200NL Top 2 i blinds

#1| 0

200NL.
Jeg har 238. Skurk dækker. UTG har 47

UTG open limper. Skurk limper fra CO og der bliver foldet om til mig.
Jeg tjekker i BB med KJ

Skurk har spillet noget løst. Har blandt andet set ham åbne en pot fra knappen med et gayraise med et par konger. Ingen havde limpet før ham. Har os set ham fiske efter en nut flush på et paret flop. Når han gayraiser postflop mener det som regel han har fanget sit draw eller er stærk. Han er nem at få ud af en pot når han ikke rammer noget.

Helten har spillet semi TAG. Er kun med i en uåbnet pot hvis jeg sidder i blinds. Ellers raiser jeg eller caller et raise. CB''er ret ofte og får lov til det. Er texturen dårlig og for mange med i potten gør jeg det ikke. Raiser fra mange positioner. Nogen mere end andre. Knappen raiser jeg med meget.
Har spillet hårdt postflop.

Flop: K J T
($7)

Jeg better 7. UTG folder og skurk caller hurtigt.

Turn: 5
($21)

Jeg better pot igen. $21. Han caller igen.

River: 2
($61)

Jeg tjekker (?) og han better 40 og jeg caller (?)

Standard spil? Alle draws misser helt eller os er de made på floppet.

11-08-2006 11:01 #2| 0

Jeg synes sq et eller andet sted det er fint nok. Det lyder som en typisk villian der byder river, fordi han tror du viser svaghedstegn. Er han på draw folder han anyway.

Endvidere vil der komme de gange, hvor villian har callet hele vejen på Kx, og her checker han bag, hvis du checker, mange gange. Ved du hvordan han spiller TP og midpair. Hvilke hænder limper han med? Kan han limpe med AJ?

11-08-2006 11:01 #3| 0

Jeg synes sq et eller andet sted det er fint nok. Det lyder som en typisk villian der byder river, fordi han tror du viser svaghedstegn. Er han på draw folder han anyway.

Endvidere vil der komme de gange, hvor villian har callet hele vejen på Kx, og her checker han bag, hvis du checker, mange gange. Ved du hvordan han spiller TP og midpair. Hvilke hænder limper han med? Kan han limpe med AJ?

11-08-2006 11:11 #4| 0

Jeg ville selv bette 40 på river. Check er også fint fordi du giver et busted draw mulighed for at bluffe dig. Men når du checker og han better mener jeg at du skal raise til 100. Bluffer han smider han men har han KQ, JT eller en masse andre hænder vil han nok kalde de ekstra 60.

Det at han kalder hurtigt på flop og turn betyder i min bog ofte at han er på et draw og drawmuligheder er der masser af på det bord. Når du viser svaghed ved at checke på river er det oplagt for et busted draw at bette her. Jeg tror at du mister penge ved et check-call på river.

Havde han en made straight ville han raise dig på turn, hvis du nu skulle være på et draw.

sunek

11-08-2006 12:48 #5| 0

@ManCini

Har jeg desværre ikke set. Har dog set ham limpe med A9 eller lign i klør hvor han fanger sin farve på turn og får lidt penge i potten. Ellers har jeg ikke set/lagt mærke til andet.
Han virker dog som en svag spiller. Blandt andet det spil med kongerne. Med hensyn til hans betting altså. Han jagter ret meget.

@sunek

Betaler du et set på river?

11-08-2006 13:15 #6| 0

@Myth

Jeg forstår ikke dit spørgsmål. Uddyb venligst.

Men hvis du spørger om jeg kalder på river hvis han skubber til mit re-raise er svaret "ja" - kald mig bare tyr :)

sunek

11-08-2006 17:07 #7| 0

@sunek

Det var lige det jeg mente ;>

11-08-2006 17:15 #8| 0

Fint.

11-08-2006 19:01 #9| 0

@Myth

Jeg har svært ved at sætte villian på et set når han kalder på turn med når bordet er så skræmmende. Hvis du bare sidder med to hjerter eller en dame kan han miste hele sin stack på river - så det er kun spillere med meget is i maven og n00bs der kalder med et set i tiere her.

Hvad havde han?

sunek

11-08-2006 22:41 #10| 0

@sunek

Han viste A5

11-08-2006 22:47 #11| 0

"Det at han kalder hurtigt på flop og turn betyder i min bog ofte at han er på et draw og drawmuligheder er der masser af på det bord. Når du viser svaghed ved at checke på river er det oplagt for et busted draw at bette her. Jeg tror at du mister penge ved et check-call på river. "

Det fatter jeg ikke noget af....

I min bog er hånden spillet helt perfekt! Ingen bare nogenlunde sane villain kalder et check-reraise med en svagere hånd.

Og check call river er vel super åbenlys, eftersom en masse draws er busted og vi kun får hevet lidt mere ud af dem, når de better efter vores check..

Så i min bog er hånden perfekt spillet...

P.s. @ Sunek Hvordan er det vi mister penge på river ved check call???

11-08-2006 23:18 #12| 0

@Jungleras

Fordi hænder som Kx eller lign kan slippe billigt fra det. Så er det så at finde den gyldende grænse for hvornår hvilket spil er bedst. :)

12-08-2006 14:32 #13| 0

@Jungleras

Det som Myth_Dark sagde

sunek

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar