Villain virker lidt løs... Han limper gerne og ser også ger billige (PF raised) flops med middelhænder som små par og suited connectors... Hans leak er måske at han caller overbets med for marginale hænder... Han ser vel mig som stram pt., da jeg ikke har fået specielt meget spilbart den sidste halve time...
$200 NL Texas Hold'em
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: partyisrigged ( $309.20 )
Seat 2: caipiranha ( $173.11 )
Seat 3: Villain ( $205.80 )
Seat 4: anpn23 ( $225.50 )
Seat 5: Dead_Santa ( $88 )
Seat 6: damster ( $298.85 )
damster posts small blind [$1].
partyisrigged posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to damster Q♠ T♣
caipiranha folds.
Villain calls [$2].
anpn23 folds.
Dead_Santa calls [$2].
damster calls [$1].
partyisrigged checks.
** Dealing Flop ** A♠, J♠, K♠
damster bets [$7].
partyisrigged folds.
Villain raises [$23].
Dead_Santa folds.
damster...?
Kan vi regne med at være foran de fleste gange her? Og i så fald - Hvad er linien for at få mest value her? Hvad er planen for de næste streets?
damster
200NL QTo fra SB
Hvilke hænder kunne villain have hvor du er foran?
(a) bluff
(b) semi-bluff (du har Q♠ -- raiser han med T♠ her?)
(c) Ax
(d) to par (næppe sandsynligt)
(e) set (hvis han er typen der limper med AA/KK)
Du er bagud mod:
(f) flush
og tied med en god free-roll i mod
(g) QT
Jeg tror jeg giver ham de 4 eller 7 outs hvis han har (d)-(e), og kalder ned med mindre bordet ændrer sig.
Hvis han er typen der limper ind med suitede connectors, så er (f) nok den mest sandsynlige hånd ovenover.
Jørn
Jeg reraiser til ~80, caller self. et push - og umiddelbart er jeg AI på any turn.
Enkelte turns spiller jeg muligvis anderledes.
Mickey
Hvad er den for en hånd som slår os vi gerne vil have til at folde med et raise/all-in?
Og hvilken hånd som vi slår vi vil gerne have til at kalde os?
Jørn
Det er en unraised pot. Villain har open limpet, så det er svært at sætte ham på AA, KK, JJ, AK etc. Derimod kan han nemt sidde med en lille suited connector i spar, og så ser det skidt ud. Måååske har han QT og vi kan freerolle mod ham, men den har han nok ikke så ofte. Jeg tror bare jeg caller hans raise.
@alle
Takker allesammen... Havde nogenlunde de samme tanker.
Som standard 3-better jeg aldrig flop medmindre jeg går all-in, da stacks (de effektive 200) for det meste aldrig gør 3-bettet til et særligt værdifuldt bet, så jeg har faset det ud af mit spil...
Jeg var næsten sikker på at han ville raise mig med alle 2 par, QT og Set, selvom boardet er med 3 spar. Han ville også give mig på nakken med inside T♠ træk (eks. K♥ T♠). Og jeg var næsten sikker på at han ville calle mig med de hænder hvis jeg skubbede nu... Så...
@ChrisJ
"Jeg er allin"
Yes det var vi... Og sjuften viser T♠ 8♠. Heldigvis er turn 6♠ og jeg hiver en fin pot hjem... :D
damster