hero spiller 22/18/4
villain spiller 14/11/1 intet videre read, da vi kun har spillet 60 hænder or soo.
BB ($244.45)
UTG ($479)
MP ($235.40)
Hero ($200)
SB ($200)
Preflop:/ Hero is Button with A♦, Q♠.
1 fold//, MP raises to $10/, Hero calls $10, 1 fold//, BB calls $8.
Flop:/ ($31) K♦, 7♥, A♠ (3 players)/
BB checks, MP bets $23/, Hero calls $23, BB folds,
Turn:/ ($77) 3♣ (2 players)/
MP bets $56/, Hero calls $56.
River:/ ($189) 4♦ (2 players)/
MP checks /, Hero allin.....?
like hate?
200nl, valuebet river?
Checker bare bagved, du får kun et call af en hånd, der har dig slået uden read.
Synes du spiller den rigtig fint. Mod en avg. nl200 spiller du tror næsten altid du er go her. Jeg hader heller ik at raiser flobbet i ny og næ, men synes også din linje er fin
Fin linie. Når han checker river kan jeg også godt finde på at lave et valuebet, og forvente betaling fra AT eller AJ. Jeg kan næsten ikke se ham checke en hånd, der slår vores.
klart valuebet, kan heller ikke se hvad han checker med som har dig slået...
Jeg kan også rigtig godt lide linien.........Hvis vi valuebetter her er det et meget tyndt valuebet, og jeg vil gerne have noget mere på villain før jeg vb'er tyndt.
Mickey
turn og river er blanke og ikke noget vi bær formåde har ændret situationen som den så ud på floppet, så villain ved vi har en hånd, og havde vi været meget stærke havde vi re-raiset turn hvilket vi må formåde villaing er klar over, så hvad hænder checker villain med på river, næppe 2 par eller bedre....
klart valuebet på river imo
Villain spiller rundt regnet ALDRIG set, to par eller noget som helst bedre end AQ sådan her. Hero ligner det han er, og vil langt oftest kalde riverbet også, så hvorfor skulle villain risikere at den går check check med f.eks AK,A3,A7,A4? Kan heller ikke se ham raise preflop, med andre A hænder der slår os end AK, så den + 77 er realistisk de eneste hænder der slår os.
Ingen tvivl om at jeg vb den every single time, og forventer at se AJ, AT even A9 betale af, alternativt et instamuck.
GA
På Nl 200 er det et value bet.. Kan godt lide din linie - specielt flop checket(hvor jeg selv for tit kommer over toppen).
Synes at vi ser en check/raise på turn, og meget sjældent på river. Og derfor ser jeg ham ikke checke en bedre hanske end din. Du vil tit blive kaldt af a/x, da du ikke har vist styrke i hånden.