Hero er 25/20-ish reg. Villain er 17/11-4.8 over 500 hænder. Han har squeezet een gang tidligere ud af 34 muligheder. Hans 3-bet pct er 8. Han går til SD 17% og har vundet 88%. Han har flop c-bet % på 100 i 3-bet pots, 50% på turn, og ingen stats river.
Jeg kalder pre pga fisken bag mig som jeg gerne vil have med i potten, og til dels pga stackssizes.
Der er 10 combos som slår os. Mucker vi river, og skal den spilles anderledes på de øvrige streets?
Hand Information
, 2 BB (6 handed).
Table Information
Seat 3: Player 3 ($80) Big Blind
Seat 4: Hero ($387.5)
Seat 6: Player 6 ($137.95)
Seat 7: Player 7 ($200)
Seat 8: Player 8 ($596.9) Dealer
Seat 10: Player 10 ($280.4) Small Blind
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $3)
Hero: RAISE $6
Player 6: CALL $6
Player 7: FOLD
Player 8: RAISE $22
Player 10: FOLD
Player 3: FOLD
Hero: CALL $16
Player 6: FOLD
Flop(Pot: $53)
Hero: CHECK
Player 8: BET $27
Hero: CALL $27
Turn(Pot: $107)
Player 8: BET $66
Hero: CALL $66
River(Pot: $239)
Player 8: BET $166
Hero: ???
200NL - AK for TPTK møder 3-barrels i 3-bet pot.
TPTK i en 3 bettet pot,jeg synes at river er blank for nitten.
Det er muligt at han har AQ men jeg kan ikke folde river.
Synes ikke at 6 eren som falder på river er i hans range.
Turn bettet er ret lavt også..
Betalt.
Mvh Simon
Synes det er fint at calle ned. Du holder alt hans lort inde, hvis sådan en 17/11 har lort?
Jeg ved godt du har en rigtig solid hånd, men hans w$sd er rigtig klam, og jeg tror langt oftere du taber her mere end du vinder fordi han er så NITTTTET! Kan man folde på en lidt bedre dag?
AQ/AK/77/AA/QQ/luft må være det vi er imod. Tror ikke en gang sådan en gut hammer afsted med AJ/AT når boardet er så dødt. Jeg folder. Men vil gerne høre andres mening også, jeg hæfter mig særligt ved w$sd'en som skriger - "Fold! Nitten vinder kun penge ved at du betaler ham af". Imo er det ingen skam at smide TPTK her mod sådan en spiller.
Følger lige tråden for at høre om jeg er wayoff...
Fint spillet, river er et fold mod en villian med de her stats.
Hans range er ikke bred nok til at call river her. Der er en del made hands du slår som better turn, men de checker alle river. På river slår du kun hans bluffs og en type som ham her bluffer <5% på river her.
River er desuden et rigtig skidt kort for villian er bluffe på.
@becks
Bare af nysgerrighed, hvilke hænder med du han valuebetter som vi slår på turn?
Er derudover enig i at vi godt kan folde mod ham her, selvom det fra et teoretisk synspunkt ikke er mange kombier af bluffs han skal have for at vi har et kald.
Fold river. En 17/11 spiller bluffer ikke nok. Du kan også have QQ (66), AQ og - som her - AK i din range.