Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (5 handed)
Hero ($248.20)
SB ($176.75)
BB ($520.06)
UTG ($381.45)
MP ($201.20)
Preflop:/ Hero is Button with A♥, K♦.
UTG calls $2, 1 fold//, Hero raises to $9/, 2 folds//, UTG calls $7.
Flop:/ ($21) 5♠, A♠, 7♥ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $17/, UTG calls $17.
Turn:/ ($55) 8♣ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $38/, UTG raises to $80/, Hero calls $42.
River:/ ($215) 5♣ (2 players)/
UTG goes allin ($168)
Skruk er her Pavel55 fra party
Han er regular, men synes ikke han er særlig dygtig. Han laver til tider nogle meget mærkelige ting. Trods jeg har spillet ret meget mod ham er jeg ikke inde i hans hovede. Og ved ikke hvad disse underlige moves betyder.
PT stats er han: 20.89/8.25/2.44. Det er over små 2.5k hænder
Vil have kommentare til turn og river
200NL TPTK vs underlig regular
Min erfaring har vist sig at C/R på turn som hovedregel betyder styrke, MEN jeg caller denne her og håber på at 5'eren på river har counterfit'ed hans 87s.
Du skal være god 1 ud af 2.3 gange her.
Du er agressor før floppet, hvor han har openlimpet UTG, han C/C, C/R, AI.
Han kan derfor med rimelig sikkerhed regne med at du leader flop (især hvis du plejer at C-bette, og især i når floppet viser et A), så et check ligger til højrebenet med en monster.
Han skriger langt væk af at have dig slået. Jeg tror det er yderst sjældent du fanger ham med et bustet farvetræk her.
Jeg smider til raiset på turn. Gætter på at han sidder med et set.
Wtf? Hmm .. Weird linje synes jeg. Jeg kan ikke se hvad turn skal gøre ham godt, så skal han da have limpet 69s. 77, men så raiser han vel floppet.
Jeg er ret ny i PT, men hans stats viser han er passiv PF, men har en okay aggressions faktor, er det rigtigt?
Underlige linjer fra regulars plejer jeg at betale af. Kan simpelthen ikke se hvad han har her, som vi taber til.
Jeg har set ham limpe preflop med par flere gange. Jeg har fornemmelsen af, at han spiller sets, f.eks. 77 her med et flop-call og et turn-raise.
Det kunne være fantastisk, hvis vi kunne bruge Pokernet til at få styr på regulars på Party NL200. Altså, hvis alle kunne arbejde sammen for at finde ud af, hvordan de enkelte spiller (dog kun udenlandske regulars). Er der stemning for det?
Jeg har Pavel55 på under 5 i preflopraise dog.
@Deicer
Hans range er vel SC (56s og op), små/mellem par, og i meget få tilfælde store par. Som spillet siger han 87s, 75s, 85s, 55, 77, eller A5,A7,A8,88 (mindre sandsynligt) og AA-TT (endnu mindre sandsynligt)
Riveren counterfitter kun 1 af disse muligheder. Ikke godt nok til oddsne synes jeg..
Det ligner 45, 56, A5, A7 eller A8, men du ved nok bedst, hvad han kunn e calle et raise til 9$ med.
Du slår kun 78 og luft.
Hans raise på turn er autobetalt.
Jeg synes også godt man kan betale nu, hvis han kan lave det move med f.eks. AT.
mancini
yup! han er okay aggro post, men passiv preflop. Han limper eller caller mere end halvdelen af de hænder han spiller. det kan du se på hans ratio af vpip og pfr (20/8). Så passiv preflop.
jeg ville sætte en sådan spiller på et pp eller suited A.
Jeg tror han har 77 her. At spille set på denne måde, synes jeg, er okay. Den er svær at lægge efter bordet parres. Men det ligner et fold.
Hvis du mener han kan lave det move med hænder som AQ, 87, busted FD, så er det lettere at kalde. Men det er det bare ikke så mange der kan. Og ham her ligner nitty (stats)
Tror jeg folder.
@Loki
Er vi væk på hans gay lignede raise på turn?
Er der andre meninger om denne hånd?
Jeg havde insta betalt ham... Synes det lugter af noget steal-jeg-tror-ikke-du-har-ramt-agtigt.
Men det er dyrt at finde ud af :)
@ Ludo
Jeg regner med jeg bliver regular på NL200 Party fra august. Jeg smider dig lige min mail i en PM.
