Seat 1 - JETBLKBEAMER ($519.15 in chips)
Seat 2 - LANDRY34 ($320.45 in chips)
Seat 3 - GOT2CFLOP ($408.62 in chips)
Seat 4 - TEXX26 ($45.75 in chips)
Seat 5 - CHAM_UON ($319.20 in chips)
Seat 6 - THEOCEAN ($472.55 in chips)
Seat 7 - KRISDK ($398.05 in chips)
Seat 8 - WILLY3340 ($115.40 in chips)
Seat 9 - BRANDON444 ($57.95 in chips)
LANDRY34 - Posts small blind $1
GOT2CFLOP - Posts big blind $2
*** POCKET CARDS ***
Dealt to KRISDK [9c 9s]
TEXX26 - Folds
CHAM_UON - Folds
THEOCEAN - Raises $6 to $6
KRISDK - Calls $6
WILLY3340 - Folds
BRANDON444 - Folds
JETBLKBEAMER - Folds
LANDRY34 - Calls $5
GOT2CFLOP - Calls $4
*** FLOP *** [9h Js 7c]
LANDRY34 - Checks
GOT2CFLOP - Checks
THEOCEAN - Checks
KRISDK - Bets $10
LANDRY34 - Calls $10
GOT2CFLOP - Raises $20 to $20
THEOCEAN - Folds
KRISDK - Raises $50 to $60
LANDRY34 - Folds
GOT2CFLOP - Calls $40
*** TURN *** [9h Js 7c] [Ks]
GOT2CFLOP - Checks
KRISDK - Bets $100
GOT2CFLOP - Raises $342 to $342
Hvad er mit move her? Jeg har ik noget read på min modstander andet end han har været forholdvis tight.
/Krishan
200NL set foldes?
Ser kun 2 hænder der spiller sådan her: 77 og T8 måske overspillet 2 par, JJ er også en mulighed hvis han er lidt passiv.
Tror ik du kan smide den her. Caller en forholdsvis tight spiller et EP raise med T8s preflop?
Skulle undre om han ikke har 77, det er rigtig usselt at spille for 200BB stacks med den hånd her, men du er comitted imo.
Hvad er dit table image?
Synes du spiller den hånd ret ringe
Så vidt jeg kan se er der 4 til floppet der hver betaler $6 => pot ~$24.
Du har ramt hvad du håbede på, men der ligger mange draws på det board, så den må du bette noget hårdere. Jeg havde nok pottet den.
Nu har du så valgt kun at stikke $10 ud, men du bliver heldigvis reddet af GOT2CFLOP, der miniraiser.
Nu er det altså tid til at få fyret nogen $$ ind, men igen vælger du at raise alt for lidt. Da turen kommer til dig anden gang er der ca. $64 i potten og du raiser kun $40! Her havde jeg nok fyret den op omkring de $100.
På turn er potten ~$154 og du better $100 når et scarecard falder. Jeg tror bare jeg havde tjekket her, med den linje du har valgt. Hvad sætter du ham på når du stanger $100 ud på turn?
Mit gæt er at han har ramt straighten, og da du kun får omkring 2,5-1 kan du ikke trække efter huset.
Men da du efterhånden har næsten halvdelen af din stack inde tror jeg du bliver nød til at calle alligevel.
Han skal nok vise 2 par eller et lavere set nogle af gangene.
Søren
Du skal betale $240 for at vinde små $600...
Du har 10 outs til et hus.
Så det er vel i virkeligheden ikke meget mere end 10% af tiden han skal sidde med en dårligere hånd end dig før det kan betale sig at call"e.
Jeg ville nok call"e og græde når han viste JJ :)
Umiddelbart vil jeg sætte ham på Q10. Hvis han har KK eller JJ, er det rimelig mystisk spillet, at han ikke re-raiser før floppet pga. hans dårlige position.
Lad os antage han har Q10:
På turn skal du kalde 242 i en pot på 596 hvilket giver potodds. 1:2,46
Du har kun 10 outs på river, så i længden bliver det et dårligt regnestykke, specielt da du heller ikke har nogen implied odds da han sætter dig all-in hvis du kalder. Jeg ville smide med det sparsomme read du har på ham.
/LeChok
Dit flop spil er helt skidt, du skal have mange flere penge i potten på floppet! Det gør din turnbeslutning nemmere. Som det er her nu må du nok vise din modstander respekt og folde. Jeg tror sin modstander har QT i langt de fleste tilfælde her.
Tak for alle de gode svar.
Jeg vil gerne lige give mine kommentarer med. Da vi er mange med på floppet laver jeg et lille probe bet, som helst skulle få en spiller til at raise så jeg kan reraise. Da villain mini raiser har jeg svært ved at sætte ham på en hånd. Umiddelbart udelukker jeg T8 fordi han har spillet rimeligt tight og hvis han sidder med QT og er ude i et semi bluff er det efter min mening lidt for langt ude.
Mini raise som et semibluff, hvis han havde QT så ville han lave den til mindst 50-70 stykker. Jeg er helt enig i at min rerais på floppet er alt for lille og skulle være på 80-100 i stedet.
Så den hånd jeg frygter, er JJ, hvilket jeg klar til at betale af. Hvis han sad med KK vil han sandsynligvis have reraiset før floppet. Så da jeg stikker 100 på turn og han går promte all in, sætter jeg ham på 3 hænder 77,JJ og KJ fordi han promte går all in på turn, så det må jo måske have hjulpet ham. Problemet med KJ er dog hans tighte image. Alt i alt er jeg meget forvirret over villains linje, som dog bedre kunne være blevet klar gjort af et ordentligt rais på floppet.
Derfor caller jeg den.. Slutning følger...
Nogen der kan følge mig?