6 handed 200NL.
Skurk har 310 og jeg dækker.
Jeg samler A♣A♥ op i BB.
UTG, en ny spiller, åbner for 8. Standard. Han har dog kun en stack på 70. UTG+1 (skurk) caller.
Resten folder og jeg siger til 25. Begge caller.
Pot: 76
Flop:
7♠ 4♥ 4♦
Jeg leader for 60 og UTG folder. Skurk tænker og caller.
Pot: 196
Turn:
J♠
Skurk har spillet forholdvis tight. Når han spiller en pot raiser han eller caller. Har næsten ikke set ham limpe. Han CB''er ret ofte, men er også i stand til at fyre et CB af på turn. Jeg har dog kunne udspille ham nogle gange og taget potten fra ham. Han virker som en der har okay styr på spillet.
Hvad er linien herfra?
Og vil høre linie for både turn og river.
200NL Aces gone bad?
Jeg siger til at starte med en del mere PF.
Endvidere er vi way ahead her, eller way behind - og eftersom det kun er 56 der er et draw, checker jeg her, og håber på vores villain committer sig selv med hans med. par, så vi kan smide vores sidste skillinger til midten.
Jeg tror sjældent jeg folder ihf.
Men du lukker div. drawing hands ind i potten med dit bitte raise PF, så det er sværere at vide hvor du står henne af. Jeg siger min. 35~ pf, hvis ikke nærmere 40.
Mickey
@mickey
Jeg har faktisk vendt op og ned på denne hånd. Jeg er villain og ligger inde med 45s. Mit preflop call på lowstacked er grundet jeg tror jeg kan udspille ham postflop, trods hans lille stack. Det andet call laver jeg af 3 grunde.
1. Får ca odds 3.5 til 1.
2. Skal ligge ca 5.5% af min stack
3. Jeg har ikke set ham lave det move før i hele den session jeg har spillet med ham. Så jeg sætter ham på et højt pocket pair preflop.
AA skubber turn og jeg insta caller og vinder en kæmpe pot og får en sviner med på vejen.
Myth, forklar lige igen, hvad det var du gerne ville vide angående denne hånd?
@Kripke
Hvad man skal gøre her med aces. OOP med forholdvis tight modstander som flat-caller et helt tørt bord.
@Stonien
Ikke på floppet, hvilken hånd caller Villain et pot-sized bet med, som samler et FD op på turn?
@Myth
For det første reraiser man ordenligt preflop, så modstanderen får ringe odds til at calle - 9/10 gange slutter hånden vel PF hvis AA reraiser ordenligt.
For det andet, så fortjener 45s ens stack hvis han caller et reraise på 35-40$ - Jeg går ihvertfald broke her, der er en del hænder Villain kan have som jeg stadig slår.
Mickey