Jeg ender altid i nogle undeeeeerlige spots.
villain spiller 24/20/3 og kan bluffe 3 streets. tror i øvrigt ikke han er vindende, men har også kun ~500 hænder på ham.
hero spiller 22/18/4
MP ($1)
Hero ($257.90)
SB ($219.65)
BB ($497.80)
UTG ($230.80)
Preflop:/ Hero is Button with A♥, J♥.
UTG calls $2, 1 fold//, Hero raises to $10/, SB raises to $32/, 1 fold//, UTG folds, Hero calls $23.
Flop:/ ($69) A♦, K♦, 8♦ (2 players)/
SB bets $47/, Hero calls $47.
Turn:/ ($163) 3♣ (2 players)/
SB calls $218.65 (All-In),
200nl, rr pot med AJ
Hvis du ikke er klar på at stacke af med top pair skal du ikke calle et 3bet med en unpaired hånd for 100bbs, imo. Jeg ville dog nok folde preflop, med mindre du ved han 3better light, da AJs er i sick dårlig shape mod en OOP value range. Jeg spiller dog kun 100nl, så hvad ved jeg. ;)
Jeg ville calle turn her, du ligner noget QQ-99, eller en K med en ruder, så villain kan snildt skyde igen med en ruder, specielt når han som du siger er aggro.
well AJs er en del af toppen af min isolerings range, derfor ser jeg mig nødsaget til at calle hans rr. Da han "vel" har lagt mærke til at jeg ikke kune isolere med AA-TT+AQ-AK. Eller gir jeg ham for meget credit?
btw jo jeg vil åbenlyst gerne stacke af med AJ der rammer esset, men nu er boardet lidt mere scary end som så. Det gør det samtidig til et godt board at bluffe på, eller hva?