Hero er vist 25/21-2.0.
Villain er 29/23-2.7. Han breaker even, men plejer ikke at være out of line. Han 3-better 9%. Han river c-better 45%, og har won at SD på 46%.
Vi har en 10% squeezer i SB, og en fisk som aldrig squeezer i BB.
Seat 1: HERO Q♠ J♠ ($340.70 in chips)
Seat 2: REG1 ($77.45 in chips)
Seat 6: VILLAIN ($405.85 in chips)
Seat 7: Reg2 ($271.50 in chips)
Seat 9: FISK ($353.20 in chips)
ANTES/BLINDS
Reg 2 posts small blind ($1), FISK posts big blind ($2),
PRE-FLOP
HERO raises to $6, REG1 folds, VILLAIN calls $6, Reg2 folds, FISK folds.
FLOP [board cards: 6♦,K♠,5♠ ] POT 15USD
HERO bets $11, VILLAIN raises to $33, HERO calls $33.
TURN [board cards: 9♠ ] POT 81USD eff stacks 300USD.
HERO checks, VILLAIN bets $45, HERO ??
Gerne kommentarer til alle streets. Hvad gør vi her givet stacks, og hvad gør vi river såfremt vi kalder og den hhv blanker, parrer bordet eller en spar falder?
200NL - Turned 2nd nut flush 170bb dybe
Jeg raiser turn, fordi vi er oop. I position kunne jeg godt finde på at calle.
Hvis vi antager at villain ikke er out of line kunne hans range ikke se sådan ud når han better turn Aq♠-A2♠ 87♠ 67♠ 66 55. hvis han caller når vi shover med disse hænder har vi 44.84% imod denne range. Er lidt usikker på om han stacker af med sets tror det når han vælger at bette turn. Jeg tror jeg check caller turn hvis boardet ikke parrer og vi dodger en en♠ caller jeg på river. Hvis han value better alle sine flush hænder+ sine sets er vi slået af Aq♠-A2♠ det er 12 kombinationer hvor vi er bagud. vi er foran 8 kombinationer 87♠ 67♠ + 66-55. I mod denne range er du god 40% af gangene.
Som std kalder jeg turn og C/R river, hvis river ikke kan give ham et hus, hvor jeg så alt efter timing, sizing primært ender med at kalde men fold er også en option.
C/R turn er for stærkt, hvis han har et set kalder han nok dit raise for at c/f river hvis han ikke klonker river.