***** Hand History for Game 5818087137 *****
$ 200 USD NL Texas Hold'em - Thursday, March 29, 06:44:33 ET 2007
Table Jackpot #1304214 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 3: Blom21 ( $ 226.70 USD )
Seat 4: AnnaMaria222 ( $ 296.60 USD )
Seat 5: Kysus_ ( $ 209.70 USD )
Seat 6: Dodik111 ( $ 90.90 USD )
Seat 2: DonDonk ( $ 220.10 USD )
Seat 1: jaber99 ( $ 183.15 USD )
Blom21 posts small blind [$ 1 USD].
AnnaMaria222 posts big blind [$ 2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ K♠ K♦ ]
Kysus_ raises [$ 7 USD]
Dodik111 folds
jaber99 folds
DonDonk raises [$ 24 USD]
Blom21 folds
AnnaMaria222 folds
Kysus_ calls [$ 17 USD]
** Dealing Flop ** [ J♠, 4♥, 5♦ ] ($51)
Kysus_ checks
DonDonk bets [$ 36 USD]
Kysus_ calls [$ 36 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ] ($123)
Kysus_ checks
DonDonk checks
** Dealing River ** [ A♠ ] ($123)
Kysus_ checks
DonDonk bets [$ 66 USD]
Han er 18/15/3.46 over 1014 hænder. Jeg har ikke nogen noter på ham desværre men han virker rigtig solid. Vi har kæmpet lidt på nogle andre borde og ved hans 3-betting range ikke er lille. Han kan også godt forsvare sine blinds godt og er ret sikker på han forstå positions spil ret godt.
Vi har kæmpet lidt på nogle andre borde med 3-bets hist og her. Der bliver altså 3-bettet ret light.
Vi havde blandt andet en hvor jeg stacker med 68. Han har raiset preflop og jeg caller i position. Floppet er 799 og han standard CB'er. Jeg raiser ham og caller. Turn falder en T og han better 2/3 og jeg pusher. Han caller hurtigt og viser et flot floppet hus i form af 77799 og jeg trækker stendødt.
Med hensyn til PT stats ser ham mig nok noget i samme stil. en 22/17/3
Hvad synes folk om turn tjekket og river bettet?
200NL KK i re-raised
Jeg er meget i tvivl om jeg checker turn her. Jeg tror det ikke. Men jeg kan godt forstå pointen med det mht. potcontrol imod denne slags villain.
Jeg har meget svært ved at se hvad villain skulle kunne betale med på river efter A kommer på bordet.
Tænkte godt mit river bet ikke være pisse smart. Tror det blev et deperations move for at få lidt mere value.
Men nægter at tro han har et A. Her har det intet med potkontrol at gøre. Jeg stacker en blank river. Grunden til mit turn tjek er da QQ/TT eller noget i den stil godt kan tage et kort af på floppet da min 3-betting range er ret bred. Better jeg turn folder han de hænder. Tjekker turn kan han bette de hænder jeg slår og også stacke mig da potten er så stor.
Mit standard spil er også at bette turn og calle et push.
Synes altid det er typisk når man afviger fra sit standard spil er der falder lorte kort :) Så jeg ville også bare ha skudt turn :)
Jeg synes bedst om dit standard spil med at bette turn og calle et push.