villain i hånden er unknown.
Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed)
Hero ($202.90)
Button ($326.48)
SB ($206)
BB ($99.40)
UTG ($358.93)
MP ($239.80)
Preflop:/ Hero is CO with K♦, K♥.
UTG raises to $6/, 1 fold//, Hero raises to $22/, 3 folds//, UTG calls $16.
Flop:/ ($47) 2♦, 3♠, 4♣ (2 players)/
UTG bets $32/, Hero calls $32.
Turn:/ ($111) Q♠ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $55/, UTG calls $55.
River:/ ($221) 5♦ (2 players)/
UTG calls $358.93 (All-In), Hero vomits
turn bet er for lavt, og det ender nok med at fucke mig op.
betaler vi river i det her spot?
hva hvis vi siger 75$ på turn, og ska betale 75 på river?
200nl, vomit!
Tror jeg ender med at folde her. tror ikke du slår noget her,
Siger i øvrigt 85-95 stykker på turn.
Tjaa ikke fordi jeg tror du er bagud, men har du set ham byde ud i dig i reraised pots? I så fald, så kan jeg godt finde på at reraise, ved bare at kalde, kan vi lade ham lave flere fejl etc.
Nogle gange kalder jeg, andre gange reraiser jeg her. ved at kalde underrepper du hånden, og kan ofte få et marginalt valuebet ind :D
Men jeg siger helt klart mindst 75$ på turn, du siger ½ pot, og mange kalder her et ekstra bet med AK måske, fordi de er så donket.
Men jeg folder 99/100 gange her! medmindre du bare VED at villain er en kæmpe donk!
Du er egentlig ikke bange for særlig mange kort, men alle 5'ere, A'ere vil du ikke se:D det ødelægger ALT action, så få skillingerne til midten hurtigst muligt. Ved at reraise, kan vi enten få skillingerne ind til midten allerede på floppet eller på turn!
Mærkeligt call du laver på floppet! se at få nogle stakater til midten.
Jeg tror, som de andre kommentarer, at vi er slået her rigtigt mange gange :-)
raise flop ca hver gang
Forstår ikke helt river-action?? skal det forstås sådan at UTG openrester for ca. $255??
hvorfor fanden raiser du ikke floppet? så spiller hånden sgu da sig selv... som spillet så er det sgu nok en 50/50 om jeg caller her readless... ligner enten q,q eller ren luft. kan ikke se hvilken a villain skal have her, men ja er sgu svært når du ikke raiser floppet.
5,5 er self. også en mulighed og der ville hans linje faktisk give lidt mening...
Hopper med på djoffers 5,5 vogn.
Jeg raiser desuden flop 10/10 gange, og turn er selvf. for lavt.
Tror ikke 55 vil allin her, der er jo 1 korts straight med et A, tror mere det ligner en frisk 66.
Men jeg reraiser floppet for at se hvor jeg er og tager stilling derfra
jegersqok
Har set dette move ofte lavet af villain som gerne vil ha et suckercall fra AA , Ax -
så mod unknown - fold
Jeg raiser floppet og forsøger at komme allin
Som spillet har du et relativt let fold imo.. Det der er basically aldrig et bluff.
Du har bettet ud på river? UTG ---CALLS--- $358.93 (All-In)
Kommer self an på hvor meget du har bettet ud, men som du har skrevet det så fold, som alle andre også siger :)
/Michael