Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed)
SB ($202.50)
Hero ($259.30)
UTG ($196)
MP ($200)
CO ($206.20)
Button ($186.72)
Preflop:/ Hero is BB with K♠, A♣.
UTG raises to $8/, 2 folds//, Butten calls $8/, 1 folds/, Hero raises to $33/, UTG raises to $196/, 1 folds/, Hero?
Han er 22/15/6 over 85 hænder
Jeg er 24/20/1.33 over 66 hænder. Dvs jeg har lidt hænder på ham tidligere.
Jeg har 3-better ham et par gange og samme har han. Især hvis jeg raiser knappen.
Har også har en blind battle med ham hvor jeg raiser K9 i sb og han caller.
Floppet er 97x med 2 ruder. Jeg CB'er og han raiser ganske pænt. Jeg caller og turn blanker.
Han stikker 50 ud i 64ish og jeg caller. Han tjekker bag på river som os blanker.
Efter den hånd og en anden hånd jeg caller ned mod en anden virker det som om han har fået respekt for mig.
Om det er fordi han ser mig som en donk eller fordi han ser mig som dygtig ved jeg ikke.
200NL AKo Allin aktion
Jeg kan faktiskt godt lide et call her. Vi blokerer lidt for AA og KK, og tosser mod andre PP's. Også har vi AQ og AJ evt. domineret.
Villain mistænker dig også ret ofte for at squeeze her, da BTN også caller i mellem jer.
Hvis Villain 4-better AI: TT+,AJs+,AKo er vi alligevel godt inde med ~45% mod hans range. Og så har vi faktisk pot-odds til callet.
Et call er også godt for meta-game btw.
Jeg syntes det er et klart fold. Du har ligsom fået svar på hvad du spurgte UTG om. Svar er du er bagud.
Selvom i har 3bettet flittigt, tror jeg, villain er klar over, at et 3bet fra blinds vs UTG = styrke.
Jeg folder her.
Du vil tit se AA her, men også AK. AA for at få så meget ind før floppet som muligt. AK for at du skal folde.
KK-TT er mindre sandsynlige, da de ikke har noget imod et flop eftersom de nemt kan være dominerede.
@ Alle, der betaler
Tillægger I det ikke nogen værdi, at villain raise/4-better ai UTG? Vores helt 3-better jo trods alt en UTG-raiser?
Jeg er lidt splittet mellem call og fold.
Det er close, men det er et call når man tager historie med i overvejelserne.
Synes også generalt der er flertal for at calle, men det gjorde jeg desværre ikke.
Og ca da jeg havde trykket fold, fik jeg det dårligt med det og villle gerne have spillet om stacken.
Var sgu lidt ked derefter.
Ship it, til midten med de dolla.
Fold. Det lugter af et lomme par der ikke er et af de aller højeste. Der er pengene skidt ude. Men kunne også være AA KK, hvor pengene kommer monster skævt ude. Endelig kan han side med Ax, hvor du splitter mange potte til for eksempel AK. AK kan jeg lide at gå all in på. Jeg kan ikke lide at kalde et stort overbet, men at kalde en pot size reraise all in er noget andet, da oddsene er anderledes.