Delig juicy bord fyldt med callingstations.
PokerStars GAME #6456521611: HOLD'EM NO LIMIT ($1/$2) - 2006/09/28 - 22:46:38 (ET)
Table 'Asterion III' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: nuspine ($246.75 in chips)
Seat 2: King Ten ($326.30 in chips)
Seat 3: Exitonly4 ($200 in chips)
Seat 4: ScanX ($328.25 in chips)
Seat 5: HERO ($200.95 in chips)
Seat 6: bcslayer99 ($514.60 in chips)
ScanX: posts small blind $1
Hedlund7: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO A♠ J♣
bcslayer99: raises $2 to $4
nuspine: calls $4
King Ten: folds
Exitonly4: calls $4
ScanX: folds
HERO: raises $12 to $16
bcslayer99: calls $12
nuspine: calls $12
Exitonly4: calls $12
*** FLOP *** 3♣ J♥ T♠
HERO: bets $40
bcslayer99: folds
nuspine: calls $40
Exitonly4: calls $40
*** TURN *** 3♣ J♥ T♠ [4♣
Hedlund7: checks
nuspine: checks
Exitonly4: checks
*** RIVER *** 3♣ J♥ T♠ 4♣ [2♦
HERO: bets $90
Hvad syntes I om valuebettet paa river og haanden generelt?
200NL - Marginalt valuebet?
Jeg reraiser ikke et UTG gay-raise med AJo medmindre jeg har en klar ide om, hvad det raise betyder. Og jeg gør det praktisk talt aldrig fra en blind position. Du kan selv se det rod du kommer i her med et top par i en stor pot ude af position. No limit hold em er et spil, der i høj grad handler om position, så drop de fleste re-raises fra blind positionerne medmindre du er top stærk. Balancer det ved engang imellem imod en enkelt modstander at re-raise med en suited connector eller lign.
Jeg spiller hånden som dig post flop. Havde det været et deep stacked game havde jeg bettet turnen.
/Mikael
Midt i dette link er der lidt meninger om AJo PF. Du må meget gerne bridrage! =)
Jeg betragter alle gayraises preflop som et call, og 3better derfor. Jeg skal have en klar antydning af, at han kun gør det stærke hænder, før jeg bare caller.
Hånden.. Tjah, jeg synes valuebettet er fint. Måske lidt stort - jeg tror, jeg foretrækker at byde en 60-65 stykker.
- AB
Synes det er udmærket spillet. For svagt bare at call med AJ der i et shorthandend game imo. Men det er jo alt efter spillestil.
(cashgame fisk skriver)
Hvorfor hejser vi ikke større preflop? med 3 mand med, får vi aldrig tyndet ordentligt ud i feltet med det her raise...(!?)
Turn check for pot kontrol sætningen kender jeg udmærket, men også her..?
På et koordineret board hører vi vel som regel allerede på flop fra JT eller set, så hvorfor lade to modstandere få et gratis kort til deres KQ og KJ?
Med den hånd caller jeg enten bare PF eller hæver meget mere! Gerne en 26-28 stykker, du vil jo helst bare have alle de døde penge i potten, eller isolere en enkelt modstander, så det blivere nemmere at tage potten ned post flop - selvom du ikke skulle ramme noget. Personligt ville jeg ofte hæve frem for calle, da jeg finder sådanne squeeze-plays meget profitable.
Som spillet better jeg også turn for value/protection, da ingen af mine modstandere har vist styrke går jeg udfra stadig at have den bedste hånd. Der er relativt mange kort du ikke vil se på river og 4c er jo et meget uskyldigt kort. På en blank river valuebetter jeg ca. 3/4 pot, men det er måske lige lovlig tyret på NL200, skal jeg ikke kunne sige. Du siger dog de er callingstations, så mener godt det kan forsvares.
Som spillet er dit valuebet på river fint.
Mvh. Albertos
@Alb: Jeg sidder og vender frem og tilbage mht. et udstik på turn. Jeg tror primært, at jeg hælder til et check, fordi hero vil være committed når han stikker ud, og derfor vil blive nødt til at stacke af til en bedre hånd. Samtidig er det praktisk talt umuligt at få action på en dårligere hånd med et turnbet.
- AB