***** Hand History for Game 5263798963 *****
$200 NL Texas Hold'em - Wednesday, September 27, 22:31:10 ET 2006
Table Table 107400 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: jmacn10 ( $493.51 )
Seat 6: Wallstreet_24 ( $545.60 )
Seat 2: DonDonk ( $290.05 )
Seat 4: CopyCat_Ninja ( $191.85 )
Seat 3: bntec ( $98.80 )
Wallstreet_24 posts small blind [$1].
>You have options at Monster #1293835 (No DP) Table!.
jmacn10 posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ J♣ A♦ ]
DonDonk raises [$7].
bntec folds.
CopyCat_Ninja calls [$7].
Wallstreet_24 folds.
jmacn10 folds.
** Dealing Flop ** [ T♦, J♥, 4♦ ] ($20)
>You have options at Monster #1293835 (No DP) Table!.
DonDonk bets [$14].
>You have options at Monster #1293952 Table!.
CopyCat_Ninja raises [$41].
DonDonk calls [$27].
** Dealing Turn ** [ 2♦ ] ($102)
>You have options at Monster #1293831 (No DP) Table!.
DonDonk bets [$65].
Skurk er 34/18/4 over 50 hænder. Har ikke rigtig andet på ham.
Turn bet folder jeg alt afhængingt af hans evtuelle raise. Flat caller han tjek-folder jeg river alt afhænging af river og hans evtuelle bet.
You like?
200NL TPTK på farligt bord
Da jeg havde postet hånden kan jeg godt se det er noget værre rod. Jeg comitter mig voldsomt meget til potten med TPTK og nut farve træk. Hvordan spiller folk den? Og caller folk os et skub her? Og hvis han caller skubber vi så river eller tjek-folder vi?
@Yskhyr
Hvad hvis han tjeker bag dig på river er blank? Og vil vi godt spille for stacken her? Vil godt have et lidt mere dybt svar ;>
Jeg caller self et allin fra ham da mine pot odds er gode nok til mit farvetræk alene.
Gik lige hurtigt nok.
Aaarh bloody hell!!! Fik lige slettet alt det jeg havde skrevet...
Anyways! Konceptet med kunstige pot-odds, hvor du better ind i ham for at skabe tilstraekkelige odds til at calle et all-in, er absurd- saa noget i samme stil i en af dine andre haender. :-)
Jeg bryder mig meget lidt om dit bet ind i raiseren. Du repraesenterer stoerre styrke end du i virkeligheden har, hvilket er saerdeles ufordelagtigt i den givne situation, da du tilskynder villain til at folde haender du slaar. Check den og bet/fold river, hvis villain checker bagved.
Jeg er lidt i tvivl, om hvovidt et cr vil vare profitabelt. Jeg tror ikke der er meget FE at hente hos haender, som slaar os- TJ, 44, flush, og villain boer checke haender som QK/Jo efter os. Derfor tror jeg priemaert, at jeg folder til et turnbet fra villain.
Imprudent, han better ikke ind i raiseren....
Jeg synes et checkraise på turn allin er på sin plads. Hans betting frekvens indikere han godt kunne finde på at være ude i noget sjov, eller bare have en dårligere kicker til topparret.
Med checkraiset committer et dårligere toppar sig, KQ også. Er vi bagud har vi outs ihvertfald, og vi har fået det maximale ud af en bluffer.
@ Randall
Jeg gaar udfra at du referere til villains total aggression faktor, naar du snakker om bettingfrekvens- hvis det er tilfaeldet, forstaar jeg ikke, hvordan du kan aflede villains bluff-frekvens heraf?
Og ja, det er da meget muligt, at villain er ude i noget skaeg, da heros bet nemt kan misfortolkes som et continuationbet, men jeg tror ikke han vil fyrrer et 2nd barrel afsted forfaerdelig mange gange her. Og hvis han endelig goer, vil en calldown linje vaere bedre end et checkraise, da vi selvfoelgelig smider til det, der saa skulle vaere et meget usandsynligt 3rd barrel, hvis vi vel og maerke ikke completer vores nutflushdraw. Derved undgaar vi, at tabe vores stack til bedre haender som caller vores crai.
Yderligere mener jeg ikke KJ og QJ committer sig, hvis de smider et bet afsted i samme stoerrelses orden som vore helt, og jeg vil igen lige paapege, at disse haender formentlig checker den majoriteten af gangene.
Over and out