Jeg har set villain åbne 4 borde for nylig så det spiller han minimum inkl. dette … Jeg forventer dog at hvis han kan styre 4 borde er han ikke helt grøn. Har set ham RR to gange allerede i første 2 orbits… Så måske en LAG fætter…
$ 200 USD NL Texas Hold'em
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Shpric013 ( $ 395.90 USD )
Seat 6: damster ( $ 248.05 USD )
Seat 1: MustaVolvo ( $ 132.08 USD )
Seat 5: langar82 ( $ 240.62 USD )
Seat 4: VILLAIN ( $ 182 USD )
Seat 2: MrFlugel ( $ 60 USD )
Shpric013 posts small blind [$ 1 USD].
VILLAIN posts big blind [$ 2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to damster [ A♥ T♥ ]
langar82 folds
damster raises [$ 7 USD]
MustaVolvo folds
MrFlugel folds
Shpric013 folds
VILLAIN calls [$ 5 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♦, 6♥, Q♥ ]
VILLAIN checks
damster checks <- ingen grund til at lade ham CR m TP eller SET, når vi kan spike nutsfarve
** Dealing Turn ** [ 8♠ ]
VILLAIN checks <- bevares han checker igen... Det må være tid til at prøve at skyde ham af den ik?
damster bets [$ 10 USD]
VILLAIN calls [$ 10 USD]
** Dealing River ** [ J♦ ]
VILLAIN checks
damster...?
Hvordan slutter vi denne hånd af ???
damster
200NL ATs riverbluff med mere...
Hvilken hånd repræsenterer du hvis checker flop, better turn og better river?
Jeg better floppet 10/10 gange her
Som spillet checker jeg også river, da du får ikke villain til at folde 99/TT/Qx/8x med din linje. Den eneste hånd villain folder på river er 7x eller ♥♥ som du alligevel slår hvis du checker.
Havde turn eller river været K eller A, så kunne du forsøge at repræsentere dem ved et bet, men 8'er er et ret dårlig bluff-kort.
Jørn
@Thyssen
Hm... point taken, men hvad med villains hånd?
Hvad repræsenterer han med sit Ca -> C -> C-Ca -> C?
Der kan jo ikke slowplayes her på farvetræks turn, med 3 til 97 str8 etc. vel?
altså...
Hvilken 'Villain-made-hand' kan Check-Calle denne turn med +EV??? Jeg kan umiddelbart ikke finde en eneste jeg ville gøre det med... = Villain må være på træk eller have samlet et op...
Er jeg helt væk?
"Jeg better floppet 10/10 gange her"
Ja, det gør jeg oz med NO-nut træk... Med nutstræk er det imo bedre at trække og håbe på at villain rammer mindre flush, da de implied odds (i en raised pot) simpelthen er så store...
@damster
Det er meget muligt at villain har et draw (hvis han er LAG better han ofte flop og/eller turn).
Men hvis villain har et draw, hvad opnår du så ved at bette?
Jørn
Hm... Du har ret... Takker... :)
Nå, men jeg tyrer riveren af kan i godt høre ;)
damster bets [$ 22 USD]
VILLAIN calls [$ 22 USD]
damster shows [ A♥, T♥ ]high card Ace.
VILLAIN shows [ Q♦, K♦ ]a pair of Queens.
VILLAIN wins $ 76 USD from the main pot with a pair of Queens.
langar82 has left the table.
Jeg har også godt læst denne teori, men din chance for at stacke en modstander med en baby-flush er større hvis potten er større.
Hvis villain kalder fra blinds med to suitede kort så folder han aldrig til et standard flop 3/4-pot bet her. Hvis turn er blank kan du checke turn hvis du tror han er på flush draw.
Jeg tror du at du overvurderer implied odds hvis du checker floppet: potten er $12 og villain har $180 bag sig. Der skal en del raises til på turn eller river før du får alle hans penge til midten. De fleste spillere går i check/call mode med baby-flushes hvis de møder reraises.
Hvis du better floppet så er potten ~30 på turn, og et CR eller bet-raise på en ♥-turn committer stort set villain til potten.
Makes sense?
Jørn
@Thyssen
Som skrevet ovenfor. Du har ret. I HU pots må det være standard at skyde hver gang i baghånden... Men i multiways vil jeg stadig checker bagved tror jeg.. Det er nok den detalje jeg glemte i farten...
Nå, men okay... Nu har vi så lidt info om villain...
Jeg forstår stadig ikke hvordan han ikke får bettet den foregående på et eneste tidspunkt... Måske er han bange, men jeg er mere tilbøjelig til at tro at han er lidt tyret og slowplayer...
Min nye note på ham hedder således:
'LAG, Lidt tyr, der slowplayer for meget på farlige boards'
Jeg har siddet ude et orbit og spillet et orbit siden hånden ovenfor... Jeg forsøger at lave et play på ham...
$ 200 USD NL Texas Hold'em
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Shpric013 ( $ 407.20 USD )
Seat 6: damster ( $ 206.05 USD )
Seat 1: MustaVolvo ( $ 162.08 USD )
Seat 4: VILLAIN ( $ 219.80 USD )
Seat 2: MrFlugel ( $ 92.70 USD )
Seat 5: tommyleon ( $ 116.30 USD )
MustaVolvo posts small blind [$ 1 USD].
MrFlugel posts big blind [$ 2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to damster [ 5♠ 4♠ ]
Shpric013 folds
VILLAIN raises [$ 8 USD]
tommyleon folds
damster raises [$ 28 USD]
MustaVolvo folds
MrFlugel folds
VILLAIN calls [$ 20 USD]
** Dealing Flop ** [ 5♥, 8♦, 9♠ ]
VILLAIN checks
damster checks <-- Ok, han kan altså snildt have made hand her eg. overpar
** Dealing Turn ** [ 4♥ ]
VILLAIN bets [$ 43 USD]
damster...?
Hov nu better mofuen, da vi rammer en saftig turn... Plan?
WTF sker der for dine flop checks???
Byd ALLE flops, i hånd 1 håber jeg at jeg får et CR... GIV MIG ACTION!!!!
Syntes mange af dine tanker er helt væk... Og troede / tror?? At det bare var en sjov hvor du lavede sjov med det hele??
Hvis det ikke er det skal jeg nok komme med længere forklaring senere, men nu skal jeg på munken og game...