Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed)
SB ($142.90)
BB ($988.49)
UTG ($59.21)
MP ($290.80)
Hero ($667.85)
Preflop:/ Hero is Button with Q♥, Q♦.
UTG calls $2, MP raises to $9/, Hero raises to $33/, 2 folds//, UTG folds, MP calls $24.
Flop:/ ($71) 9♣, T♣, 4♥ (2 players)/
MP checks/, Hero bets $47/, MP raises to raises to $210.90 (allin) Hero?
Han er 21/13/2.55 over 750 hænder.
Har set ham gayraise på et QT98 bord med AA. River er 7 og den går tjek tjek.
Har også set ham tjek-gayraise med AA på et A7xx bord.
Har desværre ikke mere på ham.
Jeg har spillet 32/23/2.14 over 91 hænder ved dette bord. Jeg har floate lidt hist og pist. Spillet lidt re-raised pots men ikke noget af det helt store. Har været mere aktiv tidligere, men strammet lidt og blandt andet for at mixe lidt i stilen. Fået ret gode hænder og synes selv jeg har vist jeg forstår pot kontrol okay og spiller okay når jeg er dyb. Dette har dog ikke være særlig meget mod skurk da jeg har spillet et lidt mere passivt spil mod ham.
200NL QQ lidt dyb re-raised pot
Tror jeg drysser her..... nægter at tro på vi er gode her..... det bedste vi kan se hvis vi caller er vel AK i clubs..... vent på et bedre spot.
uhhh bøøh... CR han med monsters eller når han vil have folk ud af potten? Jeg får lidt for tit selv misfortolket det.
folder i teorien, men praktisk går jeg nok oftere til bunds - meh :)
Jeg folder her, men meget kommer an på dynamikken og mine reads. Hvis jeg bare er det mindste tiltet instant kalder jeg derimod
Jeg drysser også her.
vallian flatcaller dit re-raise preflop. For derefter at check-AI....
Hvis du er heldig ser det A♣K♣, men alt for ofte tror jeg at vi ser et set eller et overpar, da man må sige at din linje vidner om en stærk hånd.
Så IMO er det et fold.
Mvh Slot
Kunne han ikke lige så godt sidde med JJ eller AKc (eller andet flush draw)? Jeg mener, hvis han havde AA/KK var han vel kommet over toppen preflop?
Er det så ikke et easy call når man tager potten i betragtning?
Svær hånd, good post
@Hegelian
Med Hero's reraise repper han jo en stærk hånd AK/AA/KK/QQ/JJ
Hvis vallian kommer over toppen preflop spiller han jo sine kort face up, medmindre han er monster donket.
Kommer han over toppen, kan hero let smide JJ/QQ/AK
Idet han bare caller "skjuler" han jo styrken og med hans check-AI på det flop, har jeg svært ved at tro på at vi er foran vallian her. Men måske er vallian super donket :-)
Mvh Slot
Som slot, en tænkende villain repopper nemlig IKKE altid AA/KK! Klart fold!