200NL jacks uden mening

#1| 0

SB ($271.60) Hero ($395.20) UTG ($130.90) MP ($117.80) Button ($204.20) Preflop:/ Hero is BB with J, J. 2 folds//, Button bets $7/, SB calls $6, Hero bets $30/, Button calls $23, SB bets $271.6 (All-In)/, Hero ? Jeg har ikke set SB lave dette move før. Hans VP$IP er på 39 og han raiser kun preflop 5% af 79 hænder. Han postflop AF er på 1.3. Når han begynder at sparke fra sig er det nogen ordenligt bets og ikke nogle svage gayraises eller lign. Knappen har spillet frisk til. Han spiller hårdt både preflop og postflop. Han forstår position spil da han ofte raiser fra knappen. Om han er i stand til at flyde ved jeg ikke. Han 4-better dog ikke aces eller kings preflop. Havde en aces vs kings mød ham hvor vi ender allin på turn efter han gayraiser floppet og jeg tjek-raiser ham allin på turn. Vi har haft en re-raised 3 way pots os 3 før. Jeg samler AKo op som UTG og raiser standard 3½xbb. Ham der er knappen i denne hånd sidder nu i SB og re-raiser mig og den sidste caller også. Floppet er J high og den bliver tjekket til mig hvor jeg stikker ud. Ham der er knappen caller mig og ham der er SB folder. Turn er blank og jeg tjekker bag. Knappen skubber på en blank river. SB siger han folded queens, men folk har det med at lyve så vandet det driver. Hvad gør folk her?

19-10-2006 09:53 #2| 0

Tror sgu den skal foldes...

Det er ikke så meget SBs 'platte' call-re-raise, men derimod knappens call af dit oprindelige re-raise der gør at jeg tror den skal smides...

Kender det selv... Hans bet ser så frickin weird ud, men du skal tænke på at knappen caller et reraise med den forventning at i blive 3 mand til et flop (ca. 100 pot med 170 tilbage*) Hvilke hænder gør han det med?

Måske er SBs bet bare et 'squeeeeeeeeeeeze', men alt i alt kan du ikke regne med at være bedst her imo...

damster

*Medmindre han er en dårlig spiller så burde han kunne se at der ikke er implied odds til at trække efter set på floppet her altså 30 bet preflop + 170 bagved... Oz derfor jeg min tror han har AK

19-10-2006 09:58 #3| 0

Jeg ville folde her... Ud fra de stats du give på SB er det alt for sandsynligt at du er bagud, plus at du skal ud og coinflippe lidt mod AK.... Jeg ved ikke hvor stor sandsynlighed du giver ham for at sidde med TT/99, men umiddelbart virker det ikke som sandsynlige hænder...

Hans skub virker lidt voldsomt her, og kunne få mig til at tro at han måske sidder med AK og vil lukke hånden her...

Plus du har button at tage hensyn til....

Kan godt være jeg er lidt weak, men der må være bedre tidspunkter at sætten stacken i spil...

Mvh Mika

19-10-2006 10:18 #4| 0

@damster

Er faktisk ikke bange for knappen her. Ham er jeg ret sikker på jeg har. Pga han spiller meget i position tror jeg godt han kan calle her med rigtig stor range af hænder.

19-10-2006 14:03 #5| 0

foooooooooooooooooold. Det er næsten altid et slowplayet stort par.

19-10-2006 14:15 #6| 0

Det var også hvad jeg gjorde. Ville bare høre nogle meninger om denne hånd da hans linie ca ingen mening giver :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar