Efter lidt tæsk på 400NL er jeg nede og tanke selvtillid (+ rulle)på 200NL igen... :)
Tidligt i session. Ingen stats på villains endnu. V2 virker dog LP Donket og V1 som en tricky LAG fætter - han 4+ tabler btw...
$200 USD NL Texas Hold'em
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: Knumsi ( $200 USD )
Seat 2: VILLAIN 2 ( $219.48 USD )
Seat 3: VILLAIN 1 ( $254.10 USD )
Seat 4: Bakvos ( $236.81 USD )
Seat 6: HERO ( $201 USD )
HERO posts small blind [$1 USD].
Knumsi posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T♣ K♦ ]
VILLAIN 2 raises [$4 USD]
VILLAIN 1 calls [$4 USD]
Bakvos folds.
HERO calls [$3 USD]
Knumsi calls [$2 USD]
** Dealing Flop ** [ T♥, 7♠, 6♦ ] POT: 15
HERO bets [$15 USD]
Knumsi folds.
VILLAIN 2 calls [$15 USD]
VILLAIN 1 calls [$15 USD]
** Dealing Turn ** [ K♠ ] POT: 55
HERO bets [$55 USD]
VILLAIN 2 calls [$55 USD]
VILLAIN 1 calls [$55 USD]
** Dealing River ** [ 2♠ ] POT: 220
HERO...?
Jeg har ca. 120 tilbage i stakken og de dækker begge...
damster
200NL - KTo, ugler i mosen?
I gik allesammen all in og en af dem viste 8-9 og den anden 7-7:-)
jeg checker...
AI. Ikke close imo.
Bryder mig slet ikke om udviklingen, in my opinion easy check herfra. og spar dine 120$ til en anden gang.
Never ever du kommer til showdown gratis hvis en eller begge har dig slået.
Begge har udvist ok passivitet, så mon dog de pludselig går amok med bluffs i en multiway pot? På trods af det har du kun halvpot tilbage, så du kommer aldrig væk. Måske hvis v2 byder og v1 raiser :)
De virker glade for at calle, så mon ikke de gør det med en del du slår, jeg væder alle mine jetoner.
Folder preflop med KTo OOP i multiway.
Som spillet, så skubber jeg. Som Turbo - not even close.
Ja den rester jeg også any day. Hvis een af dem har sløvspillet, eller kaldt flop med et eller andet i spar, så reloader jeg. Kommer aldrig væk fra den her. Taber jeg den, kan jeg i det mindste godt lide en note på, hvad de spiller så passivt.
Ugler i mosen er btw. et fint udtryk. Langt bedre end 'noget uldent' :-)
Mvh. Fryden.
Skubber også 10/10 her. Hvis man spiller K10 PF, kan jeg i hvert fald ikke se nogen grund til at folde den, når man endelig rammer top to par.
** Dealing River ** [ 2♠ ]
HERO checks.
VILLAIN 2 checks.
VILLAIN 1 is all-In.
HERO folds.
VILLAIN 2 folds.
VILLAIN 1 wins $404.10 USD
VILLAIN 2 spiller 36/26/1,6
VILLAIN 1 spiller 30/24/4
Jeg er ikke bange for VILLAIN 2, men derimod VILLAIN 1. Jeg kan ikke se hænder jeg slår som han caller med og jeg kan ikke se bedre hænder der folder på den river. Han caller altså 2 potbets og specielt hans turncall giver ham 3 hænder imo. KT,TT, 98 + freakhånden like 5s4s - alt andet er skubbet inden...
I praksis er lige præcis hans call på turn der det samme som at calle en all in fra mig imo.
damster
Ew, ugly fold. Og hans agg. faktor er 4 :-/ I hans spot VB'er jeg stort set alle 2par komboer. Og det er kun lige over 1/2 pot.
Lige præcis Turbo... Men kommer du nogensinde til river som han gør det her i en 3way med de kombos?
Med en AF på 4, så er det her meget usædvanlig passivitet fra hans side... Ergo: Ugler i mosen. :)
Men måske tager jeg fejl... Jeg er dog stadig ikke overbevist af de argumenter i denne tråd for at skubbe de sidste 60 BB ind på river...
Hans linje er meget underlig, helt enig. Hans mest sandsynlige holdings er imo bagdørsfarve med par og 2par. Bagdørsfarve er lidt langt ude, men dog den der giver mest mening. 2par passer ikke helt med floppet, men gir ellers mening. Tror godt vi kan udelukke str8 og set.
fejlen og problematiken opstår preflop... på river ser jeg ingen grund til lægge sig. hvorfor fanden så spille hånden?
Callet preflop er vel ok.
Leader ikke ud på floppet, C/C eller C/R, mest likely C/C.
Som spillet, skubber jeg bare river, men synes det er ok at folde.
hvordan kan callet være ok preflop, hvis hero ikke ved hvordan han spiller river. der er gået et eller andet galt igennem denne hånd når den bliver postet.
@scootie
Jeg er da i tvivl om hver eneste hånd jeg spiller, tvivl er en positiv størrelse, som alle tænkende menneske bør være klar over.
@kalsen
du kan komme med alle de visdomsord du kan, men du kan ikke komme og fortælle mig at hånden er spillet korrekt.
@scootie
Har du aldrig været i tvivl om en hånd? og er det ikke ok at være i tvivl om en hånd? det er vel ikke sådan at være gang man er i tvivl skulle man i stedet have foldet preflop?
LOL, din argumentation er da nedern scootie. Sir en del mere om dit spil end OP's.
hvad siger i til at bette flop, checke turn for pot kontrol og for at se hvad villains gør, for så at få stacken ind eller folde (afhængig af action) hvis der bliver skudt.
der er dog en del kort man ikke vil se på river i multiway... så ved ikke helt hvad jeg selv synes om den linje.
at spille en hånd og ramme top to og så folde når det eneste der slår dig er sets og 89. (umulig flush)
go`morgen jeg er DONK