har ikke set villain spille en hånd i de 2 orbits han har været med....så ingen reads udover det.
UTG ($228.40)
UTG+1 ($200)
MP1 ($261.10)
MP2 ($104.40)
CO ($60)
Button ($204.05)
Hero ($226.45)
BB ($185.80)
Preflop:/ Hero is SB with J♠, A♠.
2 folds//, MP1 calls $2, MP2 calls $2, CO calls $2, 1 fold//, Hero raises to $10/, 1 fold//, MP1 raises to $18/, MP2 folds, CO folds, Hero calls $8.
Flop:/ ($42) 9♦, J♣, 6♣ (2 players)/
Hero checks,
MP1 checks.
Turn:/ ($42) 9♠ (2 players)/
Hero bets $32/,
MP1 raises to $64/,
Hero calls $32.
River:/ ($170) 8♣ (2 players)/
Hero checks,
MP1 bets $82
hero ??
jegersqok
200NL call ??
Preflop kan diskuteres. Jeg raiser ikke her 10/10 men den kan godt forsvares. Når han så limpgayreraiser dig kan du være sikker på du skal ud og ramme HÅRDT.
Flop du har fået drømme floppet noget af det bedste du kan håbe på. byd 30 ud og find ud af hvor du er i hånden.
Turn fint nu skal der bettes når du ikke havde bollerne på flop. Han gayraiser dig for 2. gang i hånden og her folder du instant.
River er ligeledes et EASY fold
Du har et nemt fold imo.
han klikker dig prf, (styrke) - klikker dig på floppet da der kommer underkort til QQ/KK/AA, og du bør derfor ligge din hånd. Muligvis har du TPTK, men din hånd er utrolig svag.
GG
Jeg completer også for det meste her.
Som spillet mener jeg du bør mucke turn.
Mickey
Hvis jeg raiser preflop raiser jeg til omkring 14. Jeg folder river her altid, medmindre jeg har et eller andet specifikt "tell" på villain.
Better forresten også ud på floppet her og folder til et raise, medmindre jeg som jeg sagde før har et eller andet specifikt på ham.
Ok kommer lige med min egen begrundelse
Folder til hans preflop raise i 90% oop men synes det var et underligt size,
så ville lige tjekke den ud........var jo suited for fanden 8-)
PREFLOP: sætter ham straks på noget stort AA,KK,QQ.måske JJ, så jeg skal ramme stort tænker jeg.
FLOP: Jeg rammer pænt men men ikke godt nok til at jeg vil calle et re-raise da de hænder jeg mistænker stadig er bedre.Og her mener jeg at jeg kan få mere ud af et check end et bet (ikke altid) eftersom at der er både str8 træk og flush træk hvilket AA,KK,QQ (ej heller en tosse med AJ eller A9) kan checke, hvilket osse udelukker Ax i klør.
TURN: Tror nu her der er en mulighed for jeg er bedst og stikker en føler. Igen får jeg på nakken,Igen et underlig size og mener her at jeg kun er bange for et slowplayet JJ.
RIVER: Alt rammer(str8 og flush) men kan simpethen ikke sætte på noget som skulle give ham den bedste hånd og han better og jeg skal betale 82 for at se en pot på 252 jeg skal have den bedste hånd 1/3 af gangene(JJ) og jeg vælger at calle.
skal lige sige at det slet ikke var nemme calls og var lidt itvivl hele vejen.
Er jeg fuldstændig gal på den her ???
jegersqok
Ja. Han er kæmpe donk og har for det meste AA her. Turn er også et fold.
Helt hen i vejret at calle på river. Preflop er meget marginalt, og jeg vil klart anbefale dig at complete i SB i de fleste tilfælde. Når du havner i det snavs, ville jeg bette ud flop. Check og bette ud turn er fint, men når du bliver clicket, bør alle alarm klokker ringe.
Better 30 på floppet og er færdig med hånden hvis der betales eller raises.
Med mindre han flatcaller og J/A falder. Så kan jeg sandsynligvis ikke slippe den.
Nå men vil lige afslutte denne her og sige at jeg vandt hånden og donken viste "stolt" 22 op
jegersqok