Har ingen stats på ham her. Spiller ham på 2 af mine 4 borde, hvor han er godt oppe på begge. Han virker dog rimelig sane og han bør vide at jeg spiller rimelig friskt til i den her session. Mellemmanden er en LP, som man fint kan squeeze på.
$200 USD NL Texas Hold'em
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: antonioking7 ( $131.29 USD )
Seat 2: HERO ( $546.28 USD )
Seat 3: Dinalronho ( $277.04 USD )
Seat 4: MrBrightEyes ( $214.75 USD )
Seat 5: johnnyds333 ( $31.11 USD )
Seat 6: fgcbs ( $487.99 USD )
Dinalronho posts Small Blind [$1 USD].
johnnyds333 posts Big Blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♠ K♣ ]
fgcbs raises [$6.89 USD]
antonioking7 calls [$6.89 USD]
HERO raises [$33 USD]
Dinalronho folds
johnnyds333 folds
fgcbs raises [$81.11 USD]
antonioking7 folds
HERO calls [$55 USD]
** Dealing Flop ** [ 4♦, 7♠, 2♥ ] POT: ca.180
fgcbs bets [$100 USD]
HERO...?
Skal skillinger bare indover eller hvad?
EDIT: Potsize+Seatings
200NL - Deep Kings in dire straits?
Ja det ligner et godt flop at gå broke på imo. Call og ind med dem på turn er vist heller ikke så dumt. Der er nok mindst 1 af jer der trækker til 2 outs anyways
Ja, af de hænder, han har repped, er du kun bagud til AA. Samtidig risikerer du at misse action fra TT-QQ, hvis de hænder har lavet et squeeze preflop og bør derfor calle floppet og få butikken ind på turn.
Hvis der falder et A (eller måske Q), må vi evaluere, men alle andre kort i bunken må vi nok betragte som safe.
Jeg kan godt lide din linie.... Til midten og bare ærgeligt hvis han har AA
Hvis han er sane går han ikke broke med QQ til flop push. Jeg caller og får dem ind på safe turn.
Problemet i den her hånd er måske dit eget image - eller ved ikke om det er et problem, hvis vi er glade for at stacke off her. Det ved jeg nu ikke, om jeg er, når der ingen nævneværdig dynamik er.
Tænk også over din egen range for at betale et 4bet + calle et ragged flop.
Jeg caller og folder turn, evt. checker den ned.
SørenMatias er spot on efter min mening. Han ved nok godt, at du ikke moser JJ her, så enten har du spillet et lavt par (godt nok et loose PF call, men du vil se mange der gør det) eller også har du AA/KK.
Den eneste måde at få action fra specielt JJ/TT her er ved at calle og lade ham skyde igen på turn (eller selv bette selvfølgelig, hvis han checker).
/Mikael
Delvist enig med Fitty.
Folkens, hvor ofte ser man lige JJ/QQ blive skudt igen på turn? Hold da op det er sjældent, og i så fald er villain virkelig dårlig, hvilket vores read ikke ligefrem antyder.
Jeg skyder ikke en blank turn, checket til.
Hvis man ser bort fra (som man skal) den tungtvejende mulighed for at hånden er tabt mod AA og kun derfor postet herinde (no offence OP - tænker ikke specielt på dig - men det sker tit), så vil jeg calle flop og skyde turn på et ikke farligt kort.
Fordi:
1. damster siger han har spillet friskt.
2. Det er immervæk NL200 og readet på villain er ikke specielt stærkt (lyder det til?).
3. Villain kan sagtens 4-bette når damster har spillet friskt til med en forholdsvis stor range: AQs, AKo, AA, KK, QQ, JJ og endda måske også TT da readet heller ikke er bedre. Jeg ser villains spil som rimelig lige ud af landevejen, hvis han fx sidder med AK, QQ og JJ med damsters aggressive spil i baghovedet.
4. ThomasJJs argument vendt på hovedet. - Jeg ser ofte villains med det read skyde hele vejen til river med QQ/JJ på hånden i nogenlunde samme spots.
@ MrIversen
Så vil jeg gerne høre hvilket site du spiller på, hvis folk er så vilde med at stakke af for 200bbs+med JJ/QQ??? ;-)
Det er godt nok BESTEMT ikke det indtryk jeg har af NL200, generelt set.
@ ThomasJJ,
Full Tilt og PokerStars, men spiller generelt tours så kan ikke ligefrem kalde mig ekspert.
Villain mener damster er aggressiv må vi gå ud fra, desuden har damster været rimelig passiv igennem hånden. Selvfølgelig kan villain tolke det både som monster og marginal hånd (igen hans aggressive spil in mente), men hvis jeg var villain kunne jeg sagtens se damster med 99, TT, JJ og endda AKs.
Under alle omstændigheder hvorfor overhovedet calle 4-bettet på floppet så? I 90 % af samtlige spots vil villain byde på floppet og i mange af dem byde igen på turn. Jeg mener, denne hånd er et klasse eksempel på en hånd, hvor du bare af og til vil møde AA, men i størstedelen ser QQ, JJ/et check på turn fordi villain har AK.
Ja og for resten: eftersom floppet er som det er, regner villain nok ikke med at støde ind i et set (ergo tror villain ikke hero sidder med monster men marginal hånd). Denne marginale hånd kunne sagtens være 99, TT, JJ.
Eh, jeg tror sådan cirka aldrig villain 4-better JJ/TT preflop her. Han er OOP mod en gut, der spiller friskt til. Jeg tror ikke ligefrem han er villig til at stacke off for over 200bbs med JJ og ned. QQ har han måske nogle gange, men jeg tror langt oftest vi sutter på AA, hvis vi spiller for stacks - både preflop og postflop.
Hvis villain er ude i noget snavs, har han oftest kun 3 outs til en Ax zooted samt 4 til noget 65-værk, evt. 5 til en SC, der har paired - det er derfor godt nok ikke mange turn-cards, vi ikke vil se, og det er jo nærmest kun et A der er grimt på turn såvel som river.
Call flop.
Folder turn til heat. Sick sjældent man ser en NL200-spiller skyde med JJ/QQ på turn.
Derudover checker jeg altså bag. Generelt har vores hånd ikke en styrke som kan klare bets på 3 streets og derfor må vi nøjes med to, og i så fald vælger jeg klart turnchecket, for så at calle/valuebette river, da vi trækker langt mere value på den måde.