200NL. KK på AQJt

#1| 0

Jeg er lidt lost både på hvordan jeg skal spille hånden, samt hvad jeg skal gøre som spillet på alle streets.

Villain er 25/19-2.3 med W@SD på 58% ved SD% på 30. Jeg har ikke de store ting på ham, udover at vi på et andet bord 3-handed har været allin med 99 vs KK pre, hvor han flatter KK til mit openraise, og jeg 4-better fisken da denne squeezer.

Jeg spiller 27/21-1.8.

Bemærk at der er en som poster bb ude af tur.

Seat 2: pongobjorn3 ($87.90 in chips)
Seat 5: Monkey&lucky ($280.35 in chips)
Seat 7: HERO K K($471 in chips)
Seat 8: KINDERI1003 ($200 in chips)

ANTES/BLINDS
HERO posts small blind ($1), VILLAIN posts big blind ($2), pongobjorn3 posts blind ($2),

PRE-FLOP
pongobjorn3 checks, Monkey&lucky folds, HERO raises to $10, VILLAIN calls $10, pongobjorn3 folds.

FLOP [board cards: J,Q,A ]
HERO bets $17, VILLAIN calls $17.

TURN [board cards: 5]
HERO checks, VILLAIN checks.

RIVER [board cards: 7
HERO checks, KINDERI1003 bets $40, HERO ??

Jeg er ikke bange for flushen, og jeg tror ikke han laver en Q eller J om til et bluff på river. Så spm som jeg ser det er mere hvor ofte han har en bedre hånd end mig, vs air. Som floppet kommer ser jeg bare ikke ret meget air i hans range som kalder her.

02-10-2010 05:29 #2| 0
Pokernets ME vinder !

Kan vi ikke check-calle flop i stedet?

Kan ikke se hvordan river er andet end et fold.
Hvorfor er flushen ikke i hans range? Er J9, J8, JT, KJ, KQ, QT og Q9 ikke i hans range? Valuebetter han ikke Ax her? Jeg synes det ligner et ret nemt fold, fordi det er ret sjældent at han har et bluff med den her linje, vil tro han skal have alle combos af T9s og alle combos af playable Jx i hans betting range her før vi måske kan begynde at overveje et call.

Hvis jeg better flop er det nok for at skyde 3 streets og tage ham af Ax.

02-10-2010 10:21 #3| 0

@Walth

Hvad får du ud af at check kalde floppet,? virker som den dårliste løsning imo.

Hvis vi better kan vi sagtens få dårligere hænder til at kalde. QT, JT osv. flushen er self også i hans range.

Jf ovenstående reads, kan villain godt lide at slowplaye store hænder, (99 vs KK hånden)

hvilket jeg mener gør det til et fold, når du ikke har set ham fx floate osv.

02-10-2010 17:37 #4| 0
Pokernets ME vinder !

Hvad vi får ud af at check-calle? Induce bluffs?

02-10-2010 18:03 #5| 0

@ walth

Du vil induce til bluffs?

Det gør det jo netop til en super dårlig løsning at chekke floppet, så skal HERO stå overfor en svær på beslutning på flop og muligvis også turn og river.
Synes klart at bet på flop er korrekt, får man oftest mest info omkring.

Jeg folder river. Kan ikke se hva han caller floppet med som bliver lavet om til et bluf på river. Måske lige 9-10 eller lignende meeeen...

03-10-2010 19:59 #6| 0
Pokernets ME vinder !

@berlusconi
Du better flop, han caller - hvad er det for noget information du har fået siger du?

04-10-2010 08:49 #7| 0

Jeg tror ikke, du skal regne med at se BB dukke op med en special bred range sådan som PF gik ned.. og hvis du gør, så sæt en note. Ergo er det nok smart nok at cc floppet og cf til yderligere action, og relativt usmart at lægge tre barrels på trods af vores rimelige equity.

Jeg har ikke noget imod enten at 2 x'e river eller sætte et cr ind. Men cf er nok som udgangspunkt det bedste valg siden villain nu har valgt at potcontrolle os ud af potten.

04-10-2010 14:07 #8| 0

Det er udmærket at bette floppet med plan om at checke turn og river. Det giver os value fra Qx og Jx og jeg synes ik vi skal være bange for at villain laver sin hånd om til et bluff. Dog ik så vild med din betsize på floppet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar