Har spillet 5 hænder med villain... Ved kun at han ikke multitabler... Jeg er for ham unknown umiddelbart...
$200 NL Texas Hold'em
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: perfect007 ( $125.56 )
Seat 2: Villain ( $193 )
Seat 3: kim1959 ( $353.02 )
Seat 4: damster ( $206.10 )
Seat 5: wheee111 ( $450.08 )
Seat 6: Tuff_Donk ( $203 )
damster posts small blind [$1].
wheee111 posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to damster Q♥ A♠
Tuff_Donk folds.
perfect007 calls [$2].
Villain raises [$5].
kim1959 folds.
damster calls [$4].
wheee111 folds.
perfect007 calls [$3].
** Dealing Flop ** A♣ 7♣ 6♠
damster checks.
perfect007 checks.
Villain bets [$5]. <--- efter 5-6 sekunder
damster raises [$35].
perfect007 folds.
Villain calls [$30]. <--- efter lang tid
** Dealing Turn ** 8♥
damster checks.
Villain bets [$25].
damster calls [$25].
** Dealing River ** 8♦
damster checks.
Villain is all-In [$128] <--- ca. pot, efter 5-6 sekunder
damster...?
Jeg vælger btw check-raise på flop for at få defineret min hånd kraftigt. Jeg overbetter faktisk potten med 5 $, hvilket jeg normalt ikke gør... Men det gik lidt stærk (4tabling) og villain better kun 1/3 pot...
EDIT: Farvekoder
200NLHE AQo i SB mod Unknown
Jeg bryder mig ikke om check-raiset på floppet når du bare kalder inden floppet. Det er en meget dyr løsning de gange, hvor du er bagefter. Da floppet er meget koordineret skyder jeg potten og checker turn.
Som spillet mener jeg at du bør skubbe eller folde på turn. Uden reads er det en svær situation for en loose villian kunne godt raise med 54s, A6, A7 eller A8 og villian kunne også sagtens sidde med AK, 77 eller 66.
Jeg ville nok selv skubbe på turn pga. villians fesne bet og dermed ville jeg også kalde på river.
sunek
Er 89 og 45 ikke klart i Villains range?
Dog synes jeg, den er svær, fordi den linje Villain vælger at tage i hånden ikke giver nogen mening, hvorfor jeg tror, at han er donk. Derfor tror jeg også godt, at man kan se Villain skubbe med en del dårligere hænder, end AQ (busted flushdraw, A6, A7, A9, AT, AJ).
Jeg brækker mig og kalder.
@sunek
hm... "Jeg bryder mig ikke om check-raiset på floppet når du bare kalder inden floppet."
Vil du folde preflop?
Eller raise...? Der er en limper foran villain + big blind efter mig... Det er imo ikke god poker at reraise preflop med en så marginal hånd som AQo i dette spot.
@Mhau
Villain har kæmpe handrange... jeg aner intet om manden jo... :D