200NL Jacks OOP deep

#1| 0

***** Hand History for Game 5264144080 *****
$200 NL Texas Hold'em - Wednesday, September 27, 23:07:54 ET 2006
Table Monster #1293835 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Neil_Trahey ( $295 )
Seat 5: YAGHOUB ( $0 )
Seat 6: ferrarikev ( $375.50 )
Seat 1: DonDonk ( $649.20 )
Seat 4: grindtashine ( $224.85 )
Seat 2: Gaucho44 ( $561.80 )
DonDonk posts small blind [$1].
Gaucho44 posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ J J ]
Neil_Trahey folds.
grindtashine raises [$8].
ferrarikev folds.
DonDonk raises [$27].
Gaucho44 calls [$26].
grindtashine calls [$20].
** Dealing Flop ** [ 5, 2, 3 ] ($84)
DonDonk bets [$60].
Gaucho44 calls [$60].
grindtashine folds.
** Dealing Turn ** [ 4 ] ($204)
DonDonk bets [$135].

Han virker som en TAG, semi-TAG. Har ikke set ham lave de vilde moves, men tror godt han lave dem. Han er 27/13/2.00 over 291 hænder. Andet har jeg desværre ikke på ham.
Jeg re-raiser selvfølgelig preflop da jeg ikke er interesset i at spille jacks OOP uden at have taget ordenligt kontrol over potten preflop. Grindtashine er også en TAG.
Giver min linie mening? Miut re-raise preflop OOP kan jeg også gøre med AK/AQ, men ville AK/AQ skyde på sådan et flop mod 2 TAGs? Den dybe kan calle med næsten alle holdings. Suited connectors, små par, høje par. Han handrange er ret stor.
Turn er et eller andet sted et godt kort. Jeg prøver at vise jeg har et es og har nu en str8.

Hvad synes folk?

28-09-2006 08:03 #2| 0

Jeg checker turn, syntes ikke rigtigt jeg kan se hvem der skal betale os på turn som vi kan slå, hvis villan checker bagved og river falder lav fyre jeg et valuebet afsted..

28-09-2006 08:51 #3| 0

Jeg bryder mig slet ikke om turnbettet.

Villain coldcaller dit raise preflop, hvileket indikerer en meget staerk haand. Det er ikke unormalt at villain undgaar at 4-bette AA og KK, selvom det resulterer i en multiways pot, og QQ er absolut ogsaa en mulighed. Det eneste fordelagtige ved denne her linje er, hvis du kan bluffe en evt. QQ ud med dit mega fastplay, men jeg tvivler paa det.
Selv hvis villain, er en floating donk med AK, har han ramt sin str8 paa turn, og der er altsaa ikke mange haender med reelle chance for at outdrawe dig, som vil calle det turnbet.

Check i stedet turn og smid, hvis villain fyrer et turnbet afsted.

28-09-2006 09:14 #4| 0

@IMPRUDENT

"Villain coldcaller dit raise preflop, hvileket indikerer en meget staerk haand. "

Det er jeg SLET ikke enig i. Effektive stacks er næsten 3xbuyins. Hvis jeg er skruk caller jeg med alle suited connectors, alle pocket pairs og måske også AK. Hans holdings er meget bedre.

28-09-2006 09:48 #5| 0

Generelt set er jeg enig i at man skal loesne lidt op preflop, hvis i begge er deep grundet de enorme implied odds, men vaelg alligvel dine spots med omhu. Du har en initial raiser i baghaanden, og potten vil derfor i bedste tilfaelde vaere 3-ways, men du kan ogsaa risikere et 4-bet. Hvis jeg saa alligvel valgte at calle, ville det, som du ogsaa paapeger, vaere med haender som small PPs og SC, og der er konklusionen jo den samme, da floppet rammer mange af disse haender.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar