ud af ham uden at tabe ham af syne. Er linien god?
200NL A9o i sb mod donk
20-07-2006 19:32
#1|
0
20-07-2006 19:52
#2|
0
"Han spiller utrolig mange pots og raiser ikke særlig tit preflop."
Hvorfor spiller du så tight?
Hvis han har for vane at limpe svage esser og efterfølgende betale af, raiser jeg preflop for at få ham HU. Jeg raiser desuden også ofte her mod standard-modstandere.
Jeg spiller resten af hånden, som du spiller den. Han har sandsynligvis et es, og du er bagud til over halvdelen af dem, men du kan selvfølgelig ikke smide her.
Derudover har du nok ret i, at du ikke får action af en dårligere hånd, hvis du checkraiser.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!