200NL - AKo UTG 3way

#1| 0

VILLAIN virker udmærket og spiller 21/14/2,2. Jeg tror han kun han spiller solid values postflop... BB virker også sane og spiller 16/13/2,4. HERO spiller 18/13,5/2,5.

Seat 2: origame ( $280)
Seat 3: BB ( $209.12)
Seat 4: HERO ( $430)
Seat 5: nufaiL ( $33.80)
Seat 6: VILAIN ( $225)
origame posts small blind (1)
BB posts big blind (2)

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K, A ]

HERO raises (7) to 7
nufaiL folds
VILLAIN calls (7)
origame folds
BB calls (5)

** Dealing Flop ** : [ Q, 7, T ] POT: ca. 22
BBchecks
HERO checks
VILAIN bets (17)
mekkas folds
HERO calls (17)

** Dealing Turn ** : [ K ] POT: 55
HERO...?

Jeg har svært ved at tro jeg er foran deres kombinerede ranges på floppet og jeg sidder i en squeeze, men da jeg sidder med overs, inside, runner farve Aet og han kun better 3/4 pot og BB folder tager jeg turn af... Hvordan skal jeg fortsætte hånden?

21-06-2008 13:08 #2| 0

Flopkommentarer tilladte eller vil du kun have turnkommentarer?

21-06-2008 13:16 #3| 0

Hvad alver du på floppet? c/c er IMO det værste af alt du kan gøre...

Som spillet byder jeg 40ish og folder til et skub.

Det er dog heller ikke frygteligt at checke til ham igen og se an. Her caller jeg et rimeligt bet.

21-06-2008 13:36 #4| 0
OP

@Blomme

Kommentar til hele hånden selvfølgelig velkomne...

@Flodslag

Det skriver jeg ovenfor.

"c/c er IMO det værste af alt du kan gøre..." Det tænkte jeg nok nogen ville sige, derfor jeg skrev min kommentar nederst i hvilke tanker jeg gør mig. Når det så er sagt så er jeg egentlig ligeglad om, hvad du synes er det værste - det eneste jeg vil vide er HVORFOR? Så skal jeg nok selv tage stilling til hvad der er værst...

Skriv evt. "c/c er IMO det værste af alt du kan gøre..., fordi floppet er oplagt til et CBet, da VILLAIN er en donk, der caller alt for meget preflop og folder toppar på dette board..." tak...

damster

21-06-2008 13:49 #5| 0

Mine floptanker:

Umiddelbart bør du folde til villains bet, som jeg ser det. Du kalder med overs, men får formentlig ikke meget value fra hænder du slår, hvis du rammer en K eller et A, men til gengæld er reverse implied odds store, idet du risikerer at smide en masse til de hænder, du ikke slår, selvom du rammer. De eneste sikre outs, du har, er tre J'er, hvilket jo i sig selv ikke er i nærheden af at give odds til at calle.

Som spillet spiller jeg turn som Flodslag angiver - det får du klart mest informationsværdi ud af. Risikoen for at give gratis kort her er for stort til, at det kan betale sig at checke. Villain better formentlig de hænder, der slår dig, men checker dem, du er foran.

Blomme

21-06-2008 14:59 #6| 0

jeg syntes flop er fint nok, og c/c også bare turn, eller jeg er ikke god med Pokertracker, så jeg ved ikke hvordan villian spiller, men mod villians som elsker spille postflop og bluffe syntes jeg c/c er fint på flop

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar