Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed)
Hero ($435.60)
SB ($425.04)
BB ($430.30)
UTG ($251)
MP ($200)
CO ($101.76)
Preflop:/ Hero is Button with A♥, A♠.
UTG raises to $8/, 2 folds//, Hero raises to $27/, 2 folds//, UTG calls $19.
Flop:/ ($57) T♥, K♦, 7♥ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $35/, UTG calls $35.
Turn:/ ($127) T♠ (2 players)/
UTG checks, Hero checks
River:/ ($127) 2♣ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $75/, UTG calls $75.
Final Pot:/ $277
Han er 10/0/1 over 27 hænder. Dvs det er hans første hånd han raiser preflop også caller han OOP.
200NL AA forblindet af pt stats?
hvordan kan have 51$ mere hvis det er første hånd han raiser?
by the way easy bet på turn... forstår ikke hvrfor du checker her.. hans linje ligner AK
27 hænder er ikke et grundlag at spille en hånd på (medmindre han er _virkelig_ tydelig).
Det er vel ikke unormalt at spille 27 hænder hvor de eneste gode muligheder man har er nogle limps i late, eller et complete i sb hvor man misser floppet totalt?
Denne hånd siger til gengæld en del (præcis hvad den fortæller dig afhænger selvsagt af udfaldet)
IMO får du for lidt for dine esser her..
@pokiro
Han har nok siddet ved bordet da Hero joinede.
@Myth
Hvad er filosofien over turn check? Jeg ville nok bruge turnet til at finde ud af om jeg var bagud, skyder omkring $50. AK lyder sandsynligt..
"hvordan kan have 51$ mere hvis det er første hånd han raiser?"
Man kan godt vinde en pulje uden at raise..
Grunden til mit turn tjek er de stats jeg har på ham. Han raiser UTG, bliver 3-bettet standard fra knappen og caller OOP. Og det er hans første hånd han raiser. Og da han så caller mit flop bet. Kunne ikke rigtig se hvad jeg skulle slå udover AK. Og hvis jeg better turn kan jeg ikke se hvad han kan slå med TPTK i en re-raised pot hvor en 2nd barrel kommer ind. Derfor overskiften: Forblindet af pt stats :)
@Pokiro
Det er bare dårlig formuleret af mig. Det er første gang han raiser PREflop :)
Hvorledes kan det egentlig være at du kun better $35 på floppet, set i forhold til en pot på ~ $57 og dit første bet var på $27? Ville mene at et standard bet på floppet lå nærmere omkring $45 men selvfølgelig hvis det er et specialt move så ok, men vil du fortælle?
jfac bettet er lige i den lave ende, men jeg better koncekvent 2/3 pot i re-raised pots. Det betyder blandt andet også jeg ikke skal tage potten ned så ofte når jeg begynder at 3-bette light.