***** Hand History for Game 5266302299 *****
$200 NL Texas Hold'em - Thursday, September 28, 08:27:30 ET 2006
Table Monster #1294040 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: DonDonk ( $219.35 )
Seat 3: AdvConKbot ( $1128.89 )
Seat 4: razorj111 ( $159.15 )
Seat 6: pupi77 ( $198.70 )
Seat 1: TheHumanChord ( $222.75 )
AdvConKbot posts small blind [$1].
razorj111 posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ J♠ T♥ ]
>You have options at Copacabana Table!.
pupi77 folds.
TheHumanChord folds.
DonDonk raises [$7].
>You have options at Table 107391 Table!.
AdvConKbot raises [$22].
razorj111 folds.
Matress has joined the table.
DonDonk calls [$16].
** Dealing Flop ** [ Q♦, 6♠, 5♠ ] ($48)
AdvConKbot bets [$34].
DonDonk calls [$34].
** Dealing Turn ** [ J♣ ] ($116)
Sunday Million satellites are running 24/7 - check the lobby for your options to qualify and win big this Sunday!
AdvConKbot checks.
DonDonk bets [$75].
Han er 24/19/3.5 over 168 hænder og har re-raiset mig mange gange preflop. Jeg har lagt mig hver gang.
Hvad synes i?
200NL TJo vil sætte sig i resp
Fold PF ;-)
(Jeg mener rent faktisk, at hvis du skal picke en aktiv 3bet af, så skal du gøre det med en anden holding end JToff).
Resten - tjah, jeg gør det samme fra tid til anden, såfremt jeg misser turn. Nu ramte du turn, så tror jeg bare, jeg checker bag. Du folder ingen bedre hænder, og ingen dårligere hænder betaler.
- AB
@asger
Men vi folder vel AK som så ikke trækker ud på os på river...?
Fold Preflop!!!
Eller limp ind som et alternativ, hvis bordet tillader det!!! Du skal ikke sætte dig i respekt med JTo..... Det er pænt retarderet. Hvis han reraiser dig ofte, så er der flere muligheder for at spille tilbage, men det lærer du nok!!
Du bliver simpeltgen også nød til at folde denne gang preflop.
Hvis du er træt af hans reraises så vælg en bedre hånd at sætte dig i respekt med, og så giv ham en ordentlig en når han reraiser dig istedet.
Det er klart at han kører dig over, hvis du ofte raiser med disse middelmådige hænder.
Grunden til jeg caller preflop er netop fordi han har lavet det nummer en del gange. Denne gang havde jeg endelig position på ham. Han sidder til ventre for mig og derfor har jeg kun position på ham 1 ud af 6 gange. Imo er det helt ligemeget hvilken hånd jeg havde da jeg kun spiller hånden fordi jeg har position.
@Snowdown
Sgu't hvis jeg har position på en der sprøjter helt vildt. Vælger så mine hænder med omhu også tager den derfra.