Hm synes det er tæt, specielt mod Pavel. Det er ved at være noget tid siden jeg spillede mod ham, men han har nogle underlige tendenser med at gå til bunds helt sygt marginalt fra tid til anden. Det skriger af styrke, men fra hvad jeg kan huske omkring hans spil, er det oftere ren luft når han spiller dem sådan her. Aktuelt ender jeg nok med at betale, velvidende det nok er forholdsvis høj-varians :)
Jeg har spillet meget mod Pavel på 400NL hvor han har været super nittish og ikke rigtigt har kunnet klare sig.
Vil sige at hans turn raise fortæller mig at du er slået 99% af gangene her og det er et insta fold. Har set ham lave dårlige calls, men når Pavel bliver aggressiv på turn, så løb løb løb..............
Vil dog også lige sige at hans stats på 400NL er meget meget mere nittish end dem du anfører, så måske er han gået ned i limit for at lære at lave skæg :-)
Han er glad for at limpe med Axs firstin, så det ligner vel mest af alt en A8 i ruder :) ....... (eller 87s som Deicer siger).
Ej spøg til side, den er tricky, men jeg har ligesom de andre langt mere nittish stats på ham, så jeg ville drysse til CR på turn.
Jeg tænkte nu mere, at vi tog de enkelte spillere og gennemgik dem her på Pokernet, som vi er ved med Pavel.
Med så mange NL 200-spillere på PN burde vi nemt kunne strikke en strategi sammen.
Noget i stil med Doublesuiteds kommentar:
"Vil sige at hans turn raise fortæller mig at du er slået 99% af gangene her og det er et insta fold. Har set ham lave dårlige calls, men når Pavel bliver aggressiv på turn, så løb løb løb.............."
Det ville jo være fantastisk at have med flere af spillerne.
Hvad synes I?
Resultat?
Resultat?
Du har jo allerede bestemt dig på turn, hvis den her skal foldes bliver det på 4th street, call river
Jeg dumper allerede turn - Enig med hardkare i at du tager beslutningen på turn, så derfor betal river.
Mickey
Jeg har Pavel som 14/5/0,82 over 2000 hænder. Han limper en mange par preflop. Han spiller mange borde og sindsygt mange hænder om måneden.
Udfra det jeg har set er du er slået her en meget stor del af tiden af tiden. Han raiser normalt sets på floppet multiway, men har set ham calle flop raise turn heads up. Han raiser også sjældent draws på floppet.
Han laver dog nogle fucked up ting engang i mellem.
At sige man skal beslutte sig på turn, og også kalde river, når man jo kalder turn, er noget vrøvl.
Ellers som Paula, jeg folder turn her mod Pavel.
Ahle
Dette er absolut ikke ment som en generel ting, men kun for denne hånd.
Og hvis du stadig mener det er noget vrøvl for denne hånd, så forklar hvorfor.
River ændrer jo ingenting. Du tror ikke han skubber en missed FD på river? Hvor har du det read fra? Og når en villain raiser turn skubber han også oftere river end han checker, så det er ikke mig der skal vide noget, det er dig der skal vide, at han checker river oftere end han skubber, uanset hvad der kommer.
Det read kan jeg ikke finde i denne hånd, så derfor holder jeg ved at beslutningen bliver taget på turn.
Lige mod Pavel folder jeg turn, som jeg også skrev længere oppe i tråden (så min kommentar var egentlig ret generel - fordi det her er pavel og han ikke har et draw nogensinde).
Men - generelt er der mange der kan finde på at lave et move på turn (eller på floppet for den sags skyld) i spots som dette (især mod folk der spiller aggro), og så give op turn/river, hvis ikke de completer et draw eller hvis de bliver kaldt.
Okay. Men som jeg også skrev så skubber flere spiller river end de checker, og derfor skal beslutningen også tages på turn IMHO.
"Men som jeg også skrev så skubber flere spiller river end de checker"
Meh.. det afhænger lidt af limit. På 200nl tror jeg ikke jeg er enig. No cojones.
Men igen, der er generelt få på 200nl der laver et move her in the first place.
Enig med flere om at den skal smides på turn.
Villain har næsten mine stats og jeg ville aldrig lave det turn-move mod dig uden at have AK i sækken - til gengæld kunne jeg fint lave det hvis jeg har.
Altså: fold turn - i analysen - real life spiller jeg den som dig ;o)